RestoGrill & Pizza Stary Dom, Willa Łojkówka

telefon
502-643-...
ul. Jagiellońska 62, Kalwaria Zebrzydowska, małopolskie
Obiekt czynny przez cały rok

NA DZIEŃ DZISIEJSZY NIE POSIADAMY POKOI DO WYNAJĘCIA.

Imprezy i konferencje

Urządzimy dla Państwa przyjęcie okolicznościowe, imprezę plenerową, bankiet oraz imprezę integracyjną.

Pragniemy zaprosić Państwa do wyjątkowo uroczego miejsca o ponad 100-letniej historii...
Dawniej Restauracja Łojkówka obecnie Restrogrill Stary Dom. Od tego momentu dużo się zmieniło i dużo się zdarzyło. Każdego dnia pracujemy nad tym, aby uatrakcyjnić Państwu pobyt u nas. Z pewnością na tym nie skończymy. Z biegiem czasu, pojawiają się nowe pomysły, które sukcesywnie staramy się wdrażać.
W Starym Domu proponujemy naszym gościom możliwość zjedzenia prawdziwie domowego obiadu. Każde serwowane u nas danie jest przyrządzane na miejscu. Do naszej restauracji dostarczamy świeżutkie mięso z wypróbowanej ubojni oraz pyszne pstrągi z łowiska w Rokowie. Podajemy przygotowane przez nas krokiety, pierogi i uszka oraz smakowitą golonkę, wytrawne żeberka aromatyzowane musztardą, miodem i czosnkiem oraz mnóstwo innych, smacznych dań. W naszej kuchni nie ma miejsca na gotowce i mrożonki kupowane w sklepach!
Nasza sala restauracyjna pomieści 45 osób. W okresie letnim dysponujemy ogródkiem na ok. 30 osób. Posiadamy także salę podpiwniczoną na 30 miejsc.
Uwzględniając potrzeby rodziców przygotowaliśmy kącik zabaw dla dzieci w części restauracyjnej oraz w ogrodzie.
Nasi Goście mogą korzystać również z ogrodu. Do dyspozycji jest część spacerowa oraz ogródek letni, gdzie można zjeść posiłek i wypić zimne piwo, prosto z beczki.

Nasz fachowy i kompetentny personel zapewni obsługę na najwyższym poziomie.

Atrybuty / atuty / ważne informacje

single
obiekt całoroczny

wyślij e-mail

Prawdziwie domowe jedzenie. Więcej takich restauracji.Wspaniała rolada i kluski ślaskie.widać, źe gospodarzom chce się prasować. Bardzo sympatyczna obsluga. Polecam!!!
SUPER BYLAM TAM PORAZ DRUGI I NIE ZAWIODLAM SIE POOLECAM SMACZNIE MILO PRZYTULNIE . WIERZCIE MI BYLAM W KNAJPIE PANI GESLER I WCALE REWELACJI NIE BYLO A W TEJ RESTAURACJI JEST BOMBA . JEDZENIE NAPRAWDE SWIEZE SMACZNE MILA OBSLUGA NOIPRZEDEWSZYSTKIM ATMOSFERA ,WIDAC ZE CHCA BY GOSCIE WYSZLI ZADOWOLENI.ITO SIE IM UDAJE POLECAM
Wstąpiliśmy tam na obiad z żoną. Z początku z pewną dozą nieufności, ponieważ nie znaleźliśmy za dużo opini na necie na temat tej restauracji. Na miejscu okazało się, że trafiliśmy idealnie i w ten sposób odkryliśmy super miejsce na postój i posiłek pomiędzy Krakowem i Bielskiem. Na miejscu wszystkiego pilnuje właściciel, któremu bardzo zależy na zadowoleniu Klienta. No i jedzenie, czyli sedno tego wszystkiego. Wszystko co otrzymaliśmy było świeże, szmaczne i domowe. Bardzo dobre barszcze i krokiety, smaczny schabowy, niespotykane domowe frytki (coś czego nie jadłem chyba 10-15 lat, smak dzieciństwa), wspaniała smażona młoda kapusta-wręcz obłędna! Żona zamówiła pstrąga, który był świeży, duży i bardzo dobrze zrobiony. Żonie bardzo smakował! Polecamy! Właścicielowi życzymy powodzenia w biznesie i wielu zadowolonych Klientów! My oceniamy tę restaurację na 1906%
Bardzo klimatyczne miejsce. Na obiad zajechaliśmy przypadkiem, ale spotkała nas miła niespodzianka - jedzenie było przepyszne, świeże - domowe. Objedliśmy się niemiłosiernie, ale.. warto było!! Obsługiwał nas przemiły chłopak. Widać, że właściciel wraz z personelem dokładają wszelkich starań, by stworzyć urokliwe miejsce i umilić podróż wygłodniałym turystom. Polecam, ja na pewno będę pamiętać o tym magicznym miejscu przejeżdżając tamtejszą trasą :)
Miejsce ma swój klimat.Jedzenie bardzo dobre i obfite.Właściciele bardzo sympatyczni .Osobiście bardzo polecam.