Stara Leśniczówka Gierłoż

Obiekt wiarygodny - Serwis METEOR gwarantuje bezpieczeństwo każdej wpłaty na jego konto.

Dąbrowa 1, Kętrzyn, warmińsko-mazurskie

pokoje2 osobowe190-100/pokój
pokoje3 osobowe2135-150/pokój
pokoje4 osobowe1180-200/pokój

Cena noclegu 40-50 PLN od osoby. Dzieci w wieku do 3 lat bezpłatnie, 7 lat 30 % zniżki. Pokoje 2-osobowe do pojedynczego wykorzystania 75 PLN. W cenie noclegu rowery.

Liczba pokoi w obiekcie 5. Pokoje z łazienkami. W pokojach TV.

Do dyspozycji gości: dostęp do internetu, sala kominkowa. Na terenie obiektu także możliwość grillowania.

Dla aktywnych boisko sportowe, rowery, sprzęt pływający.

Dla aktywnych: rowerowe szlaki turystyczne, piesze szlaki turystyczne, spływy kajakowe, możliwość grzybobrania, możliwość wędkowania.

Nasza specjalność to kuchnia domowa. Śniadanie. Obiadokolacja 25 PLN.

Obiekt położony jest nad jeziorem Moj, w lesie. Do jeziora 60 m.

Obiekt znajduje się w pasie zewnętrznym siedziby Hitlera.

Możliwość dojazdu również od strony Gierłoży.

Gwarantujemy udany wypoczynek i miłą atmosferę. Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszej oferty - zadowolenie gwarantowane.

wyślij e-mail

Doskonałe miejsce na wypoczynek na łonie natury, jednocześnie oferujące udogodnienia, komfort i czystość, jak w naprawdę dobrym hotelu. Przepiękna okolica, wspaniały dom, doskonałe jedzenie i bardzo porządni właściciele, którzy bardzo dbają o komfort gości. Wspaniały ogród i "infrastruktura" na każdą pogodę. Polecam
Miejsce niesamowite...Magiczne...Jeżeli szukasz ciszy,spokoju, oderwania od codzienności-koniecznie odwiedź to miejsce...Na pewno nie będziesz żałować...W rzeczywistości wygląda jeszcze piekniej niż na zdjęciach. I przemili gospodarze,bardzo zaangażowani w utrzymanie tego miejsca. Zdecydowanie polecamy:).Sami na pewno też będziemy wracać...
Miejsce godne polecenia. Wypoczynek dla osób, które lubią ciszę i spokój, śpiew ptaków, łono natury, jezioro oraz jazdę rowerem po ścieżkach rowerowych. Dobre domowe wyżywienie i miłą rodzinną atmosferę. Podziękowania dla Gospodarzy
Witam, starą leśniczówkę polecam wszystkim , wspaniałe miejsce z magicznym klimatem . Cisza , spokój , gospodarze bardzo mili i uczynni a jedzenie przepyszne . Na pewno wrócimy tam jeszcze tym razem na dłużej .
Magicze miejsce, piekny dom i ogrod, las, jezioro i cisza do tego pyszne jedzenie i wspaniali wlasciciele. Duzo atrakcji : ogniska, spacery po lesie, rowery, lodki, Trampolina, pilkarzyki , bilard, pin pong. W okolicy wiele ciekawych miejsc do zwiedzania: wilczy szaniec, mamerki, sluza w lesniewie, ketrzyn, reszel, sw. Lipka. Bylismy z malymi dziecmini polecamy !
Leśniczówka i okolice są jeszcze piękniejsze niż na zdjęciach. Gospodarze wkładają wiele pracy i serca by to miejsce było tak zadbane. Wspaniałe obiady p.Krysi. Idealne miejsce na wypoczynek w ciszy i spokoju.
Wspaniałe miejsce. Mili, życzliwi i uczynni gospodarze. Pyszne i estetyczne podane posiłki. Polecamy każdemu. Sami chętnie wrócimy.
Pozdrawiam Gospodarzy i wszystkich, którzy gościli w Leśniczówce w tym samym czasie, co my.Było sympatycznie, czasem strasznie- burze, brak prądu, ale zawsze miło i wygodnie.Gospodarze dbają o czystość domu i otoczenia.Atrakcją były ogniska, które co wieczór przygotowywał p.Jurek, a które rozwiązywały problem kolacji.Zapach pieczonych kiełbasek wabił najwytrwalszych wędkarzy z pomostu! Chyba tam wrócimy! E.B.Bordon
Wracamy do Lesniczowki w tym roku, bo w zeszlym bylo super! przepiekne miejsce, dzika, wspaniala natura, fajne miejce dla dzieciakow. przepyszne, domowe jedzenie (warzywa ze wlasnego ogrodu), rodzinna atmosfera, czulismy sie bardzo zadbani przez Krysie!; poza tym niezapomniane wycieczki lazikiem do siedziby Hitlera i piekne jezioro!!! Do zobaczenia!
Wspaniałe miejsce wśród przyrody,super klimat,Sympatyczni Gospodarze,jedzenie wyśmienite, ogólnie 10?10 aż żal było wyjeżdżać.Pozdrawiamy i do zobaczenia.
Jeszcze nigdzie nie odpoczęliśmy tak jak tu!!! jakby przeniosło w inny wymiar!!! Wspaniałe miejsce, wspaniali gospodarze,przepyszne jjedzenie, super codzienne ogniska..jakis raj!!!! Do zobaczenia!!!!!!!!
To urocze miejsce odkryły nasze dzieci.W ubiegłym roku namówiły nas na wspólny wypoczynek. Było tak sympatycznie, że od razu zarezerwowaliśmy miejsca na ten rok.Już nie mogę się doczekać spotkania w tym uroczym zakątku z przemiłymi Gospodarzami. Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia wkrótce.
Byliśmy w Leśniczówce 11 dni - słonecznych, pochmurnych i burzowych, jak całe lato 2011. Wypoczęliśmy wspaniale, myślę że za sprawą przemiłych gospodarzy P Krysi i P Jurka. Warunki do lenistwa idealne. Posiłki lepiej niż domowe (wędliny domowej roboty wyjątkowo smakuśne, a te placuszki, naleśniki...palce lizac). Wieczorne ogniska z gitarą i śpiewem, ach...jest co wspominac! Polecamy to zaczarowane miejsce wszytkim zapracowanym i poszukującym ciszy, spokoju i nie krępującej atmosfery (upss.., ale może nie wszystkim, bo zabraknie miejsca dla nas..:) Dziękujemy! Pozdrawiamy Gospodarzy i wszytkich wypoczywających w tym terminie co my.
Miałem przyjemność spędzić w tym miejscu 3 dni-zdecydowanie za krótko.Super miejsce,okolica,sympatyczni właściciele,przepyszne jedzenie.Zdecydowanie polecam wszystkim.Pozdrawiam Jacek
Mieliśmy przyjemność mieszkać w tej leśniczówce i powiemy w skrócie: miejsce suuuper, piękna okolica i wspaniali właściciele. Z pewnością tam wrócimy :-) POLECAMY A PAŃSTWU KOZŁOWSKIM DZIĘKUJEMY ZA WSZYSTKO. POZDRAWIAMY Z SOSNOWCA
piękne miejsce,przemili Gospodarze.Niezapomniany urlop życzymy Wam Krysiu iJurku miłych gości w tym sezonie pozdrawiamy serdecznie Ala Renia Staszek i Józek
Jeśli ktoś chce wypocząć to powinien wybrać własnie to miejsce,cisza ,spokój,pełny luz i swoboda,las, woda i zero ludzi i miejskiego gwaru i zgiełku,niewiem czy to dobry pomysł polecać miejsce gdzie można tak wspaniale wypocząć ,no bo jak dowiedzą się inni to gdzie ja znajdę TAKĄ GŁUSZĘ. I ta kuchnia ,taka delikatna i smaczna-każdy posiłek to bajka.WAKACJE we IX 2010 pozostaną niezapomniane- a miłych i sympatycznych gospodarzy nadal zapraszam do nas nad morze i Zatokeędo kuźnicy, Jeszcze raz bardzo dziękujemy za miłą atmosferę i pozdrawiamy znad morza. Bogna ,Roman i Monika Konkel
Poczułem się jak w hotelu z *** gwiazdkami,tylko ,że w takim hotelu nie ma lasu,jeziora ,ptaków i atmosfery jak w domu jak wśród przyjaciół....
Piękne miejsce,las, jezioro,cisza Bardzo sympatyczni i mili właściciele.wyposażenie na 5 gwiazdek. W skali do 10 dajemy 9
Wystrój i wyposażenie na pięć,absolutna cisza w nocy,chyba,że podymimy w granicach rozsądku,właciciele OK,ogólnie polecam,byłem pierwszy raz,ale jeszcze wrócę.
Cicho, pięknie i urokliwie wszystko bez zarzutu bardzo sympatyczni własciciele serdecznie polecam
Ja również muszę pochwalić to miejsce. Bardzo gustownie urządzony obiekt. Miła właścicielka. Uprzedzaliśmy, że będziemy wieczorem i będziemy chcieli zrobić ognisko. W dniu przyjazdu miejsce na ognisko, wraz z drewnem już na nas czekało, a gdy tylko się rozpakowaliśmy było już rozpalone, a kijki do kiełbasek przygotowane. Wszystko bez dodatkowych opłat. Mieliśmy do dyspozycji kuchnię i śliczną jadalnię, w której śniadanie smakowało podwójnie :) Dodatkowo na kuchennym blacie czekały na nas pudełka z kawą, kilkoma rodzajami herbat itp. Niby drobiazg, ale jakże miły. Do tego piękna okolica w samym sercu lasu. Żałuję tylko jednego - że z mojej miejscowości do Gierłoży jest tak daleko, bo z chęcią wybrałabym się ponownie przy najbliższej okazji. Mogę więc z całego serca polecić Starą Leśniczówkę wszystkim, którzy jeszcze się zastanawiają nad wybraniem noclegi w tym miejscu! Pozdrawiam!
R E W E L A C J A ! Odwiedzamy okolice Wilczego Szańca od lat. Jednak dopiero teraz znaleźliśmy odpowiednie miejsce aby zatrzymać się na dłużej. Przepięknie odremontowana leśniczówka i wspaniali właściciele! Ani przez chwilę nie poczuliśmy się tam jak goście hotelowi. Przemiła wręcz rodzinna atmosfera. Co wieczór przygotowane ognisko dla wszystkich gości plus kełbaski :) i porządne kijki z leszczyny. Do dyspozycji dwie łódki w tym jedna z silnikiem i rower wodny. W nocy czarno i cicho aż w uszach piszczy. Zdecydowanie miejsce dla kogoś kto chce się wyciszyć i chłonąć naturę. Wrócimy tam jeszcze nie raz.
Po obejrzeniu zdjęć z zaciekawieniem jechałem na miejsce, ale po przyjeździe po prostu zaniemówiłem. Pięknie położona leśniczówka w szczerym lesie bliziutko jeziora. Samo miejsce magiczne i niesamowite z dala od zabudowań. Wnętrze, wystrój w bardzo ładnym starym stylu pięknie urządzone. Przemili właściciele i wspaniała atmosfera. Jedzenie doskonałe, pokoje czyste nowe i fajnie urządzone. Okolica jest niesamowita, bardzo blisko Wilczy Szaniec, wokoło same lasy. Jednym słowem cisza i spokój. Do dyspozycji kuchnia, kawa herbata. Będąc tam, czujesz się jak u siebie w domu. WRÓCIMY TAM NA PEWNO!!!!!!!!