Domy Wypoczynkowe Szalay I i Szalay II

Szalay II

Obiekt wiarygodny - Serwis METEOR gwarantuje bezpieczeństwo każdej wpłaty na jego konto.

ul. Jana Wiktora 12,16, Szczawnica, małopolskie

oferujemy rodzaj liczba cena [PLN] cechy
pokoje1 osobowe238-55/osobacena noclegu z wyżywieniem
pokoje2 osobowe665-100/osobacena noclegu z wyżywieniem
pokoje3 osobowe865-100/osobacena noclegu z wyżywieniem
pokoje4 osobowe865-100/osobacena noclegu z wyżywieniem
pokoje5 osobowe365-100/osobacena noclegu z wyżywieniem

Serdecznie zapraszamy do spędzenia wypoczynku w  kompleksie D.W. Szalay, który znajduje się w samym centrum Parku Uzdrowiskowego, w sąsiedztwie Pijalni Zdrojowej, Dworca Gościnnego, Promenady Zdrojowej, Inhalatorium.
Zapewniamy zakwaterowanie w pokojach 1, 2, 3, 4-osobowych oraz typu studio - wszystkie z łazienkami i TV. Każdy z Państwa znajdzie coś dla siebie: Szalay II - niższe ceny, Szalay I - wyższe ceny.
Domowa, smaczna kuchnia na miejscu - zapewniamy elastyczne godziny serwowania posiłków dla Państwa komfortu wypoczynku.
Dodatkowo: jedyny kompleks w centrum miasta, który posiada duży teren zielony (rekreacja), amatorskie boisko do siatkówki, zadaszone miejsce do grillowania (nawet 50 miejsc), miejsce na ognisko (nawet 100 miejsc), salkę rekreacyjną - stół do ping-ponga, sprzęt fitness.
Zapraszamy również na szkolenia - posiadamy kilka mniejszych i jedną dużą salkę dostosowaną do organizacji szkoleń, wykładów i spotkań firmowych.
Koszt noclegu z dwoma posiłkami:
Szalay I - od 95 PLN/osoba/doba, Szalay II - od 75 PLN/osoba/doba - ceny dla klientów indywidualnych. Grupy zorganizowane - cena ustalana indywidualnie.
Promocja dotyczy tylko pobytów powyżej 6 dób hotelowych.
Dzieci:
- do lat 3 GRATIS* (bez świadczeń),
- od lat 4 do 12 z 1/2 wyżywienia: Szalay I od 65 PLN/doba, Szalay II od 55 PLN/doba.
*obowiązuje przy 2 osobach pełnopłatnych w pokoju
Dla grup zorganizowanych ceny ustalamy indywidualnie. Duże rabaty dla grup szkolnych.
ZAPRASZAMY DO D.W. SZALAY!

Do dyspozycji oddajemy pokoje 1, 2, 3, 4-osobowe oraz studio - wszystkie z łazienkami i TV.
Wyposażenie łazienki: kabina prysznicowa, umywalka, WC.
Pokoje w dwóch wariantach cenowych - każdy z Państwa znajdzie coś dla siebie: Szalay I - droższy obiekt, Szalay II - tańszy obiekt.

Domki

Całoroczne domki 8- lub 9-osobowe dostępne w kompeksie Pod Lisem & U Krawca.

Apartamenty

Apartamenty dostępne w pensjonacie Skalny *** i kompleksie Pod Lisem & U Krawca.

Nasza firma od lat specjalizuje się w turystyce zorganizowanej: kolonie, wycieczki szkolne i zakładowe, zielone i białe szkoły. Zapewniamy pomoc w organizacji pobytów grupowych (usługi przewodnickie, transport, wycieczki i inne).

Kompleks dwóch stylowych willi w zabudowie uzdrowiskowej.
Jedyne obiekty w centrum Szczawnicy posiadające:
- bardzo duży teren zielony
- 2 boiska do siatkówki (amatorskie)
- miejsce na ognisko i do grillowania.
Na terenie obiektów:
- mini siłownia
- salka rekreacyjna ze stołem do ping ponga
- parking
- zadaszony taras,
- świetlica z TV, DVD + sprzęt nagłaśniający o oświetlający
- bardzo duża jadalnia.

Zapraszamy także do naszych pozostałych obiektów:
* Pensjonat Skalny*** - pokoje typu studio - doskonała propozycja dla rodzin z dziećmi.
* Willa Helan - 40 metrów poniżej Szalaya - doskonała dla grup do 30 osób.
* Kompleks Pod Lisem & U Krawca - całoroczne domy, apartamenty z aneksami, rodzinne studia.

Zabiegi

Możliwość wykupienia zabiegów leczniczych w, sąsiadującym z naszym kompleksem, Inhalatorium.
Pełna baza lecznictwa uzdrowiskowego - możliwość konsultacji lekarskich. Zabiegi w zakresie układu oddechowego i układu ruchu.
Możliwość wykupienia zabiegów prywatnie lub skorzystania z lecznictwa ambulatoryjnego (wymagane skierowanie).

Imprezy i konferencje

Ponieważ posiadamy w ofercie łacznie 100 miejsc noclegowych na terenie kompleksu, możemy organizować większe lub mniejsze spotkania firmowe.
Dodatkowo posiadając dużą salkę (100 miejsc) jesteśmy w stanie zorganizować bankiety z Dj-em, biesiady góralskie.
Posiadamy również duży teren zielony z możliwością organizacji grilla lub biesiady z kapelą góralską.
Jednak największym atutem jest lokalizacja kompleksu - samo centrum Szczawnicy, w zacisznym sąsiedztwie Parku Zdrojowego. Doskonała baza wypadowo-wypoczynkowa.
Zapewniamy wszelką pomoc w organizacji programu pobytu.

Do dyspozycji Gości:
- mini siłownia
- stół do ping ponga
- bardzo duży teren zielony
- boisko do siatkówki (amatorskie).

W sąsiedztwie liczne szlaki turystyczne, rowerowe, konne oraz kompleks narciarski.
Położenie obiektów stanowi doskonałą bazę wypadową a dodatkowo leżą w cichej i bezpiecznej części Szczawnicy.

Do dyspozycji gości stołówka.

Nasza specjalność to kuchnia domowa.

Liczba miejsc w lokalu: 100.

Oferujemy możliwość pełnego wyżywienia: śniadania, obiady, kolacje.

Ośrodki usytuowane są bezpośrednio w reprezentacyjnej części uzdrowiskowej Szczawnicy - Park Zdrojowy, Promenada Uzdrowiskowa, pijalnia wód mineralnych, basen kryty, muzeum historii uzdrowiska, ścieżka zdrowia, kościół, ośrodek zdrowia i apteka.
Do centrum miasta (głównej drogi) - 2 minuty.

Atuty

Doskonała lokalizacja: centrum miasta, w zacisznej części uzdrowiskowej.
Wyżywienie na miejscu - domowa kuchnia.
Zaplecze rakreacyjne - gratis.
W ofercie pokoje z łazienkami i TV w kilku wariantach cenowych (tańsze i droższe) - każdy znajdzie ofertę dla siebie.
Duży teren zielony.

Gwarantujemy udany wypoczynek, domową kuchnię, zaplecze rekreacyjne, miłą atmosferę, noclegi na każdą kieszeń.
Organizujemy i zapraszamy na:
* wczasy indywidualne,
* kolonie, zimowiska,
* zielone szkoły,
* białe szkoły,
* wycieczki firmowe,
* spotkania integracyjne i inne.

wyślij e-mail

Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu. Przemiły i bardzo uczynny personel, wspaniała obsługa .Bardzo smaczna domowa kuchnia, bardzo obfite posiłki, pora posiłków elastycana dopasowana do potrzeb. położenie obiektu w samym centrum miasta, co czyni, że wszędzie jest blisko. Z żalem , że pobyt się kończy opuszczaliśmy obiekt i miasto. Będziemy tam poracać.
Jak chcecie czas spędzić w pięknej okolicy to proponujemy – jedźcie do Szczawnicy. Pensjonat Szalay chętnie was ugości wygodne posłanie, wiele życzliwości, jedzenia do syta, miejsce na ognisko, do centrum, pijalni i kościoła blisko. Dunajec za rogiem wyciąg nad głowami i czyste niebo usiane gwiazdami. Byliśmy, zwiedziliśmy, wspominać co mamy dlatego turystów mocno zachęcamy.
Jeżdzimy z żoną od kilkunastu lat. byliśmy w wielu różnych pensjonatach, ale tu zostaliśmy zaskoczeni bardzo miłą atmosferą i gościnnością.Wędrowaliśmy po szlakach górskich kilka godzin dziennie, ale czujemy się wypoczęci i zrelaksowani. Po powrocie do Pensjonatu zawsze czekał na nas smaczny obiad, gdzie miłe Panie serwowały nam posiłek.Śniadania składały się z kilku dań, i było tego naprawdę dużo, zostawało nam na zrobienie kilku kanapek na wyprawy naszej wędrówki. Dużym plusem były dowolne godziny spożywania posiłków, bardziej elastyczne jest dysponowania swoim czasem bez pośpiechu na wyznaczoną godzinę.Bardzo dziękujemy Pani (Ani) z recepcji za życzliwość.Jeszcze raz dziękujemy wszystkim osobom z pensjonatu za mile spędzony czas. Może jeszcze kiedyś powrócimy, do zobaczenia.
Jestem zachwycony! Bardzo miła atmosfera. Przede wszystkim bardzo blisko centrum a jednocześnie cisza i spokój. Czuć w Szalayu ducha przedwojennej pięknej Szczawnicy. Przede wszystkim na duży plus zasługują tradycyjne regionalne posiłki przygotowywane z zdrowej żywności. Polecam
Super lokalizacja, jedzenie i obsługa. Ten obiekt ma dusze i historie, której brak wszystkim nowym hotelom. Przyjechaliśmy do Szczawnicy po raz pierwszy i jeszcze na pewno tu wrócimy. To był naprawdę udany pobyt w Domu Wypoczynkowym Szalay!
Wyskoczyliśmy z kuplami do szczawnicy i było extra ! W barze zawsze był serwowany zimny alkohol, stały dostęp do internetu poprzez WIFI, jedzenie naprawdę obłędne ! Szkoda że byliśmy tylko 3 dni !
Zabytkowa willa w samym parku. Warunki adekwatne do ceny - czysto, ciepła woda, bardzo dobra kuchnia, miła obsługa.Jedyny żal mam o to że nie było śniegu ;-) Obiekt przede wszystkim dla grup i rodzin z dziećmi.
Ośrodek jest jednym z nielicznych który oferuje naprawde typowo Górski klimat. Profesjonalna i miła obsługa. Doskonała kuchnia także dla wegetarian. Jest to doskonałe miejsce dla wyjazdów grup zorganizowanych. Miejsca do gier, do siedzenia, do ogniska. Naprawdę super. W pokojach jest czysto, ciepła woda. dużo miejsca. Polecają doktoranci Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - wyjazd 2013 r.