Willa Baca

698 30...
ul. Okólna, Duszniki-Zdrój, dolnośląskie

O nas

Duszniki Zdrój to wyjątkowe miejsce na mapie polskich kurortów. Doskonale sprawdza się zarówno w sezonie letnim, jak i zimowym, a bliskość Rezerwatu Przyrody Torfowisko Pod Zieleńcem oraz granicy z Czechami sprawia, że także umożliwia liczne i nietuzinkowe wyprawy krajoznawcze. Miejscowość znana i lubiana przez turystów, umożliwia zakwaterowania w przyjemnym i spokojnym otoczeniu. Tu na wzgórzu znajduje się Dom Wypoczynkowy Willa Baca, którego jednym z największych atutów są malownicze widoki. Pobyt tu to wygoda przemieszczania się, komfort zakwaterowania i okazja do korzystania z wielu atrakcji. Willa Baca to obiekt utrzymany w wysokim standardzie. Miła atmosfera i ciekawe, oryginale rozwiązania umilą Państwa wypoczynek. Do dyspozycji naszych gości przygotowaliśmy funkcjonalne i eleganckie pokoje, w niewygórowanych cenach, dostępne w opcjach: - pokój dwuosobowy z łazienką; - pokój dwuosobowy bez łazienki; - pokój trzyosobowy z łazienką; - pokój trzyosobowy bez łazienki; - pokój typu studio przeznaczony dla 4 -6 osób. Każdy z pokoi posiada telewizor oraz bezprzewodowy internet. Dodatkowe łazienki dostępne są na korytarzu, mimo to zapewniają komfort korzystania i prywatność. Wszystkie wyposażone są w kabiny prysznicowe. Dbając o wygodę naszych gości pozostawiamy do ich dyspozycji w pełni wyposażoną kuchnię oraz parking. Nasz obiekt posiada również tradycyjną saunę drewnianą przeznaczoną dla 4 osób. Okolica umożliwia aktywny sposób spędzania czasu oparty głównie o zwiedzanie okolicy. Liczne szlaki turystyczne ciągną się przez malownicze tereny, pasma górskie i rezerwat. W niedalekiej odległości znajduje się także stadnina koni i przyjemne restauracje. Polecamy Państwu także korzystanie z pobliskiego parku zdrojowego. Wszystko to sprawia, że pobyt w tym miejscu będzie udany i na długo zapadnie w Państwa pamięci. Miłośnicy śnieżnego szaleństwa ucieszy fakt obecności nowoczesnego ośrodka narciarskiego. W okolicy znajduje się także park linowy oraz liczne akweny wodne, które umilą pobyt w sezonie letnim. Zapraszamy!

pokoje2 osobowe780-100/pokój
pokoje3 osobowe1120-150/pokój
pokoje4 osobowe1200-300/pokój

Doba pobytowa od 15.00 do 12.00 w dniu wyjazdu.

W naszej ofercie: większość pokoi z łazienkami. Pokoje z balkonami. W pokojach dostęp do internetu.

Do dyspozycji gości: ogólnodostępna kuchnia samoobsługowa. Na terenie obiektu: parking. Na terenie obiektu także: możliwość grillowania.

Do dyspozycji gości sauna.

Dla aktywnych: piesze szlaki turystyczne, rowerowe szlaki turystyczne.

W pobliżu: Park Zdrojowy. Obiekt położony jest: blisko centrum.

Atrybuty / atuty

pokoje dla niepalących
internet (w cenie)
parking
parking prywatny na miejscu (w cenie)
W pokojach / domkach
Dla narciarzy
przechowalnia nart
Basen i odnowa biologiczna
sauna (za dodatkową opłatą)
Widok
single

Ważne informacje

zameldowanie
możliwe od godziny 15:00 do 23:00.
wymeldowanie
możliwe do godziny 11:00

okolica bardzo dobra na wielogodzinne wycieczki.Sama kwatera bardzo czysta, ciepla z mozliwoscia wypadu na rozne szlaki.Cisza, spokoj, z daleka od centrum z przesympatycznym wlascicielem.Willa baca jest godna polecenia dla ludzi kochajacych gory, aktywny tryb zycia a zarazem chcacych pozbyc sie halasu i natloku ludzi.Mysle ze jeszcze bedzie okazja odwiedzic wille b.
Wielki plus. Byłem tam w 2008 roku- trafiłem bez rezerwacji (szukałem noclegu w ciemno). Pani Ewa super gospodyni (siostra p Ewy opiekująca się turystami także- niestety nie pamiętam imienia). Gdy mieliśmy jakiekolwiek pytania dotyczące atrakcji w okolicach (i nie tylko bo i Czechach) na drugi dzień rano na dole był już komplet ulotek z informacji turystycznej na interesujący nas temat. Ogólnie bardzo dobre miejsce na spędzenie urlopu. Świetna atmosfera, wyposażenie kuchni i pokoi bez zastrzeżeń. Dobra lokalizacja obiektu i przystępne ceny (ja dostałem jeszcze bonusa za dość długi pobyt). Jedynym małym minusikiem był problem z miejscem parkingowym- jest dość ciasnawo. My to rozwiązywaliśmy w ten sposób, że dogadywaliśmy się z innymi mieszkańcami wieczorem i się odpowiednio ustawiało samochody ( tutaj też p Ewa była bardzo pomocna). Ogólnie byliśmy bardzo zadowoleni z pobytu w willi Baca i z czystym sumieniem polecamy ją innym turystom.