Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Moja oferta - pytania właścicieli obiektów noclegowych:
- Jak mogę dodać swoją ofertę noclegów?
- Uzupełnij formularz „Dodaj obiekt” dostępny na stronie głównej w górnym menu lub pod linkiem tutaj. Prześlij formularz a jeden z naszych doradców skontaktuje się z Tobą telefonicznie i zamieścimy ofertę w naszej bazie noclegowej.
- W jaki sposób odzyskam hasło do panelu klienta?
- Skontaktuj się z nami w najdogodniejszy sposób – telefonicznie +48 12 427-28-05, mailowo poczta@meteor24.pl, przez formularz kontaktowy - tutaj lub przez Messenger'a tutaj. W odpowiedzi niezwłocznie wyślemy dane do logowania.
- Jak sprawdzę do kiedy moja oferta jest aktywna?
- Informacje o dacie zakończenia wyświetlania oferty można znaleźć w panelu klienta. Po zalogowaniu informacja o emisji znajduje się w oknie „Pozycjonowanie”, np. EMISJA DO 30.11.2018. Jeśli masz inne pytania w sprawie emisji skontaktuj się z Twoim doradcą/ opiekunem oferty – formularz znajdziesz w oknie „Napisz do opiekuna oferty”.
- Jak mogę się skontaktować z moim doradcą/opiekunem oferty?
- Email do doradcy można wysłać bezpośrednio z panelu klienta. Po zalogowaniu do panelu formularz do kontaktu znajduje się w oknie „Napisz do opiekuna oferty”. Możesz także skontaktować się z nami w dowolny inny sposób zgłaszając prośbę o kontakt telefonicznie +48 12 427 28 05, mailowo poczta@meteor24.pl, przez formularz kontaktowy tutaj lub przez Messenger'a. W wiadomości napisz nazwę i miejscowość obiektu, a my Twoją prośbę o kontakt przekażemy doradcy.
- Wysłałem aktualizacje przez panel, ale nie są widoczne. Dlaczego?
- Wszystkie aktualizacje są przez nas sprawdzane i wprowadzane w dni robocze. Aktualizacje przesłane do nas do godziny 15.00 są widoczne w Internecie następnego dnia. Aktualizacje przesłane po 15.00 i w dni wolne są wprowadzane w pierwszy dzień roboczy i w Internecie są widoczne następnego dnia.
- Dodałam nowe zdjęcia, ale nie są widoczne. Dlaczego?
- Nowe zdjęcia można dodać przez panel klienta. Po zalogowaniu do panelu kliknij w pole „Zdjęcia”. W ten sposób można dodać nowe zdjęcia, opisy do fotografii, ustalić ich kolejność oraz usunąć nieaktualne zdjęcia. Nowe fotografie są od razu publikowane w serwisach. Żeby je zobaczyć prosimy o odświeżenie strony w przeglądarce (kliknij CTRL+SHIFT+F5). Zdjęcia można także przesłać do nas – w dni robocze na bieżąco po ich otrzymaniu zostaną dodane do prezentacji.
- Jak poprawić lokalizację mojego obiektu na mapie?
- Zaloguj się do panelu klienta i w Menu wybierz Start > kontakt / lokalizacja. Tutaj znajduje się mapa z „balonikiem”, który wskazuje lokalizację noclegów. Kliknij kursorem w „balonik” i ustaw go we właściwym miejscu. Następnie kliknij niebieski przycisk „wyślij do Bazy Meteor”. Przesłane zmiany opublikujemy na mapach we wszystkich naszych serwisach.
Jak wyszukać noclegi? – pytania turystów:
- Jak mogę się skontaktować z obiektem?
- Wysłałem zapytanie o nocleg, ale nie dostałem odpowiedzi. Co robić?
- Czy mogę zarezerwować nocleg bezpośrednio przez serwis?
- Jak sprawdzić czy są wolne miejsca w obiekcie?
- Jak mogę ocenić obiekt?
- W prezentacji oferty podany jest telefon i formularz kontaktowy. Telefon znajduje się obok zdjęcia w prawej kolumnie. Kliknij „pokaż numer telefonu” aby wyświetlić dane. Formularz kontaktowy umieszczony jest poniżej zdjęcia, obok mapy lokalizacyjnej.
- Zapytania wysłane przez serwis trafiają niezwłocznie do obiektu noclegowego, o czym obiekt z reguły dodatkowo informowany jest smsem. Jeżeli jednak w krótkim czasie nie otrzymamy zwrotnej odpowiedzi, prosimy sprawdzić na swoim koncie mailowym folder „Spam”. Jeśli tam nie ma wiadomości od obiektu warto ponownie skontaktować się z obiektem – tym razem telefonicznie.
- Tak, ale nie we wszystkich obiektach. W celu rezerwacji szukaj obok głównego zdjęcia obiektu czerwonego przycisku „rezerwuj online”. Kliknij przycisk i uzupełnij formularz. Jeśli przy prezentacji brak takiej opcji oznacza to, że obiekt nie ma aktywnego systemu rezerwacji online i konieczny jest kontakt telefoniczny lub przez formularz kontaktowy.
- Najszybciej kontaktując się z obiektem telefonicznie lub przez formularz kontaktowy. W niektórych przypadkach, jeśli obiekt ma aktywny kalendarz rezerwacji, przy prezentacji w polu „Sprawdź wolne miejsca” są widoczne online dostępne terminy noclegów.
- Formularz opinii zamieszczony jest przy prezentacji. Znajduje się on poniżej opisu noclegów na końcu strony. Tam też można znaleźć wcześniej dodane opinie. Jeżeli z jakiegoś powodu jesteś niezadowolony z usług w obiekcie w pierwszej kolejności skontaktuj się i wyjaśnij sytuację z właścicielem noclegów. Jeśli jesteś zadowolony i chcesz dodać rekomendację pamiętaj o wpisaniu daty pobytu – to dodatkowo uwiarygadnia opinię.