Szkolne Schronisko Młodzieżowe Nr 3 Syrenka

UWAGA! Aby uzyskać bezpłatny dostęp do pełnych danych teleadresowych sprawdzonych ofert ( noclegi ) pobierz naszą darmową aplikację mobilną.

Kontakt: Centrum Informacji Meteor,
czynne w dni robocze: 8.00 - 16.00
703 400 440, 708 477 500
(cena za minutę połączenia 2,58 zł brutto)
tel. kom. 692 066 942
ul. Karolkowa, Warszawa, mazowieckie

O nas

Podróże kształcą - o tym słyszał każdy z nas. Nie muszą być one jednak dużym wydatkiem, nawet jeśli wybieramy się w miejsce, które słynie z nieco wyższych cen. Warszawa- miasto stołeczne posiada jedno z przyjemniejszych miejsc, w których podczas wyjazdów turystycznych możemy zatrzymać się bez obaw o naszą kieszeń. Zapraszamy do miejsca, które stworzyliśmy z pasją i misją. Hostel Syrenka, zlokalizowany przy ulicy Karolkowej to połączenie niskich cen, wygody i rozrywki. Tu staramy się zaszczepić młodym ludziom pasję do sportów i wszelkiego rodzaju aktywności. Hostel Syrenka to miejsce stworzone dla młodych ludzi, którzy preferują integrację i nietuzinkową zabawę. Tworzymy tu nie tylko przestrzeń gdzie można wypocząć, ale też społeczność, w której liczy się twórczość, aktywność i wspieranie procesów wychowawczych. Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty zorganizowane grupy szkolne oraz studentów. Do ich dyspozycji przeznaczyliśmy: - pokoje jednoosobowe; - pokoje dwuosobowe - pokoje wieloosobowe. Przestrzeń hostelu przygotowana została na przyjęcie 150 turystów. Specjalnie dla nich staramy się utrzymać najwyższy poziom usług, tak aby każdy z naszych gości wyjeżdżał zadowolony i chętnie do nas wracał. Pokoje wyposażone zostały w TV. Dodatkową przestrzenią w ośrodku jest świetlica oraz kuchnia samoobsługowa. Nie zapomnieliśmy jednak o kawiarni, w której oprócz porannej kawy mogą Państwo zamówić domowy, ciepły posiłek. Takie rozwiązanie ma na celu zapewnienie komfortu, przy jednoczesnym zachowaniu optymalnych cen. Bliskość centrum miasta i całość oprawy sportowo-rekreacyjnej sprawia, że nuda z pewnością nam nie grozi. Dużą wagę przykładamy do rozwoju młodych ludzi, a chęć zaszczepienia im pasji do aktywnej formy wypoczynku była naturalnym następstwem naszych zainteresowań. Kajakarstwo, wycieczki krajoznawcze oraz zwiedzanie to stały element naszej oferty, która z każdym rokiem rozwija się zapewniając Państwu alternatywę dla dotychczasowych wakacji. Zapraszamy!

pokoje1 osobowe485-120/pokój
pokoje2 osobowe4150-190/pokój
pokoje3 osobowe265/osoba
pokoje4 osobowe260/osoba
pokoje5 osobowe630-50/osoba
pokoje8 osobowe430-50/osoba
pokoje9 osobowe330-50/osoba
pokoje10 osobowe230-50/osoba

Ceny noclegów w pokojach wieloosobowych:
- dla uczniów i opiekunów zorganizowanych grup szkolnych 30 PLN,
- dla uczniów i opiekunów zorganizowanych grup szkolnych członków PTSM 27 PLN,
- dla studentów i pracowników oświaty 40 PLN,
- dla studentów i pracowników oświaty członków PTSM 36 PLN,
- dla innych osób 50 PLN,
- dla innych osób członków PTSM 45 PLN.

Ceny noclegów w pokojach o podwyższonym standardzie:
- miejsce w pokoju 4-osobowym 60 PLN/doba,
- miejsce w pokoju 3-osobowym 65 PLN/doba,
- miejsce w pokoju 2-osobowym 75 PLN/doba,
- miejsce w pokoju 2-osobowym z łazienką 95 PLN/doba,
- pokój 1-osobowy 85 PLN/doba,
- pokój 1-osobowy z łazienką 120 PLN/doba.

Pościel wliczona w cenę noclegu.
Wszystkie ceny zawierają podatek VAT.

W wybranych pokojach: WC, TV, Wi-Fi, radio, lodówka.

Do dyspozycji gości: kuchnia samoobsługowa, jadalnia, sala konferencyjna z TV.
Nasze Schronisko jest placówką oświatowo-wychowawczą, która służy przede wszystkim polskim dzieciom, młodzieży szkolnej i studenckiej oraz nauczycielom i pracownikom oświaty. Świadczymy także usługi noclegowe dla młodzieży i nauczycieli z całego świata. W miarę wolnych miejsc udzielamy noclegów osobom dorosłym, niezwiązanym ze środowiskiem oświatowym.

Liczba miejsc: 50, lokal czynny w godzinach: 7.30-10.00 oraz 18.00-21.00 (dla grup godziny posiłków do uzgodnienia), możliwość całodziennego wyżywienia: śniadania, obiady, obiadokolacje, kolacje.

W celu zamówienia posiłków prosimy o kontakt tel. 22 631-73-66 lub 602-24-03-98.

Schronisko znajduje się niedaleko centrum miasta, z dogodnymi połączeniami komunikacyjnymi:

* dojazd autobusami linii 171, 190 przystanek "Leszno",

* dojazd tramwajami linii 23, 24, 26, 27 przystanek "Zajezdnia Wola".

Atuty

- Wysoki standard.
- Świetna lokalizacja (dojazd do centrum zajmuje 10-12 minut).
- Niskie ceny.
- Cicha okolica.

Do Szkolnego Schroniska Młodzieżowego „Syrenka” wybraliśmy się z wycieczką szkolną we wrześniu bieżącego roku. Okazało się, że jest to najlepsze, tanie miejsce w samym centrum Warszawy. Do Muzeum Powstania Warszawskiego jest raptem 10 – 15 min pieszo. O atrakcyjności schroniska świadczy fakt, że najbardziej wzięte terminy, czyli maj – czerwiec, trzeba rezerwować z rocznym wyprzedzeniem. Wnętrze ładne, schludne i czyste. W pokojach dla uczniów może nie ma luksusów, ale jest przytulnie i wygodnie, jak na wycieczkę szkolną wręcz idealnie:) Dostępne darmowe wi-fi, usługa wręcz nieodzowna dla dzisiejszej młodzieży:} W trosce o zwiększenie bezpieczeństwa funkcjonuje też monitoring na korytarzach (niezwykle cenna pomoc dla czuwających opiekunów). Obsługa bardzo miła. Niezwykle życzliwe i zawsze uśmiechnięte Panie recepcjonistki oraz uprzejmy personel w bufecie. Niezmiernie ważnym atutem tego miejsca była możliwość zamówienia posiłków w dogodnym dla nas czasie. Korzystaliśmy ze śniadań i obiadokolacji, bardzo smacznych, urozmaiconych i estetycznie podanych. Każdy mógł najeść się do syta. Nawet najbardziej wybredne dziecko znalazło coś dla siebie. Jedynym minusem tego miejsca jest brak parkingu dla autokarów. Nasz młody, ale bardzo zaradny kierowca musiał się sporo nagimnastykować, żeby zaparkować. Na szczęście jakoś się udało. Polecamy to schronisko osobom, które chcą zwiedzić Warszawę i nie mają wygórowanych oczekiwań mieszkaniowych. Jeśli chodzi o nas, z pewnością wrócimy w to miejsce jeszcze nie raz. Pozdrawiamy :)
Pobyt grupa 10 osobowa - dorośli. Super warunki, miła obsługa. Wszędzie blisko.
Schronisko znaleźliśmy z polecenia. Zatrzymaliśmy się 4-os. rodziną na 2 noce. Pierwsze miłe zaskoczenie podczas rozmowy tel. Bardzo miła Pani wszystko nam obszernie wyjaśniła, zaproponowała miejsca warte zwiedzenia, objaśniła jak i czym dojechać. Na miejscu dostaliśmy mapę Wa-wy i wiele wskazówek. Byliśmy bardzo mile zaskoczeni wyglądem pokoju, jak i ogólną czystością. Muszę przyznać, że bardzo zwracam na to uwagę, natomiast w tym przypadku nie mam nic do zarzucenia. Bardzo schludny wygląd łazienek i całego obiektu, w pełni wyposażona jadalnia z możliwością samodzielnego przyrządzania posiłków, no i bardzo miła obsługa na recepcji. Podczas następnego pobytu w Wa-wie na pewno zatrzymamy się w tym samym miejscu. Dziękujemy całej obsłudze za miłe przyjęcie.
W schronisku było super, piękne pokoje i przemili pracownicy :)