Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Moja oferta - pytania właścicieli obiektów noclegowych:

Jak mogę dodać swoją ofertę noclegów?
Uzupełnij formularz „Dodaj obiekt” dostępny na stronie głównej w górnym menu lub pod linkiem tutaj. Prześlij formularz a jeden z naszych doradców skontaktuje się z Tobą telefonicznie i zamieścimy ofertę w naszej bazie noclegowej.
W jaki sposób odzyskam hasło do panelu klienta?
Skontaktuj się z nami w najdogodniejszy sposób – telefonicznie +48 12 427-28-05, mailowo poczta@meteor24.pl, przez formularz kontaktowy - tutaj lub przez Messenger'a tutaj. W odpowiedzi niezwłocznie wyślemy dane do logowania.
Jak sprawdzę do kiedy moja oferta jest aktywna?
Informacje o dacie zakończenia wyświetlania oferty można znaleźć w panelu klienta. Po zalogowaniu informacja o emisji znajduje się w oknie „Pozycjonowanie”, np. EMISJA DO 30.11.2018. Jeśli masz inne pytania w sprawie emisji skontaktuj się z Twoim doradcą/ opiekunem oferty – formularz znajdziesz w oknie „Napisz do opiekuna oferty”.
Jak mogę się skontaktować z moim doradcą/opiekunem oferty?
Email do doradcy można wysłać bezpośrednio z panelu klienta. Po zalogowaniu do panelu formularz do kontaktu znajduje się w oknie „Napisz do opiekuna oferty”. Możesz także skontaktować się z nami w dowolny inny sposób zgłaszając prośbę o kontakt telefonicznie +48 12 427 28 05, mailowo poczta@meteor24.pl, przez formularz kontaktowy tutaj lub przez Messenger'a. W wiadomości napisz nazwę i miejscowość obiektu, a my Twoją prośbę o kontakt przekażemy doradcy.
Wysłałem aktualizacje przez panel, ale nie są widoczne. Dlaczego?
Wszystkie aktualizacje są przez nas sprawdzane i wprowadzane w dni robocze. Aktualizacje przesłane do nas do godziny 15.00 są widoczne w Internecie następnego dnia. Aktualizacje przesłane po 15.00 i w dni wolne są wprowadzane w pierwszy dzień roboczy i w Internecie są widoczne następnego dnia.
Dodałam nowe zdjęcia, ale nie są widoczne. Dlaczego?
Nowe zdjęcia można dodać przez panel klienta. Po zalogowaniu do panelu kliknij w pole „Zdjęcia”. W ten sposób można dodać nowe zdjęcia, opisy do fotografii, ustalić ich kolejność oraz usunąć nieaktualne zdjęcia. Nowe fotografie są od razu publikowane w serwisach. Żeby je zobaczyć prosimy o odświeżenie strony w przeglądarce (kliknij CTRL+SHIFT+F5). Zdjęcia można także przesłać do nas – w dni robocze na bieżąco po ich otrzymaniu zostaną dodane do prezentacji.
Jak poprawić lokalizację mojego obiektu na mapie?
Zaloguj się do panelu klienta i w Menu wybierz Start > kontakt / lokalizacja. Tutaj znajduje się mapa z „balonikiem”, który wskazuje lokalizację noclegów. Kliknij kursorem w „balonik” i ustaw go we właściwym miejscu. Następnie kliknij niebieski przycisk „wyślij do Bazy Meteor”. Przesłane zmiany opublikujemy na mapach we wszystkich naszych serwisach.

Jak wyszukać noclegi? – pytania turystów:

Jak mogę się skontaktować z obiektem?
W prezentacji oferty podany jest telefon i formularz kontaktowy. Telefon znajduje się obok zdjęcia w prawej kolumnie. Kliknij „pokaż numer telefonu” aby wyświetlić dane. Formularz kontaktowy umieszczony jest poniżej zdjęcia, obok mapy lokalizacyjnej.
Wysłałem zapytanie o nocleg, ale nie dostałem odpowiedzi. Co robić?
Zapytania wysłane przez serwis trafiają niezwłocznie do obiektu noclegowego, o czym obiekt z reguły dodatkowo informowany jest smsem. Jeżeli jednak w krótkim czasie nie otrzymamy zwrotnej odpowiedzi, prosimy sprawdzić na swoim koncie mailowym folder „Spam”. Jeśli tam nie ma wiadomości od obiektu warto ponownie skontaktować się z obiektem – tym razem telefonicznie.
Czy mogę zarezerwować nocleg bezpośrednio przez serwis?
Tak, ale nie we wszystkich obiektach. W celu rezerwacji szukaj obok głównego zdjęcia obiektu czerwonego przycisku „rezerwuj online”. Kliknij przycisk i uzupełnij formularz. Jeśli przy prezentacji brak takiej opcji oznacza to, że obiekt nie ma aktywnego systemu rezerwacji online i konieczny jest kontakt telefoniczny lub przez formularz kontaktowy.
Jak sprawdzić czy są wolne miejsca w obiekcie?
Najszybciej kontaktując się z obiektem telefonicznie lub przez formularz kontaktowy. W niektórych przypadkach, jeśli obiekt ma aktywny kalendarz rezerwacji, przy prezentacji w polu „Sprawdź wolne miejsca” są widoczne online dostępne terminy noclegów.
Jak mogę ocenić obiekt?
Formularz opinii zamieszczony jest przy prezentacji. Znajduje się on poniżej opisu noclegów na końcu strony. Tam też można znaleźć wcześniej dodane opinie. Jeżeli z jakiegoś powodu jesteś niezadowolony z usług w obiekcie w pierwszej kolejności skontaktuj się i wyjaśnij sytuację z właścicielem noclegów. Jeśli jesteś zadowolony i chcesz dodać rekomendację pamiętaj o wpisaniu daty pobytu – to dodatkowo uwiarygadnia opinię.
Strona korzysta z plików cookies w celu poprawy funkcjonowania serwisu. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.