Karczma Regionalna, Karolowy Dwór

698 30...
ul. Kopydło, Wisła, śląskie

O nas

Karczma u Karola oraz Karolowy Dwór zapraszają na niepowtarzalne wczasy – w góralskim klimacie, z pysznym jedzeniem i komfortowym wypoczynkiem. Mamy w swojej ofercie 17 pokoi, w tym: pokoje 2 i 5-osobowe, pokoje typu studio oraz apartament w Karolowym Dworze. Znajduje się on ok. 5 km od centrum Wisły, a z okien pokoi rozpościera się widok górskich zboczy i dolin. Na terenie dworku można bezpłatnie korzystać z bezprzewodowego internetu, a także z naszej strefy spa (sauna, jacuzzi - wymagana opłata). Goście obiektu mają dostęp do parkingu, tarasu z leżakami, a dla dzieci mamy kącik zabaw w hotelu, jak i plac zabaw na terenie budynku. Posiadamy także salę biesiadną na 300 osób, gdzie można organizować różnego rodzaju imprezy (pełne zaplecze audiowizualne pozwala na organizację konferencji i szkoleń). W Piernikowej Chacie goście mogą uczestniczyć w ogniskach i biesiadach, łącznie z pieczeniem barana lub prosiaka oraz akompaniamentem kapeli góralskiej. Każdy marzy o odpoczynku w takim klimacie.

Nasza Karczma Regionalna u Karola znajduje się w Kopydle – to zaledwie 1 km od dworku. Spacer do restauracji pozwoli poznać okolicę i podziwiać piękne widoki. Karczma u Karola to restauracja połączona z winiarnią. Klimatu dodaje palenisko z kamienia, tradycyjny piec do pizzy i mnóstwo winorośli, która świadczy o bogatej winiarskiej tradycji. Smaki naszej kuchni oraz oferta win sprawiają, że goście chętnie do nas wracają, tęskniąc za smakami kojarzonymi z tym miejscem. Karczma oferuje także salę konferencyjną na 60 osób i sale bankietowe - na 70 i 80 osób. Organizujemy przyjęcia na życzenie gości, chętnie pomożemy w kwestii wystroju, doboru wina itp.

Wczasy w Wiśle to okazja do aktywnego odpoczynku przez cały rok. Tych szlaków turystycznych nie da się przejść nawet w parę dni. Turyści chętnie korzystają z tras rowerowych, do których zalicza się m. in Wiślana trasa Rowerowa, Główny Karpacki Szlak Rowerowy czy Greenways (Kraków-Morawy-Wiedeń). Wisła ma swój kompleks skoczni narciarskich Centrum i skocznię w Wiśle-Malince, która zasłynęła na fali sukcesów Adama Małysza.

pokoje2 osobowe10160/pokój
pokoje3 osobowe3240/pokój
pokoje5 osobowe400/pokój

W cenie noclegu śniadanie. Cena dotyczy pobytu jednodniowego, przy pobytach dłuższych - cena do uzgodnienia.
Akceptujemy karty płatnicze.

Pokoje z łazienkami. W pokojach TV.

Do dyspozycji gości: dostęp do internetu, parking, taras z leżakami, grill, kuchnie dla gości.

Imprezy i konferencje

Sala konferencyjna na 50-100 miejsc.

Do dyspozycji gości: sauna, jacuzzi, dla dzieci: bawialnia wewnątrz hotelu i plac zabaw na zewnątrz.

Karczma na 60 + 50 miejsc konsumpcyjnych, dodatkowo sala bankietowa na 300 miejsc, ogródek letni na 120 miejsc, parking.
Dań do wyboru: 40, średnia cena obiadu: 25 PLN, kuchnia staropolska, regionalna oraz tradycyjna kuchnia polska, specjalność: beskidzkie trio (3 dania regionalne).
Organizacja przyjęć okolicznościowych, biesiady z udziałem góralskiej kapeli, ogniska, kuligi.
Możliwość rezerwacji.
Dla grup zorganizowanych zestawy obiadowe w cenach konkurencyjnych, catering.

Obiekt położony 3 km od centrum, w pobliżu wyciągu narciarskiego na górze Stożek.

Atrybuty / atuty / ważne informacje

rodziny
pary
single

Przepiękne miejsce! Jeżeli ktoś szuka sali na swoje wesele - warto wziąć pod uwagę Karolowy Dwór w Wiśle. W mojej opinii jest to jeden z najlepiej/najładniej usytuowanych lokali jeżeli chodzi o imprezowanie w górach...
Faktycznie widok z tarasu Karolowego Dworu jest przepiękny, tak samo zresztą jak sam budynek pensjonatu i pobliskiej karczmy. Apartament, z którego korzystaliśmy zrobił bardzo pozytywne wrażenie, zadbano tam o wszystkie szczegóły. Jedynym mankamentem był wyłączający się co chwila dekoder od tv, a tym samym telewizor. Można było oglądać tylko tv rozrywkę i eskę, bo reszty się niestety nie dało. Obsługa była bardzo bardzo miła i we wszystkim pomocna. Z właścicielką widzieliśmy się tylko raz na chwilę przy meldunku, sympatyczna kobieta. Wszystko wyglądało tak jak umawiałyśmy się telefonicznie. Restauracja fantastyczna, śniadania super, urozmaicone i bardzo smaczne. Cały nasz pobyt byłby cudowny, gdyby nie ostatnia noc. Grupa ludzi miała szkolenie i zorganizowano pod naszym apartamentem imprezę "integracyjną". Niestety dla mnie był to nocny koszmar, aż do 4,30 rano gdy już nie wytrzymałam i zeszłam z interwencją na dół. Nazajutrz - w dniu naszego wyjazdu - na dole w restauracji były przygotowane dekoracje na wesele, więc domyślam się, że noc w naszym apartamencie byłaby ciekawa. Ale ogólnie wrażenia mamy naprawdę bardzo pozytywne. Polecam Karolowy Dwór. Mieszkanka Ełku na Mazurach.
W zeszłe wakacje byliśmy gośćmi na jednym z wesel. I po prostu brakuje nam słów do tego,żeby opisać klimat jaki panuje w tym miejscu....coś pięknego, coś niesamowitego!!!! Dziewczyny w ślicznych regionalnych strojach, które nas obsługiwały były tak ,wesołe i miłe,że od razu było widać, że ta praca sprawia im przyjemność. Widać było ,że mają dobry kontakt z szefostwem a to w dzisiejszych czasach bardzo ważne, ale jakże rzadko spotykane zjawisko... dlatego pozdrawiamy serdecznie te małe uśmiechnięte panienki... mam nadzieję,że pracują tam nadal, bo w te wakacje równeiż chcielibyśy odwiedzić to miejsce ale już indywidualnie. Miło będzie je znów spotkać!!! Jedzenie było wyśmienite, dlatego w tym miejscu ukłon dla pań kucharek/ kucharzy którzy naprawdę wkładają serce w to co przygotowują....Myślę,że żadne kuchenne rewolucje nie dorównują temu co się znalazło na naszych talerzach ;) Wystrój sali jedyny w swoim rodzaju. Gratulacje dla pomysłodawcy. Kamienne sklepienia ,kominek i wielkie przestronne okna...a do tego okrągłe stoły... żadne zdjęcia nie są w stanie oddać uroku tego miejsca!!!! Na koniec chciałbym jeszcze wspomnieć o pokojach w których nocowaliśmy. Choć bywałem w przeróżnych hotelach o przeróżnym standardzie do Karolowego Dworu wrócę z największą przyjemnością!
Ja polecam inną atrakcję organizowaną przez Pana Mirka - kulig z pochodniami połączony z pieczeniem kiełbasy , kolacją i deskoteką. SUPER!!! impreza, Godna polecenia. Zgadzam się z opinią , że Szef to super GOŚC. Obsługa - pełny profesjonalizm POzdrawiam i dziękuję
Jesienią tego roku mieliśmy wesele w Karolowym Dworze. W Wiśle można znaleźć sporo lokali weselnych, ale ten jest szczególny. Składa się na to wiele czynników, których trudno szukać u konkurencji. To, co nas szczególnie urzekło już w czasie przygotowań, to profesjonalizm i dobry kontakt z klientem. Właściciel ma czas, żeby się spotkać, przedstawić przykładowy wystrój stolików, przedyskutować menu itp. Nie ma mowy o rutynie i zbywaniu klienta. Fachowo doradzi, można liczyć na jego życzliwość. Byliśmy na kilku weselach i widzieliśmy w jakim stresie młodzi państwo i starostowie muszą koordynować pracę kuchni, kelnerów i orkiestry. Tu było całkiem inaczej. To my mieliśmy spokojną głowę i mogliśmy cieszyć się naszym weselem. Obsługa wykonała kawał dobrej roboty. Jedzenie było pyszne, a podane jeszcze lepiej. Kelnerzy dbali o każdego gościa. Jak bardzo, mieliśmy okazję się przekonać niedługo potem. Jedna z pań kelnerek w czasie sprzątania już po imprezie znalazła sporą gotówkę, którą zagubił jeden z roztańczonych weselników. Kiedy Właściciel lokalu powiadomił nas o fakcie i przekazał znalezioną gotówkę, zaczęliśmy się zastanawiać, ilu z nas będąc na miejscu tej Pani postąpiłoby tak uczciwie? Kompetencja w każdym calu. Miejsce przepiękne. Sam fotograf, gdy usłyszał, gdzie będzie impreza, proponował plener w tych okolicach. Goście byli oczarowani panoramą z tarasu. Wielu z nich pierwszy raz było w Beskidach i pewnie jeszcze długo będą wspominali te widoki. W Karolowym Dworze można również przenocować, co było dobrą informacją dla gości z daleka. To duży plus, bo w środku nocy nie trzeba rozwozić weselników i martwić się o logistykę. Szczerze polecamy. Lokal jest na tyle komfortowy, a obsługa życzliwa, że jedyne, o co muszą się martwić młodzi państwo to pogoda. A i ta zaklepana;) Z pozdrowieniami i życzeniami wielu radości w biesiadowaniu w Karolowym Dworze
21.08.2011 w Karolowym Dworze odbyło się nasze wesele. Jakość obsługi oraz cała otoczka, jaka nam towarzyszyła w tym dniu - przeszły nasze najśmielsze oczekiwania. Właściciel - Pan Mirosław, to człowiek ze złotym sercem. W każdej kwestii można się z nim dogadać. Czego sami nie załatwicie - on postara się załatwić za was i dla was. Kelnerzy robią wszystko to, o co prosicie a nawet więcej (we wszystkim są pomocni) i za to dziękujemy (zwłaszcza Pani Basi). Jedzenia jest dużo i jest bardzo smaczne. Obsługa dba o każdego gościa, żeby nikomu niczego nie zabrakło. Dodatkowo miejsce jest przepiękne - na szczycie góry z widokiem na całą Wisłę i Ustroń. Pokoje gościnne w bardzo wysokim standardzie z duuuużym i wygodnym łóżkiem, łazienką z natryskiem. Jak powiedziała moja siostra, która na co dzień mieszka w USA - cała impreza weselna została przeprowadzona na poziomie światowym. Serdecznie pozdrawiamy Pana Mirosława i życzymy mu jak najwięcej zleceń, bo mu się po prostu należy za to, co robi dla młodych w tak dla nich ważnym dniu. Marcin i Joanna Jurczyszyn P.S. Pozdrowienia również dla kelnerów.
KD - Oraganizowaliśmy tam wesele i byliśmy jak wszyscy pod wielkim wrażeniem. Miejsce rewelacyjne i pełen profesjonalizm. Gorąco i szczerze polecamy!
Wesele organizowane w Karolowym Dworze w Wisle bylo jednym z najpiekniejszych dni mojego zycia.Wlasciciel oraz obsluga kelnerzy bardzo mili,usmiechnieci zawsze chetni do pomocy.Jedzenie bylo wysmienite,domowe szybko podane.Pokoje piekne z widokiem na gory.Jestesmy pod wielkim wrazeniem. Dziekujemy za spelnienie naszego marzenia.POLECAM!!!!!!! iza
Dziekujemy Wlascicielom Karolowego Dworu oraz wszystkim ktorzy przyczynili sie do zrealizowania naszego marzenia. Bylo fantastycznie,pelny profesjonalizm): iza