Pokoje Gościnne Sarenka

Zapraszamy latem na szlaki górskie, baseny termalne i wiele innych możliwości spędzenia udanych wakacji.
Kontakt: Centrum Informacji Meteor,
czynne w dni robocze: 8.00 - 16.00
708 477 500, 708 477 507
(cena za minutę połączenia 2,58 zł brutto)
tel. kom. 662 589 694
ul. Nadwodnia, Czarna Góra, Jurgów, małopolskie

pokoje2 osobowe225-70/osoba
pokoje3 osobowe325-70/osoba
pokoje4 osobowe325-70/osoba

Super ceny na końcówkę wakacji oraz na okres jesienny! Cena wynosi tylko po 25 PLN od osoby za nocleg, przy pobycie nie krótszym niż 3 noclegi. Również atrakcyjne ceny przy krótszych pobytach.
Dodatkowo możliwość zamówienia obiadu/obiadokolacji w cenie 20 PLN cała porcja lub 15 PLN porcja pomniejszona.
Warto przyjechać do nas - baseny termalne, szlaki tatrzańskie i bajeczne widoki na wyciągnięcie ręki!
Przyjmujemy już także rezerwacje na okres zimowy!

Pokoje 2, 3 i 4-osobowe.
Każdy pokój wyposażony w:
- własną łazienkę (WC oraz prysznic),
- internet Wi-Fi oraz telewizor,
- czajnik elektryczny, sztućce, naczynia,
Pokoje są przestronne i czyste, część z nich posiada balkony.

* Możliwość skorzystania z kuchni oraz przechowania artykułów spożywczych w lodówce.
* Świetlica z dużym telewizorem, odbierającym pakiet NC+ oraz DVD. Ponadto możliwość ogrzania się przy cieple kominka.
* Dużo własnego terenu wokół obiektu gdzie można uprawiać różnego rodzaju sporty lub gry towarzyskie.
* Grill i miejsce specjalnie przygotowane do grillowania.

Zabiegi

Dla zainteresowanych możliwość skorzystania z masaży leczniczych i relaksacyjnych oraz sesji fizjoterapeutycznych, wykonywanych przez wykwalifikowanego fizjoterapeutę.

Dla dzieci: trampolina, huśtawki, piłki.

- baseny termalne w Białce czy Bukowinie Tatrzańskiej,
- skarby Tatr, jak m.in.: Morskie Oko, Rysy, Dolina Pięciu Stawów Polskich, Orla Perć, Wielki Wołoszyn czy Świnica,
- malownicze tereny spacerowe i ścieżki do kolarstwa górskiego,
- bogactwo kulturalne Zakopanego,
- ośrodki jazdy konnej oraz bacówki, gdzie można naocznie zobaczyć pracę baców, czy skosztować owczych produktów,
- imprezy folklorystyczne,
- zabytki architektury drewnianej i tatrzańskiej,
- jedyna rzeka typu alpejskiego w Polsce, czyli Białka,
- spływ Przełomem Dunajca,
- rezerwat przyrody Przełom Białki,
- przygraniczne miejscowości słowackie.

U nas możliwość zamówienia wyżywienia:
a) obiady/obiadokolacje - cena za całą porcję wynosi 20 PLN, natomiast za pomniejszoną 15 PLN. Na porcję obiadową składają się: zupa, drugie danie oraz kompot. Możliwość zamówienia obiadu o wybranej przez turystę godzinie.
b) zachęcamy turystów do samodzielnego przygotowywania śniadań, ponieważ sklep spożywczy jest blisko, jak również istnieje możliwość skorzystania z kuchni. Dla chętnych przygotowujemy również śniadania w cenie 15 PLN za porcję.

Znajdujemy się w Czarnej Górze, pomiędzy Białką Tatrzańską i Bukowiną Tatrzańską. Od Zakopanego dzieli nas odległość 15 km. Nasz obiekt to doskonała baza wypadowa na baseny termalne, tatrzańskie szlaki, a także inne atrakcje.

Atuty

Dlaczego my?
- obiekt o wysokim standardzie w bardzo atrakcyjnej cenie,
- spokojne miejsce, a przy tym mnóstwo szlaków tatrzańskich oraz basenów termalnych w najbliższej okolicy,
- miła atmosfera.

Zapraszamy do nas w okresie letnim!
Możliwość spędzenia czasu w malowniczym regionie. Staramy się zapewnić państwu jak najlepsze warunki pobytowe. Dużą wagę przykładamy do jakości jedzenia - turysta zadowolony, to turysta wracający.
Serdecznie zapraszamy do kontaktu z nami i przekonania się o tym na własne oczy!

Video

Bardzo polecamy ten obiekt :) Przestronne duże pokoje z balkonem, darmowe wifi, piękne widoki dookoła, a przede wszystkim bardzo mili właściciele, którzy rozmową i opięką umilili nam pobyt. Ponadto satysfakcją dla dzieci było stado owiec i piękny duży bernardyn, dzięki którym dziecko idealnie się zaklimatyzowało, mając codzienną misję nakarmienia zwierząt i zabawy z nimi . BARDZO POLCAMY, NA PEWNO JESZCZE NIE RAZ WAS ODWIEDZIMY
Nigdy dątąd nie byliśmy w Czarnej Górze... Wybieraliśmy się nawet jechać do Czarnej Góry nad morzem, ale jak dowiedzieliśmy się o Sarence, to przyjechaliśmy do tej. Bardzo nam się spodobał pobyt, bo mogliśmy robić, co chcemy, a nie tak jak w domu, co trzeba. Do tego bardzo gościnni są gospodarze i pożyczyli nam wszystkie mapy, kamizelki, linkę i nawet apteczkę, kiedy jechaliśmy do Słowacji. Bardzo relaksująca atmosfera, bo ciągle słychać "beee, beeee" i człowiek się rozluźnia, choćby nie wiem co...
Zawsze szukałem noclegu w Białce, ale natknąłem się na ofertę Sarenki i muszę stwierdzić, że była to świetna decyzja. Obszerny parking, spokój, widoki z pokoju, sam pokój - wszystko na bardzo wysokim poziomie. Ale już największym atutem są obiady - niezwykle smakowite. No i gospodarz zapewnił nam też zniżki na baseny termalne. Duży plus dla tego hoteliku.
To są świetne wakacje! Jesteśmy w Sarence od tygodnia i nie możemy na nic narzekać. Zostaliśmy niezwykle ciepło przyjęci. Dostaliśmy ładny pokój z widokiem na Tatry Wysokie. Region jest niezwykle piękny, a przy tym cisza, spokój. Bardzo lubimy wylegiwać się przy pobliskiej rzece, ale czasem też wyruszamy na szlaki górskie (Morskie Oko, Dolina Pięciu Stawów, Rusinowa Polana z Gęsią Szyją). Korzystaliśmy z miejscowych basenów termalnych, ale jak dla nas lepsza jest wspomniana rzeczka (naprawdę można się przy niej ochłodzić). Nasza córka traci dużo energii na trampolinie, która jest dostępna w Sarence, a potem smacznie śpi. Każdy dzień do końca pobytu mamy już zaplanowany i niestety zabraknie nam czasu na zwiedzenie wszystkiego. Dziękujemy miłym gospodarzom za rady dotyczące atrakcji i możliwości regionu. Postaramy się kiedyś wrócić.
Przestronne pokoje w urokliwej i spokojnej okolicy. Dookoła czuć góralską atmosferę. Gospodarze, jak przystało na górali, bardzo gościnni.
Byliśmy w zime Sylwester 2015/2016. Pobyt super. Gospodarze przemili i uczynni. Pyszne jedzonko i za kilka dni znów sie tam wybieramy. Pozdrawiamy serdecznie :)
To był najwspanialszy urlop, na którym do tej pory byliśmy! Dzięki otwartości przemiłych Gospodarzy czuliśmy się jak w domu:) Pokój był przestronny, pościel pachnąca i ten widok z balkonu... po powrocie do domu brakuje tylko dzwoneczków owiec, które budziły nas ze snu:) Wspaniała pogoda pozwoliła nam docenić piękno gór i malowniczych szlaków. Na pewno jeszcze nie raz odwiedzimy "Sarenkę"!!! PS. Całujemy Bajeczkę i dziękujemy za przepyszny twarożek, który rozpływał się w ustach!:)
Bardzo dziękujemy, Gospodyni przemiła, cała atmosfera super, a warunki wspaniałe - warte polecenia - jeszcze raz DZIĘKUJEMY
Świetne warunki bytowe, czyste pokoje, woda cieplutka, parking, spokojna okolica i miła obsługa. Wszędzie wokół malownicze widoki, a Tatry Wysokie na wyciągnięcie rąk. Czego chcieć więcej?
Co tu dużo mówić "zabierz mnie w magię chwil" jak śpiewał zespół Scorpions , a twarożek .... bezcenny! Wybierzemy się do "Sarenki" znowu, bo warto wracać do miejsc, gdzie czujesz się jak w domu. Pozdrawiamy Gospodarzy miłych:)
dobra lokalizacja, bardzo gościnni właściciele, naprawdę dobre jedzenie, rozsądne ceny - same plusy
Cudowne miejsce na spędzenie wypoczynku w cichym, spokojnym miejscu, z dala od zgiełku. Tereny spacerowe wyśmienite, blisko do rzeki Białki oraz do Morskiego Oka czy innych szlaków. Pokoje bardzo ładne a dzieci miały co robić na terenie wokół obiektu. Wieczorem grillowaliśmy i co warte podkreślenia nie było żadnych komarów. Jesteśmy bardzo zadowoleni i na pewno wrócimy.
Byliśmy i nic dodać nic ująć pokoje czyste przestronne gospodarze bardzo mili polecam każdemu kto wybiera się w Tatry .Serdeczne pozdrowienia przesyłamy dla gospodarzy :)
Nasz pobyt w ,,Sarence" wspominam bardzo ciepło. Gospodarze bardzo mili, ładna okolica, czyste powietrze. Odnośnie pokoi - bardzo przestronne i czyściutkie. Patrząc z perspektywy mojej rodziny jest to idealne miejsce na wypoczynek. Pozdrowienia dla gospodarzy!
Polecam każdemu, kto szuka kwatery w Białce Tatrzańskiej w rozsądnej cenie. Pokój mieliśmy bardzo ładny i duży z widokiem na góry.
czyściutko, cieplutko a do tego mili gospodarze. Wieczory można spędzić na smażeniu kiełbaski przy kominku :) w fajnej atmosferze . Blisko do wielu wyciągów i basenów. Polecam wszystkim gorąco :)
Super miejsce, super cena no i super obiadki. Polecam przede wszystkim rodzinom, ale nie tylko. Dziękujemy za gościne i pozdrawiamy.
Przy okazji wyszukiwania danych kontaktowych do ,,Sarenki" aby zabukować pobyt w najbliższym sezonie, wystawiam opinię za zeszły. Jedź turysto a nie będziesz narzekał, niczego nie brakuje! A jedzenie pyszne no i obfite posiłki.
Doskonałe miejsce na wypad narciarski. Codziennie jeździliśmy na innym stoku. Jedzenie w gospodarstwie pyszne no i fajna atmosfera. Polecam
Było super, czysto, miło, i gospodarze rewelacyjni, nasza córeczka cały czas teraz mówi, że chce jechać w góry do Pani Sarenki, więc do zobaczenia i pozdrawiamy
Bardzo fajnie bo czysto, elegancko i przestronne pokoje. Polecam na wypady rodzinne.
Bardzo dobry obiekt, mili gospodarze, dobre warunki pobytowe, cisza, spokój i co ważne blisko do kilku stacji narciarskich.