Holiday Camping Resort

Pierwszy w Polsce wodny plac zabaw!

UWAGA! Aby uzyskać bezpłatny dostęp do pełnych danych teleadresowych sprawdzonych ofert ( noclegi ) pobierz naszą darmową aplikację mobilną.

Kontakt: Centrum Informacji Meteor,
czynne w dni robocze: 8.00 - 16.00
703 400 440, 708 477 500
(cena za minutę połączenia 2,58 zł brutto)
tel. kom. 696 082 288
ul. Leśna, Łazy, zachodniopomorskie

oferujemy rodzaj liczba cena [PLN] cechy
pokoje2 osobowe7110-205/osobamożliwość dostawek,cena noclegu z wyżywieniem
pokoje4 osobowe5100-195/osobamożliwość dostawek,cena noclegu z wyżywieniem
domki letniskowe4 osobowe10110-200/osobatypu lux,cena noclegu z wyżywieniem
domki letniskowe4 osobowe64100-185/osobaz kuchnią,cena noclegu z wyżywieniem
domki letniskowe6 osobowe8100-180/osobaz kuchnią,cena noclegu z wyżywieniem
domki letniskowe6 osobowe12110-195/osobatypu lux,cena noclegu z wyżywieniem

Cennik 2016 dostępny na prywatnej stronie internetowej.
Dostawka z wyżywieniem:
29.04-25.06, 27.08-30.09 - dziecko od 2 do 10 lat 95 PLN, dorosły 115 PLN,
25.06-27.08 - dziecko od 2 do 10 lat 105 PLN, dorosły 125 PLN.
Niewykorzystane miejsce 55 PLN.

Ceny na kempingu - informacja dodatkowa

Podane ceny w terminie od 28.06. do 30.08.2016 zawierają:
- WYŻYWIENIE: POSIŁKI W FORMIE BUFETU - śniadanie 8.00-10.30, lunch dla dzieci 12.00-13.00, obiadokolacja 15.00-18.30,
- zakwaterowanie w wybranym domku lub pokoju, jedno miejsce parkingowe,
- korzystanie z AQUAPARKU z pierwszym w Polsce wodnym placem zabaw dla dzieci, z wieloma atrakcjami (zjeżdżalnie, dmuchana kopuła minibubble, cztery wanny jacuzzi) i komfortowego BASENU ZEWNĘTRZNEGO z podgrzewaną wodą, dwoma brodzikami, zjeżdżalnią, przeciwprądem, wylewnicą do masażu karku, jacuzzi, a wszystko przygotowane z myślą o dzieciach i dorosłych, ponadto z trzech nowoczesnych placów zabaw, dostosowanych do różnego wieku dzieci. Do użytku została oddana sala zabaw dla dzieci, bogato wyposażona w różnego rodzaju gry i zabawki. W okresie wakacyjnym animacje od poniedziałku do piątku, wspólne gry i zabawy integracyjne, sport na wesoło, Minidisco, Klauni Kulki, Cyrk Szok, podchody, grill i wiele innych atrakcji, które przygotowaliśmy specjalnie dla naszych Gości. Na wypadek niepogody także zostało znalezione rozwiązanie. Nowo otwarty Fun House jest halą, w której są prowadzone zajęcia dla dzieci i dorosłych pod okiem profesjonalnych animatorów.

Liczba miejsc w pokojach: 34. Liczba pokoi w obiekcie: 12.
Wyposażenie pokoju: łazienka z WC i kabiną prysznicową, telewizor, kącik kawowy (czajnik elektryczny, filiżanki), zabudowana szafa wnękowa, szafki nocne, lampka nocna, stolik, krzesła, biurko, lodówka, dostęp do bezprzewodowego łącza internetowego.
UWAGA: Należy posiadać własne ręczniki.

Domki

Dysponujemy 94 domkami 4 i 6-osobowymi, komfortowo wyposażonymi.
W każdym domku:
- salon z telewizorem,
- aneks kuchenny (wyłącznie możliwość podgrzewania posiłków),
- łazienka z WC, kabiną prysznicową, umywalką,
- 2-3 sypialnie.
Ponadto na wyposażeniu każdego domku znajdują się: czysta pościel, parawan plażowy, czajnik bezprzewodowy, sztućce i szklanki dostosowane do liczby miejsc w domku, lodówka, talerze, garnek do podgrzania posiłku, papier toaletowy, worki na śmieci, suszarka rozkładana na pranie, stół z ławkami na zewnątrz domku i parasol przeciwsłoneczny.
UWAGA: Należy posiadać własne ręczniki.

Wychodząc na przeciw oczekiwaniom Państwa, stworzyliśmy ośrodek wczasów rodzinnych w malowniczej miejscowości Łazy koło Mielna, w odległości 50 m od plaży. Zagospodarowaliśmy na Państwa potrzeby 4 ha terenu bogatego w różnego rodzaju atrakcje. Co roku dokładamy starań, aby rodziców i ich dzieci zaskoczyć nowymi możliwościami na naszym terenie.
Największymi atutami Holiday Camping Resort są atrakcje wodne.
* Aquapark z wodnym placem zabaw dla dzieci z trzema zjeżdżalniami, armatkami wodnymi, dmuchaną kopułą, a to wszystko na bezpiecznej głębokości 40 cm podgrzewanej wody. Ponadto dwie wolnostojące zjeżdżalnie: rodzinna 18 m i anakonda 47 m oraz cztery komfortowe wanny jacuzzi.
* Basen rekreacyjny z podgrzewaną wodą o głębokości 140 cm z przeciwprądem, wylewnicą do masażu karku, brodziki dla dzieci o głębokości 60 cm, drugi brodzik o głębokości 110 cm z 7-metrową zjeżdżalnią dwutorową i wolnostojące jacuzzi. Dodatkowo przy basenie sauna sucha, łóżko do hydromasażu suchego.
Kolejnym krokiem rozbudowy naszego ośrodka jest klimatyzowany KIDS CLUB wyposażony w: strefę malucha z basenem kulkowym, różnego rodzaju gry i zabawki, książeczki i malowanki. Wewnętrzny, dwupoziomowy plac zabaw oraz ścianka wspinaczkowa. Ponadto w Kids Clubie i na terenie całego ośrodka odbywają się świetne zajęcia animacyjne, gry, zabawy, konkursy, zmagania sportowe: turnieje speed badmintona, mecze plażowej piłki nożnej i siatkowej, minidisco, występy cyrku i klaunów, a wszystkie zajęcia prowadzone przez wspaniałych, wykwalifikowanych animatorów.
Do dyspozycji oddajemy trzy place zabaw, rozmieszczone na całym terenie ośrodka. Różnorodność urządzeń pozwala na kreatywną zabawę. Piramida linowa, bujaki, karuzele, huśtawki, tory przeszkód, zaspokoją nawet najbardziej wymagające dzieci. Urządzenia fitness parku mogą być inspiracją do aktywności na świeżym powietrzu dla dorosłych i młodzieży.
W razie niepogody mamy do zaoferowania halę animacyjną FUN HOUSE, w którym odbywają się animacje, gry, zabawy, Mini Disco i wieczorne show dla całych rodzin.
Holiday Camping Resort to: 12 pokoi 2 i 4-osobowych z możliwością dostawek oraz 94 domki letniskowe 4 i 6-osobowe.
W budynku pensjonatu na parterze funkcjonuje recepcja, klimatyzowana sala restauracyjna i drink bar. Ponadto na terenie ośrodka znajduje się druga restauracja Arena Ice Bar, gdzie specjaliści w dziedzinach barmaństwa wyczarują dla Państwa kolorowe drinki i koktajle.
Dbając o wygodę wybudowaliśmy również nową Restaurację Cristal, w której tak jak w restauracji w pensjonacie odbywają się posiłki w formie bufetu.
Dodatkowo oferujemy: szkołę, wypożyczalnię rowerów, gokartów Berek Toys, salon gier, sklep oraz organizujemy wycieczki Quad Safari.
U nas znajdziecie Państwo wiele atrakcji, radości i coś, co jest najważniejsze CIEPŁĄ I RODZINNĄ ATMOSFERĘ.
Holiday Camping Resort to Twój najlepszy urlop!

Zabiegi

Łóżko do hydromasażu suchego, sauna sucha.

Imprezy i konferencje

Na Państwa życzenie zorganizujemy różnego rodzaju imprezy integracyjne, szkolenia oraz spotkania biznesowe.
Oferujemy Państwu:
- posiłki serwowane wg indywidualnych potrzeb grupy,
- noclegi w pensjonacie i domkach,
- parking na terenie ośrodka,
- W-Fi,
- sauna sucha,
- łóżko do suchego hydromasażu,
- jacuzzi,
- zewnętrzny basen z podgrzewaną wodą,
- rowery, gokarty i kijki Nordic Walking.
Ponadto:
- oprawa muzyczna imprez (do wyboru muzyka mechaniczna z DJ lub muzyka na żywo),
- konkursy i zabawy prowadzone przez wykwalifikowanego animatora,
- Rodeo Byk,
- wycieczki quadowe z przewodnikiem,
- biesiady przy grillu
- ksero,
- drukarka, skaner,
- obsługa techniczna,
Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty!

Basen, aquapark, sala zabaw, hala animacyjna, trzy place zabaw, boisko do piłki plażowej, zewnętrzna siłownia, animacje od poniedziałku do piątku.
POLECAMY TURNUS OD 22.08-29.08.2016
MOC ATRAKCJI NA KONIEC WAKACJI!!!
Letni sylwester w sierpniu!
Jeśli byłeś, to wiesz! Jeśli nie, musisz być!
Tylko w HOLIDAY CAMPING RESORT PÓŁNOC o 22.00!!!
Wszystkich poszukujących w ostatnich dniach wakacji pełnego wrażeń wypoczynku nad morzem, zapraszamy do Holiday Camping Resort na jedyny w Polsce SYLWESTER W SIERPNIU nr 4.
Poza sezonowymi atrakcjami, z jakich korzystają nasi goście w naszym ośrodku, tj.: aquapark, basen, animacje i zabawy dla dzieci, w karnawałowym tygodniu 22-29 sierpnia 2016 r. dodatkowo m.in.:
- kinderbal,
- BAL PRZEBIERAŃCÓW z dodatkowymi atrakcjami i poczęstunkiem,
- wybory Miss i Mistera Karnawału,
- powitanie szampanem NOWEGO ROKU o 22.00,
- pokaz FAJERWERKÓW.
Cena za pobyt w tym okresie do sprawdzenia na naszej prywatnej stronie internetowej.

Dysponujemy trzema salami restauracyjnymi na 60, 90 i 120 osób, w których są serwowane posiłki dla naszych gości.
W restauracji Cristal oraz restauracji przy recepcji wydawane są posiłki dla naszych gości. Wszystkie w formie bufetu:
8.00 - 10.30 śniadanie,
12.00 -13.00 lunch dla dzieci,
15.00 - 18.30 obiado-kolacja.
Arena Ice Bar zaprasza na wyśmienite dania i przekąski przygotowywane dla Państwa świeże na miejscu. Nie zabraknie tam również lodów, gofrów, koktajli i przysmaków dla najmłodszych. Dla rodziców mamy do dyspozycji sztab barmanów, któży oczarują Państwa pyszną poranną kawą oraz wieczornymi kolorowymi drinkami dobranymi do najróżniejszych gustów.

Zapraszamy do Ośrodka Wczasów Rodzinnych Holiday Camping Resort, położonego w malowniczej miejscowości Łazy, zaledwie 50 m od piaszczystej plaży Morza Bałtyckiego.

Atuty

Mamy do zaoferowania wiele atrakcji. Aqua Park, Kids Club, Fun House, baseny i oczywiście animacje.
Atrakcje wodne i animacje są na pewno naszą najlepszą stroną. Niezapomniane wrażenia i moc rozrywki dla każdego, dla małych i dla dużych. Każdy znajdzie coś dla siebie nie zależnie od wieku i gustu.
Strefa aktywna dla tych lubiących ruch i wspólne zabawy oraz część ośrodka, w której panuje cisza i spokój dla tych szukających relaksu.

Zapewniamy spokój, bezpieczeństwo i miłą obsługę.

Organizujemy i zapraszamy na wczasy rodzinne.

Video

Pobyt wspominam bardzo dobrze ! Pogoda była super do tego cała załoga jedna z lepszych które widziałem. Nie mam nic do zarzucenia. W te wakacje wybieram się ponownie. Polecam szczególnie rodzinom z dziećmi !
Chciałbym się podzielić wrażeniami jakich doznaliśmy z rodziną podczas tegorocznych wakacji. Wybraliśmy się jak co roku nad nasze polskie morze. Wybraliśmy mała nadmorską miejscowość Łazy. Rezerwacja przebiegła super. Dowiedzieliśmy się wszystkiego co trzeba i po pięciu miesiącach oczekiwań ruszyliśmy na wczasy. Droga była straszna, upał, korki i płaczące ze zmęczenia dzieci. Jak już dojechaliśmy na miejsce to cała podróż poszła w niepamięć. Wjeżdżamy, a tam piękny duży basen, dużo zieleni, super domki typu chyba angielskiego albo holenderskiego, wszędzie czyściutko. Udaliśmy się więc do recepcji aby się zameldować. Poszło to bardzo szybko i sprawnie dzięki ogarniętym Paniom recepcjonistkom. Przydzielono nas na drugą część ośrodka. Podjeżdżamy a tam ogromny plac zabaw na wodzie, zjeżdżalnie, jakiś bar obok naszego domku, parking na miejscu, sala zabaw dla dzieci, kilka placy zabaw. Matko, coś takiego w takich Łazach! Dzieci były w takim szoku. Każde zdjęcie zamieszczone w necie okazało sie w zupełności realne z tym co było w rzeczywistości. Zaczęliśmy nasze wakacje. Dzieciaki od razu pobiegły się kąpać, my poszliśmy na kawkę a tam barmani rzucający butelkami, fajne kelnerki, wszyscy uśmiechnięci i życzliwi, piliśmy najlepszą kawę na świecie. Nie mówiąc już o tych wieczornych drinkach które dawały o sobie znać na drugi dzień :). Jedzenie pyszne, obiady i sniadania bardzo bogate. Nawet nasze małe niejadki dawały się namówić na te pyszności. Największe wrażenie zrobiły na nas tzw. animacje, które były w sumie przez cały dzień. Cały czas głośno i wesoło. Różne zabawy i nauka układów tanecznych, bomba i chocolate do dziś huczy w naszym domu. Szkoda że musieliśmy wracać do domu bo następny tydzień miał być jakiś inny sylwestrowy. Animatorzy byli naprawdę wspaniali, pan Darek, Mateusz, Eryk i dziewczyny dawali z siebie wszystko. Jeżeli chodzi o sam domek fajny, zadbany, czysty, przed domkiem mogliśmy odpalić grilla. Aż żal było wyjeżdżać. Zarezerwowaliśmy od razu pobyt na następny rok. Chcielibyśmy jeszcze raz gorąco podziękować całej wspaniałej obsłudze. Gratulujemy pomysłu i do zobaczenia za rok.
Jestem jeden dzień w domu po powrocie , co prawda w Swarzędzu pogoda też 30 stopini a dzieciaki już pytają czy jeszcze w tym roku pojedziemy do holyday camp lazy. Co mogę im odpowiedzieć to to że już na przyszły rok jest 40 rezerwacji więc może zrobię rezerwacje. To chyba najlepsza reklama tego obiektu.Obsługa urozmaicenie atrakcji dla dzieci i dorosłych jest na bardzo wysokim poziomie.Animatorzy to ludzie którzy bawią się z dziećmi i sami własną pracą a to świadczy jaki jest tam klimat.Obiekt i wszystkie elementy wyglądają jak nowe. Jedzenie smaczne i dużo , Barmani kompetentni i nie natrętni. Gorąco polecam dla rodzin z dziećmi dla ludzi którzy cenią sobie wygodę odpoczynek i jakość w stosunku do ceny. Pozdrawiamy Tomek z rodziną domek 56 i 73 :)
Byliśmy 2 tyg. i nawet chwili się nie nudziliśmy, nie pozwalali na to wspaniali animatorzy Ola, Klaudia i Natalia na czele z p.Darkiem. Bezwątpienia atrakcją Holiday-a jest aqua park i basen z podgrzewaną wodą, gdzie nawet w chłodne dni można zażywać kąpieli. Dodatkowo jest plac zabaw, boisko piaskowe do gry w pilkę, mini siłownia napowietrzna a dla najmłodszych sala z grami, piłeczkami i innymi rzeczami, ponadto osrodek raz w tyg. odwiedza cyrk i klaun kulki. Co do wyżywienia to jest bardzo smaczne w formie szweckiego stołu, wiec można jeść do bólu. Domki campingowe mogły by być trochę większe, ale my i tak spędzaliśmy tam tylko noce, więc nam zabardzo to nie przeszkadzało. Obsługa ośrodka pierwsza klasa, wszyscy dwoją się i troją by teren wyglądał perfekcyjnie i by nikomu niczego nie zabrakło. My tam spewnością jeszcze wrócimy. Ps. Pozdrowienia dla wspaniałych pań kelnerek, zwłaszcz dla Moniki.
POLECAM wszystkim serdecznie!!!! Własnie wróciliśmy z dwutygodniowych wakacji i bez wątpienia to były BARDZO UDANE WAKACJE!!! Miejsce przecudowne obsługa bardzo miła! Pozdrawiam WŁAŚCICIELI który swoja osobą, usmiechem i rzyczliwoscią dają mnostwo ciepła :)! Panie na stołowce dwoją sie i troją a kucharz robi wyśmienite posiłki!! Pozdrawiam barmanów Panie Wojtku drineczki były wysmienite :) !!Wszyyscy uśmiechnięci i życzliwi!!! Atrakcji dla dzieci masa duzo więcej niż na stronie masa nowości sala zabaw, nowy plac zabaw:) Synus zadowolony rodzice wypoczęci i zadowoleni!! Do zobaczenia za rok:)!!! DZIĘKUJEMY!! PS. POZDROWIENIA dla ratowników, oraz Natali i Klaudi i oczywiście dla Pana Darka :)!!
wlasnie wrociłam z holiday co mogę napisać jeżeli podabało ci sie w internecie to z rzeczywistości jest jeszcze lepiej ,są wstanie zadowolić najbardziej wymagajacych gosci ,polecam ......osrodek dla rodzin z dziecmi bezpieczny pyszne urozmajcone jedzonko miła obsługa minusow nie znalazlam POLECAM 100%
Bez wątpienia NAJLEPSZE WCZASY spędzone przeze mnie i moją rodzinkę nad morzem EVER !!! Bez najmniejszych obaw polecamy w 100 % pobyt w Holiday Camping w Łazach !!! ( a nawet NAMAWIAM !!!) Trudno wybrać z licznych oferowanych tam atrakcji , jedną na początek....hmmm..powiem tak: jedyne, co może Was napawać pewnym niepokojem, , to pogoda (rzecz jasna) ale jest jedyny czynniki. na który nie ma wpływu fantastyczna (nie tylko moim zdaniem) ekipa Holiday Campingu,choć i na taką ewentualność są przygotowani!!! PERFEKCYJNIE dobrana para Animatorów dostarczy wam mnóstwa atrakcji i poza tym doskonale zorganizuje czas Waszym pociechom, przemiła obsługa restauracji (zwłaszcza zawsze uśmiechnięty Seweryn) z pewnością przypadnie Wam do gustu, profesjonalna drużyna Ratowników, zapewni Wam i Waszym pociechom bezpieczne korzystanie z basenu i (UWAGA!!!) AQUA PARKU (jednego z najnowocześniejszych w Europie a na pewno w Polsce) porównywalnego z tym w Euro DisneyLandzie !!! W tym czasie np. rodzice mają możliwość skorzystania z przejażdżki Quadami po ekstremalnej (uwierzcie mi na słowo,bo to sprawdziłem) jazdy po wydmach i bezdrożach, prowadzonej przez p. Romana ( właściciela)- wrażenia NIEWYOBRAŻALNE !!!!!!! Jednym słowem ODLOT !!! Na prawdę WARTO i gorrrrąco polecamy!!! Są jeszcze skutery wodne, banan, rowery do wypożyczenia dwu-, trój- i czterokołowe, do tego można skubnąć hulajnogę ANIMATOROWI i troszkę pojeździć po ośrodku...hehe Podsumowując: Holiday Camping w Łazach podniósł poprzeczkę w rozrywce tak wysoko, że nie maja sobie równych nad polskim Bałtykiem !!!Ssam jestem ciekaw jak będzie w przyszłym roku???!!! Bo ja z rodziną będę tam na pewno!!! W ramach wyjaśnienia...nie piszę tego posta jako pracownik Holiday Camping, niejako zmuszony pod rygorem utraty pracy, lecz jako wczasowicz,który spędził tam NIEZAPOMNIANE chwile pełen uznania i szacunku do właścicieli,personelu a zwłaszcza do "KaOwca" i jego żony (która jest drugim KaOwcem), jak i pozostałej reszcie ekipy, tworzącej TEN WŁAŚNIE (uwierzcie mi) NIEPOWTARZALNY klimat w czasie Waszego, jak i naszego, wypoczynku wielkie DZIĘKUJĘ!!! (za czas mile tam spędzony) Spotkamy się wspólnie w przyszłym Roku z Wami, mam nadzieję, że będziecie, bo my będziemy na pewno!!!!!! ...a pisał to ten wczasowicz,który ośmielił się wyzwać na pojedynek w SPEEDMINTONA, Animatora Darka !!!! ....niech ktoś go w końcu ogra!!!
Serdecznie polecam ośrodek na wakacje z dzieciakami. Spędziliśmy tam tydzień w ubiegłym roku i na pewno tam wrócimy. Czyściutko, spokojnie.. Bliskość morza zachwyca. Dzieciaki całe dnie mogły siedzieć w basenie dzięki zjeżdżalniom i fontannom. Podgrzewana woda jest dodatkowym atutem. Profesjonalne animacje i odwiedziny klaunów nie pozwalają się nudzić, a rodzicom polecam wyprawę quadami - wrażenia nieziemskie!
Serdecznie polecam Holiday camping wszytko tak jak jest w ofercie i na wysokim poziomie !!! Obsługa bardzo miła ,przyjacielska i uczynna .Basen bliskość morza sprawia iż chce się tam pozostać jak najdłużej Animacje dla dzieciaków na wysokim poziomie ,a jedzonko znakomite !!!! Panie kelnerki traktują wszystkich po przyjacielsku co sprawia iż czujemy się jak w domu .Nad całokształtem ośrodka czuwa zawsze pomocna Pani Olga .Pozdrawiam wszystkich serdecznie i dziękuję za fantastyczny pobyt - na pewno w przyszłym roku do Was wrócimy ( z większą grupą znajomych) już nic nie szukamy tylko do Łaz wracamy !!!Do zobaczenia .
Wrasnie wrocilam z rodzina z Laz i wszyscy jestesmy zadowoleni.Super mila obsluga,jedzonko pyszne,czysciutkie pokoje,zadowolone dzieci.Urlop godny polecenia dla wszystkich, ktorzy chca odpoczac.
Właśnie wróciłam z łaz z holiday camping. Spędziłam tydzień z córka w pensjonacie. Bardzo nam się podobało, miałyśmy piękny, nowy pokój, Cały holidaycamping jest też chyba od niedawna bo wszystko tam jest nowiutkie.Obsługa równie miła i sympatyczna, jestem bardzo zadowolona z pobytu i mogę z czystym sumieniem polecać to miejsce innym
Polecam ten ośrodek poprostu wszystko na wysokim poziomie obsługa profesjonalna serdecznie pozdrawiam panią Sylwię jedzenie palce lizać niedrogie i w dużych ilościach jeżeli ktoś chce spędzić miły urlop to tylko w ośrodku holiday camping