Pensjonat Tropicana

Kontakt: Centrum Informacji Meteor,
czynne w dni robocze: 8.00 - 16.00
708 477 500, 708 477 507
(cena za minutę połączenia 2,58 zł brutto)
tel. kom. 662 589 694
ul. Wyzwolenia, Dźwirzyno, zachodniopomorskie

pokoje2 osobowe60-110/pokój
pokoje3 osobowe90-170/pokój
pokoje4 osobowe120-230/pokój
pokoje6 osobowe180-270/pokój

Dodatkowe informacje: ceny zależne od terminu pobytu (sezonu), ceny do negocjacji przy dłuższych pobytach.

Pokoje z łazienkami.

W pokojach: bezprzewodowy dostęp do internetu (Wi-Fi), TV, radio, sprzęt plażowy, lodówka.

Do dyspozycji gości w pełni wyposażony aneks kuchenny.

Wyposażenie aneksu kuchennego: kuchenka z piekarnikiem, czajnik bezprzewodowy, lodówka, naczynia.

Na terenie obiektu także: możliwość grillowania, taras.

Dla dzieci pokój zabaw.

Dla aktywnych rowery.

Dla aktywnych: sporty wodne, możliwość wędkowania, Nordic Walking, wycieczki rowerowe.

Obiekt położony jest w centrum miejscowości.

Do morza 50 m.

Do jeziora 700 m.

Serdecznie zapraszamy na wypoczynek!

Przebywaliśmy w tym pięknym obiekcie tylko cztery dni. Od samego początku urzeczeni byliśmy czystością panującą we wszystkich pomieszczeniach , dbałością Właścicieli o dobre samopoczucie odpoczywających Gości , przyjazną , domową atmosferą. Pokoje bardzo wygodne , ze smakiem urządzone , wyposażone w lodówkę , klimatyzator,koc, parawan - to co niezbędne do codziennego pełnego wypoczynku . Żegnaliśmy przyjaznych i towarzyskich Właścicieli z ogromnym żalem , ale z pewnością tu wrócimy :D Poznańska Pyra
Pensjonat Tropicana wspaniałe miejsce, szczególnie że dzieci mają tam swój kącik i są mile widziane w Pensjonacie.Sam Pensjonat jest bardzo blisko plaży , a to duży plus jak jest się z dziećmi .Miszkaliśmy w apartamencie 6 osobowym- czyściutko,schludnie i zadbanie.Jest tu wszystko czego potrzeba by normalnie funkcjonować.W pokoju znajuje się lodówka,klimatyzator,który robił fajną robotę,a także telewizor.Pokoj posiada 1 duże łoże i 2 wersalki ;-) Aneks kuchenny na wypasie - zasadniczo niczego nie brakuje.Do dyspozycji mieliśmy - parawany,leżak,koc..Właścicielka obiektu przesympatyczna osoba- super babeczka- pozdrawiamy gorąco Służyła zawsze pomocą i dobrą radą,zawsze kiedy nas spotykała pytala czy wszystko w porządku i jak dziecko,bo byliśmy z rocznym maluszkiem.Z pewnością tam powrócimy i polecamy każdemu!!!!Rodzinka z Krakowa ;-)
Przede wszystkim niespotykanie czysto w całym obiekcie,nowiutka pościel ,nowe parawany i leżak.Bardzo miła obsługa. Na pewno wrócimy bo warto.
BARDZO POLECAMY PENSJONAT TROPICANA. Mieszkaliśmy w pokoju nr 6. Bardzo przytulnie i czysto. Pokój 6os. Jedno łoże +dwie duże kanapy 2 os. Łazienka z prysznicem i WC w pokoju. Lodówka i klimatyzator również. Właściciele służą pomocą i Pani która sprząta bardzo miła kobieta. Czysta pościel. Dwa leżaki i parawan do dyspozycji. Można skorzystać z ogólnej kuchni gdzie śmiało przygotujcie śniadanie obiad i kolacje. Obiady polecamy jadłodajnie u Asi (ul. Janka Krasickiego 6). Zestaw obiadowy 18zl. Rybka polecamy Smażalnia u Mirka (ul. Rybacka 11) - łosoś z pieca frytki i surówka 38zl pyszności oraz ''Obiady u Wojtka" koszt 18 zł ogromne porcje pyszne jedzenie!