Bajeczny Domek Noclegowy

pokoje3 osobowe120/pokój

Na 2 pokoje: 1 łazienka.

W pokoju: TV, radio.

Do dyspozycji gości ogólnodostępna kuchnia samoobsługowa, sala kominkowa.

Na terenie obiektu także: ogród, miejsce na ognisko, możliwość grillowania.

Na terenie obiektu parking.

Dla aktywnych rowery.

ZAPRASZAMY PRZEZ CAŁY ROK!!!

Atrybuty / atuty

pary
single

Ważne informacje

Goráco polecamy i zachécamy do pobytu w Bajecznym Domku mieszczácym sie w Bialowiezy. Mila ,ciepla i spokojna atmosfera panujáca w domku, a takze przesympatyczna wlascicielka domku, pani Agnieszka, która zawsze i chétnie sluzy pomocá. Otoczenie domku jest przepiékne , z mnóstwem zieleni i kwiatów,Wysoki standard pokoi i wyposazenia. Jezeli bedziemy przebywac w okolicach Bialowiezy z przyjemnosciá zatrzymamy sié w Bajecznym Domku.
Polecam zatrzymać się w Bajecznym Domku Noclegowym na ul Gen Waszkiewicza90 w Białowieży.Domek po prostu jest swietny oddaje atmosferę i klimat tego miejsca jest on drewniany usadowiony w samym sercu Białowiezy.Na miejscu jest mnóstwo zieleni i dużo pięknych kwiatów każdy z gości znajdzie tam swój zakątek dla siebie.Pozytywne wrazenie zrobiło na nas miejse na ognisko oraz grill który również jest dostępny dla gości.Pokoje również na wysokim poziomie czysto ładnie urządzone,kuchnia jak u siebie w domu z pełnym wyposażeniem,począwszy od talerzy skączywszy na miskach:).Polecam na pewno tam wróce
Witam wszystkich serdecznie z czystym sumieniem mogę wystawić duzy pozytyw dla Pani Agnieszki,wklada dużo serca w to co robi aby atmosfera była swietna.Jesli chodzi o warunki to super,domek jest fajnie zlokalizowany blisko do Parku Białowieskiego do sklepow autobusów.Spacerujac po Białowiezy nie znaleźliśmy tak ladnego domku który jest otoczony mnóstwem zieleni.Polecam gorąco na pewno jeszcze tam wrócimy.:)
w zeszłym roku pojechałam z dziecmi oraz mezem do Bialowiezy po dotarciu na miejsce do gospodarza byliśmy bardzo pozytywnie oczarowani.Na miejscu znajdowal się piękny ogrod z bujną zielenią ,miejsca do wypoczynku, na drugim podwórzu znajdowalo się miejsce na ognisko oraz na grilla,pokoje za przyzwoita cene na bardzo wysokim poziomie. MOGE ZE SMIELOSCIĄ POTWIERDZIC I POLECIC TO MIEJSCE /
Latem 2012 przywitaliśmy Białowieżę. Zaplanowaliśmy pobyt kilkudniowy, z naciskiem na zwiedzanie okolic rowerami. Powinnam w tamtym roku zareklamować to miejsce, naprawdę bajeczne, ale czas tak szybko mija...W tym miejscu, człowiek jest zawieszony, to jest inny świat. Gospodyni jest bardzo miła i ugodowa oraz niezwykle przejmująca się:) Pokoje, my mieszkaliśmy w morelowym na pięterku, bardzo przyjemne. Gospodyni oprowadziła mnie po innych, wolnych pokojach, które również były bardzo fajne, nawet z balkonami na ogród. Wprawdzie nie mieliśmy pokoju z łazienką, ale zapewniam, ze to żaden problem, bo ten, który był na piętrze dla pozostałych gości w zupełności wystarczył. TV działało, internet lokalny również. Kuchnia szybkiego przygotowania jedzenia, herbaty, lodówka była na piętrze, a na parterze do dyspozycji kuchnia z pełnym zapleczem, piecem, naczyniami. Ogród piękny, zielenią kipiał. I choćby było parę rodzin w nim, każdy znajdzie tam swój kącik. Jest miejsce na parkowanie auta, rowery. Można grillować. Dostaliśmy klucze od drzwi wejściowych Zresztą Domek Bajeczny jest bezpieczny i pod kontrolą, choć samodzielny dla gości. Zapewniam, że właścicielka bardzo lubi zwierzęta i mam nadzieję, że kot czuje się dobrze:) Pozdrawiam serdecznie i wierzę w to, że inni goście byli równie zadowoleni jak my
Postanowiłem wybrać się z dziewczyną do puszczy białowieskiej przeglądawszy już wcześniej oferty noclegowe wpadł nam w oko ,bajeczny domek noclegowy’ w Białowieży. Po dotarciu na miejsce okazało się faktycznie że nazwa nie jest fikcyjna bo domek tak jak w opisie okazał się naprawdę bajeczny. Dom ten jest drewniany co oddaje fajny klimat, otoczony jest zielenią i mnóstwem rożnego rodzaju kwiatów, do dyspozycji jest ognisko miejsce na grilla i dużo zakątków dla gości każdy znajdzie tam miejsce dla siebie. Wyposażenie pokoju też na wysokim poziomie w stosunku do ceny jaka zapłaciliśmy spacerując po ulicach białowieskich żaden domek nie zrobił na nas takiego wrażenia jak ten napewno tam jeszcze wrócimy gorąco polecam wszystkim warto zatrzymać się w nim nie pożałujecie