Pensjonat Crosna SPA ***

Crosna SPA

Obiekt wiarygodny - Serwis METEOR gwarantuje bezpieczeństwo każdej wpłaty na jego konto.

ul. Świętej Kingi 73d, Krościenko nad Dunajcem, małopolskie

oferujemy rodzaj liczba cena [PLN] cechy
apartamenty2 pokojowe2380-450/apartamentnocleg ze śniadaniem
apartamenty2 osobowe2270-320/apartamentnocleg ze śniadaniem
apartamenty3 osobowe1380-450/apartamentnocleg ze śniadaniem
apartamenty4 osobowe1480-570/apartamentnocleg ze śniadaniem
pokoje1 osobowe3130-160/pokójnocleg ze śniadaniem
pokoje2 osobowe15220-320/pokójnocleg ze śniadaniem

Ceny wyższe obowiązują w sezonie wysokim:
28 IV 2017 - 3 V 2017
15 VI 2017 - 18 VI 2017
1 VII 2017 - 31 VIII 2017
22 XII 2017 - 1 I 2018.

W cenie noclegu: śniadanie, basen i jacuzzi.

Ceny podlegają negocjacji w zależności od długości pobytu i wielkości grupy.

Opcje dodatkowe:
łóżko dziecięce - 15 PLN/doba,
dostawka - 80-90 PLN/doba.

Posiadamy pokoje o różnej pojemności, takie jak 1-osobowe, 2- osobowe, 3- i 4- osobowe.
Dysponujemy również pokojami Lux i pokojami z antresolą o podwyższonym standardzie.
W cenę pokoi wliczone jest śniadanie i postep do basenu.
Wyposażenie pokoi obejmuje łazienkę, TV-LCD, minibary, lodówki, suszarki do włosów, ręczniki i dostęp do internetu oraz balkony.
Obiekt przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

Dane do przelewu:

Odbiorca: FIRMA "WALUŚ" Maria Kozłowska i Henryk Kozłowski Sp.J. ul. Świętej Kingi 73 c, 34-450 Krościenko nad Dunajcem NIP: 735-276-43-32

Nr konta: 55 8817 0000 2001 0020 6789 0001 (PLN)

Imprezy i konferencje

Klientom korporacyjnym i grupom zorganizowanym oferujemy zaplecze umożliwiające spotkania integracyjne, szkolenia i konferencje.
Pakiety naszych usług dostosujemy tak aby spełniały indywidualne potrzeby waszej organizacji.
Oferujemy komfortowo wyposażone pokoje, apartamenty, pomieszczenia SPA, dobre jedzenie oraz imprezy plenerowe. Kooperujemy z lokalnymi firmami specjalizującymi się w organizowaniu imprez integracyjnych takich jak wspinaczka, rafting, 4x4, lub jazda konno.

Nasza sala konferencyjna o powierzchni 120 m2 pomieści ponad 50 osób w zależności od konfiguracji wnętrz.
Pomieszczenie zapewnia optymalne warunki do przeprowadzenia fizycznych zajęć grupowych takich jak, taniec towarzyski, czy rehabilitacja.

Specyfikacja pomieszczenia: internet (Wi-Fi & RJ45), projektor, nagłośnienie, mikrofony bezprzewodowe, zmienne sceny oświetlenia, modułowe stoły i krzesła umożliwiające łatwą konfigurację.
Cena jednorazowego wynajęcia naszej sali to 250 PLN/dzień.
Ofertę dostosujemy do indywidualnych potrzeb klienta.

W naszym obiekcie znajdują się: sauna fińska, jacuzzi oraz basen kryty wyposażony w HYDROJET, urządzenie, które wymusza silny strumień wody pozwalający wirtualnie na pływanie w miejscu!
Nasz całoroczny basen uzdatniany jest metodą ozonowania. Zawiera on technologię OSPA - elektroliza membranowa soli (bez podchlorynu), dzięki temu nie podrażnia błon śluzowych oczu i nie wysusza skóry.

Pensjonat Crosna SPA jest dogodnie usytuowaną bazą dla aktywnie spędzających czas, w niewielkich odległościach znajdują największe atrakcje naszego regionu.
Dodatkowo oferujemy organizację imprez biesiadnych, turystycznych i integracyjnych. A dla szukających mocnych wrażeń, zapewnimy górskie przygody ekstremalne.
W naszej specjalności są biesiady z kapelą góralską i pieczeniem barana oraz kuligi saniami z zaprzęgiem konnym.
Pomagamy także w organizowaniu czasu wolnego i służymy informacją turystyczna dla klientów indywidualnych.

Na terenie Krościenka jak i pobliskich okolic jest wiele miejsc i możliwości spędzania wolnego czasu:
parki linowe, wspinaczka górska, trasy rowerowe, wędkarstwo, szlaki górskie, paralotnie, wyciągi narciarskie, spływ flisacki Przełomem Dunajca, 4x4 off-road, ATV i motocross, jezioro czorsztyńskie, żeglowanie i windsurfing, jazda konno.

Crosna Spa to pensjonat, który powstał w Krościenku nad Dunajcem, z myślą o turystach kochających góry. Położony w otulinie Pienińskiego Parku Narodowego, nad brzegiem Dunajca, idealnie wpisuje się w górski krajobraz.
Unikalny mikroklimat Pienin umożliwia wypoczynek i relaks o każdej porze roku - górskie powietrze i kojąca cisza są jednymi z licznych walorów naszego Pensjonatu.

Zapewniamy niezawodną, kompleksową obsługę i wysoką jakość usług.

wyślij e-mail

Nie bede sie rozpisywal, powiem tylko, ze spedzilismy kolejny raz wspanialy czas w Pieninach. Jezeli czytasz wpisy i zastanawiasz sie czy zdecydowac sie na wyjazd i pobyt w Crosna to nie ma sie nad czym zastanawiac, szczerze polecam, zwlaszcza dla rodzin z dziecmi. Atmosfera jak i jedzenie domowe zapewnio
Przepiękne miejsce, świetnie położone na Dunajcem, cisza i spokój. Właściciele przemili, sympatyczni, zawsze będący do dyspozycji, a jednocześnie bardzo dyskretni. Śniadania doskonałe, duży wybór smacznych i świeżutkich wędlin, pieczywa. Pyszne ciasto własnego wypieku, różnego rodzaju przetwory owocowe itd. Długo by wymieniać. Niczego nie brakowało. Byliśmy w tym miejscu pierwszy raz, ale już wiemy, że będziemy stałymi gośćmi. Doskonałe miejsce na wypoczynek. Wielkie podziękowania dla Pani Marii i Rodziny!
Przepięknie, przepysznie, wspaniale.. Właściciele cudowni z sercem na dłoni..Czyściutko, cicho, widoki bajka. Śniadania i obiadki cudo... Najlepsza kuchnia! Polecam wszystkim, którzy marzą naprawdę odpocząć i się zrelaksować..
Piękne miejsce w którym panuje cisza, spokój oraz relaks. Pensjonat jest przepiękny. Standard hotelu 4* + domowa atmosfera. Nad samą rzeką Dunajec gdzie znajduje się malownicza promenada, którą można spacerować i podziwiać widoki. Pensjonat bardzo zadbany. Śniadania przepyszne :-) kącik dla dzieci oraz plac zabaw - wspaniały pomysł. Basen oraz jacuzzi - są 100% formą relaksu górskich wędrówkach. 60 minut na szczyt Sokolicy. Gospodarze wspaniali :-) Pozdrawiamy z Radomia
Spędziliśmy fantastyczny tydzień we wspaniałym pensjonacie. Właściciele zadbali o najdrobniejsze szczegóły aby goście mogli wypocząć:kącik dla dzieci, basen, jacuzzi, pyszne śniadania itd. a ponadto przemili, zawsze uśmiechnięci i życzliwi Gospodarze oraz Panie tam pracujące. Piękne widoki, cisza i relaks. Polecamy w 100 %!!! od teraz będzie to Nasza baza noclegowa w Pieninach!
Piękne miejsce,cisza,śpiew ptaków,szum Dunajca a do tego relaks w strefie basenu i jakuzzi to wszystko na wyciągnięcie dłoni dzięki lokalizacji CROSNA SPA.Właściciele bardzo życzliwi,śniadania pyszne jak w domu atmosfera przyjazna.Jesli szukasz ciszy i oderwania od miejskiej cywilizacji po prostu przyjedź i sprawdź sam napewno wrócisz.My zapewne jeszcze tam wrócimy.Dziekujemy właścicielom za cudowny czas.
Kilkudniowy pobyt razem żoną pozwolił na pełne zrelaksowanie w bardzo dobrych warunkach. Nazwa SPA w pełni zasłużona. Polecam wszystkim, którzy pragną sielankowego nastroju potrzebnego do dobrego wypoczynku w obecnych czasach. My tam na pewno wrócimy.
Witam ja również dołączam sie do pochwał na temat wspaniałego obiektu i przesympatycznych wlascicieli,pokoj piekny czysciutki!Byłam z córką wiec i basen i sala dla dzieci oraz plac zabaw sprawiły ze moglam odpoczac a moja corka byla w siodmym niebie;) dziekuje raz jeszcze i napewno wrocimy pozdrawiam serdecznie Anna M. i Julcia;)
Witamy przepraszamy za tak pozna opinie ale w biegu codziennego zycia czasami takie sprawy umykaja:(.......bylismy z zona u Panstwa na "misiacu miodowym" :),fakt byl krotki ale za to bardzo ale to bardzo mily! Wspanialy pensjonat (czysto zadbany kazdy szczegol dooilnowane wszystko tak zeby "gralo" naprawde uroczy wlasciciele,taki milych i serdecznych ludzi to szukac ze swieca! Goraco pozdrawiamy i dziekujemy za pokazanie zdjec z wesela Panstwa syna napewno sie zrewanzujemy i pokazamy nasze bo mamy zamiar napewno jeszcze odwiedzic te urokliwe miejsce! Goraco pozdrawiamy
Zatrzymaliśmy w Pensjonacie Crosna dość przypadkowo i mimo nagłego przybycia późnym wieczorem zostaliśmy wspaniale przyjęci i obsłużeni. Wyjątkowo przyjaźni właściciele, miła i życzliwa obsługa, komfortowe pokoje i łazienki, pyszne posiłki i desery podawane z sercem, piękne położenie (na brzegu Dunajca, przy szlaku na Sokolicę i Trzy Korony) oraz fajna strefa basenu i sauny (nie tylko na niepogodę). W takie miejsca chce się wracać.
Bardzo dziękuję Marysi, Ani, Heniowi oraz całej załodze za wspaniały urodzinowy pobyt a szczególnie za przygotowanie wspaniałej imprezy na prawie 60 osób, myślałem że to będzie impreza urodzinowa a to było wypasione wesele :) przygotowanie na najwyższym poziomie, wszyscy wrócili bardzo zadowoleni i dopieszczeni.
Byliśmy razem z moją żoną świeżo po naszym ślubie. Wrażenia z pobytu bardzo pozytywne, standard pensjonatu bardzo dobry, śniadania i obiadokolacje super..Gołąbki w sosie grzybowym wspominam z żoną do dzisiaj. Pozdrawiamy właścicieli.
Pensjonat znaleziony spontanicznie przez Internet. Od pierwszego kontaktu telefonicznego bardzo pozytywne, przyjazne wrazenie. Na miejscu jeszcze lepiej. Ciepła, rodzinna atmosfera, niezwykle przyjaźni, życzliwi właściele i załoga. Modelowy rodzinny Business skierowany przede wszystkim do rodzin ale nie tylko. Razem z synem byliśmy zachwyceni, niestety mogliśmy się tym cieszyć bardzo krótko. Następny pobyt zaplanujemy wcześniej i na pewno dłuższy.
Piękne miejsce, warunki bardzo dobre, czyściutko, przepyszne jedzenie. Atmosfera domowa i mili gospodarze. Pozdrawiamy
Super warunki! Super wlasciciele! Super okolica z piejacymi kogutami! POLECAMY!
Poraz wtory odwiedzilismy to fantastyczne miejsce. Wspaniala okolica. Przepiekny dom ze wszelkimi wygodami i naturalnie kuchnia... kuchnia, ktorej nam bardzo bedzie brakowalo. Przepyszne sniadanka i obiadokolacje. Rodzinna atmosfera oraz wieczorne pogawedki z Pania Marysia, Ania i Panem Heniem, to wszystko sprawilo, ze bedziemy zawsza mile wspominac nasz pobyt w Kroscienku. Wrocimy tu znowu! Serdeczne pozdrowienia dla calej zalogi. Caluski
Pensjonat,obsługa,własciciele,spa,jedzenie,wszystko pierwsza kłasa,wszystko zgodne z opisem
Pensjonat na wysokim poziomie,jedzenie przepyszne,miła obsluga i własciciele,wszedzie czysciutko,fajne spa,wszystko zgodne z opisem,dziekujemy za miły pobyt,pozdrawiamy
Będziemy tutaj już chyba czwarty albo piąty raz. Rewelacja. Spokój , cisza .Pani Maria i Pan Henryk bardzo rodzinni. Można na rowerze pojeździć po okolicy , pochodzić a wieczorem popływać w baseniku.
PRZEŚLICZNY PENSJONAT, WSPANIALI WŁAŚCICIELE, SUPER JADŁO I TO PRODUKTY Z WYŻSZEJ PÓŁKI. WSZĘDZIE CZYSTO MIŁO I PRZYTULNIE. PENSJONAT BARDZO BLISKO POŁOŻONY SZLAKU NA SOKOLICE I DALEJ NA TRZY KORONY, MNÓSTWO ŚCIEŻEK ROWEROWYCH NA WYPAD DO SZCZAWNICY, CZERWONEGO KLASZTORU - SŁOWACJA I DALEJ SROMOWCE WYŻNE, NIDZICA I WIELE INNYCH. PENSJONAT BARDZO , BARDZO GODNY POLECENIA NA PEWNO JESZCZE WRÓCIMY. POZDRAWIAMY SERDECZNIE GOSPODARZY
Pensjonat jest cudowny. Położenie jest fantastyczne, cisza i spokój, szum Dunajca, bliskość szlaków turystycznych. Bardzo sympatyczna i życzliwa obsługa oraz wyśmienite posiłki. Z całą pewnością wrócimy do pensjonatu w przyszłym roku /o ile będzie zupa borowikowa, którą Pani Maria robi przepyszną/. Pozdrawiamy serdecznie Panią Marię i Pana Henryka oraz całą obsługę Crosna Spa
Pensjonat jest super,fantastyczni gospodarze,mili i uczynni,zawsze tam ,gdzie są potrzebni. Wszędzie czysto i ładnie Obsługa hotelu i restauracji niezwykle miła i fachowa. Posiłki smaczne,zawsze świeże i urozmaicone. Dziękujemy za mile spędzony czas w państwa pensjonacie
Pensjonat wart polecenia, cisza, spokój, czysto, nowocześnie. Gospodarze bardzo życzliwi, dbający o wysoka jakość usług.
Byliśmy w tym pensjonacie na przełomie roku 2014/2015. Jesteśmy bardzo zadowoleni. Pensjonat jest czysty, ładny, zadbany i nowoczesny. Jedzenie bardzo smaczne i dużo. Właściciele sympatyczni i życzliwi, obsługa miła. Polecam Iza i Zbyszek.
Cudowne miejsce, wspaniała atmosfera, serdeczni, życzliwi właściciele. Smaczne jedzenie, czyste pokoje, miła obsługa. Miejsce do którego chce się wracać.
Super miejsce na odpoczynek, świetne warunki , jedzenie smaczne. Na pewno jeszcze wrócimy w poszerzonym gronie. Pozdrawiamy Gospodarzy
Fantastyczne miejsce i super właściciele. Bardzo miła obsługa. Dodatkowo mieliśmy szczęście z fantastyczną pogodą także wakacje jak z bajki :) Pozdrawiam całą ekipę Crosna SPA!!!
Pensjonat godny polecenia! W takie miejsca, az chce się wracać.
Wspaniały pensjonat, świetne warunki i bardzo sympatyczni właściciele. Gorąco polecamy - super miejsce na wyjazd integracyjny. Serdecznie dziękujemy.
ten pensjonat to perla pienin...wspaniali wlasciciele,super wyposazenie i przedewszystkim cudowna rodzinna atmosfera.Zwiedzilismy juz wiele hoteli i pensjonatow na calym swiecie ale "crosna spa "to miejsce gdzie z pewnoscia chetnie wrocimy....bo po prostu WARTO !!!!!!!! serdecznie pozdrawiamy i dziekujemy za mile spadzony tu czas..
Przecudowny pensjonat i cały personel. Spędziliśmy w CrosnaSPA niesamowite chwile - bardzo dziękujemy Ela, Tomek i nasz yoreczek Tessia.
Świetnie spędziliśmy czas - bardzo dobra atmosfera i jakość. Przepyszne jedzenie i obsługa. Polecam!
Bardzo przyjemne miejsce. Przesympatyczni właściciele, dobre jedzonko oraz komfortowe pokoje. Niczego nam tam nie brakowało -było naprawdę rewelacyjnie. Polecamy to przeurocze miejsce.
Bardzo fajne miejsce, świetne warunki i bardzo dobre jedzenie(szczególnie jajecznica na boczku p.Henia), Spędziliśmy tu niezapomniane chwile, które na długo zostaną w pamięci, Gospodarze bardzo gościnni, już mam ochotę tam wrócić. Na pewno zima tam się zjawimy i będziemy czynnie wypoczywać, nie tylko na NW....
slowo veritas oznacza prawde...chcialem napisac,ze sa na tym swiecie ludzie i miejsca,ktorych nie zapominamy cale nasze zycie...tutaj mozna spotkac te miejsca,tych ludzi...bardzo dziekuje za kazdy dzien pobytu,za kazdy usmiech ,za kazda chwile,zawsze bedziecie dla mnie przyjaciolmi... nie zapomne...
Klimatyczne i mile miejsce.Welness & Spa na bardzo wysokim poziomie. Sniadania b. dobre. Na bank wrocimy :-)
SUPER MIEJSCE!!!Cudowni właściciele,cudowne warunki do odpoczynku!!!Pyszne śniadanka-a racuchy z jabłkami pani Grażynki śnić mi się będą po nocach!"Wybyczyłam" się za wszystkie czasy!Już za Wami tęsknię!!!I za kotem BARTKIEM i psem KARATEM!!!Nie zwiedziłam jeszcze wszystkiego więcej niż pewne że do Was jeszcze przyjedziemy!!!No i obiadki w Karczmie u Walusia były super pyszne!!!Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za wspaniały pobyt!!!
Wspaniale,że są miejsca jak TO-takie z którymi żal się roztawać. Rzadko można znaleść się w magicznym miejscu wśród magicznych ludzi,którzy z uśmiechem na twarzy służą pomocą w każdej sytuacji.Dziękujemy za gościnę,pyszne domowe śniadanka i obiadki w Karczmie,za rozmowę,serdeczność. Mamy nadzieję,że dane nam będzie nie raz do Was kochani powrócić. Wdzięczni za gościnę i stworzenie miłej rodzinnej atmosfery. PS NIEPEŁNOSPRAWNI TO MIEJSCE DLA WAS-POLECAM!!!!!!!!!!!!
Majówka wypadła rewelacyjnie. Pieniny & Crosna inaczej już sobie nie wyobrażamy...Gospodarze to prawie jak rodzina.. Marysiu, Bożenko (wspaniałe LODY) Heniu i Aniu pozdrawiamy i całujemy z Poznania.
Pensjonat Crosna Spa to magiczne miejsce w Pieninach.Przemili właściciele z córką Anią sprawiają,że chwile tam spędzone na długo pozostaną w naszych sercach.Gorąco polecamy to miejsce. Basia i Janusz z Gliwic.Pozdrowienia dla Grażynki.
Piękne miejsce i przemili właściciele.Spędziliśmy tam Wielkanoc i jesteśmy bardzo zadowoleni. Pensjonat bardzo czysty,pyszne jedzenie a basen to bajka - szczególnie dla naszego syna,który dzisiaj przez sen mówił,że idzie pływać a wczoraj niestety wróciliśmy do domu :} Powrót do rzeczywistości jest ciężki gdy przebywało się w tak pięknym miejscu. Pozdrawiamy właścicieli oraz Państwa córkę i jeszcze raz dziękujemy - Klaudia ,Piotr i Michał Górscy.
Super miejsce, przez krótki czas odpoczeliśmy cudownie, miła atmosfera i obsługa, jeżeli cena nadal będzie tak zachęcająca będziemy ta wracać.......polecam wszystkim.....;)
świetne miejsce na wypoczynek.Spędziliśmy tam niezapomniane swieta Wielkanocne.Jedzenie przepyszne i wspaniali gospodarze.Basen i jacuzzi bez ograniczeń.Pozdrawienia dla Pani Marii i Pana Henryka z rodziną.
Cudowne miejsce na wypoczynek, bardzo wysoki standard pokoi i spa, piękny widok na Dunajec oraz co najważniejsze znakomici właściciele. Warto u wracać:)
PENSJONAT ODJAZDOWY ,CISZA,BASEN I DOBRE PIWO.A JEDZENIE PYCHA NIC BY NIE POPRAWIŁA NAWET GESLEROWA.POLECAM ZA TA CENĘ TO WYJATEK.