Noclegi Rempin

• Kwatery Prywatne Alfa
    Stara Biała
    liczba miejsc: 80
    Do dyspozycji gości pokoje 1, 2 ,3, 4-osobowe z dostępem do w pełni wyposażonej kuchni i łazienek. Dostępne również pokoje z łazienkami.Zapraszamy do Płocka, Białej i okolic. Oferujemy możliwość zakwaterowania dla 80 osób w kilku obiektach w centrum miasta i w oko...
  • Ambrozja Dom Bankietowy & Hotel
    liczba miejsc: 37
    Oferujemy pokoje z łazienkami. W pokojach: bezprzewodowy dostęp do internetu (Wi-Fi) oraz TV. Na wyposażenie łazienki składa się: kabina prysznicowa, WC, umywalka. Na terenie obiektu: parking, altana ogrodowa nad rzeką, możliwość grillowania, fontanna. Sala KRYSZTAŁOWA - klimatyzowana sala bank...
  • Dom w Sosnach
    Mańkowo
    liczba miejsc: 30
    DOM W SOSNACH może zaoferować Państwu pokoje dla pracowników. Oferujemy zakwaterowanie dla osób w pokojach 2 lub 3-osobowych. W naszej ofercie wszystkie pokoje z łazienkami, TV i internetem.Pokoje i pomieszczenia sanitarne posiadają nowoczesne wyposażenie.Do dyspozycji gości 4 nieza...
  • Agroturystyka Skorupki
    Kowalewo-Skorupki
    liczba miejsc: 10
    Do dyspozycji gości: łazienki, kuchnia z jadalnią, sala z TV, sala gier. Na terenie obiektu miejsce parkingowe. Doskonale organizujemy: ogniska z pieczeniem kiełbasek, kuligi z zaprzęgiem konnym. Dla aktywnych: rowery, badminton, bilard. Możliwość kontaktu ze zwierzętami gospodarskimi, uczestnict...
  • Kwatery Prywatne Sierpc
    liczba miejsc: 41
    W naszej ofercie część pokoi z łazienkami. W pokojach TV. Do dyspozycji gości aneks kuchenny. Na terenie obiektu parking. Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszej oferty - zadowolenie gwarantowane.
  • Pokoje dla firm U Ewy
    Biała
    liczba miejsc: 20
    Nowy budynek i nowe wyposażenie pokoi. W obiekcie dostęp do łazienek oraz wyposażonego aneksu kuchennego (lodówka, kuchenka mikrofalowa, płyta indukcyjna, sprzęt kuchenny). Na posesji znajduje się parking. Grodzisko słowiańskie Kosmata Góra, zespół pałacowo-parkowy w Srebrnej, dre...
  • Bledzewo Ośrodek Wypoczynkowy PLL LOT S.A.
    Bledzewo
    liczba opinii: 1
    liczba miejsc: 171
    Polecamy wszystkim... głównie rodziną z dziećmi,byliśmy przekonaliśmy się i w sierpniu wracamy z powrotem w większym rodzinnym składzie. Świetny ośrodek z pięk... - M&Sz&J&M Zdziarscy i Dudek
  • Muzeum Wsi Mazowieckiej Pokoje Gościnne
    liczba miejsc: 26
    W pokojach: klimatyzacja, lodówka, telefon, dostęp do internetu, TV-SAT. Pokoje: z łazienkami. Na terenie obiektu: parking. Gwarantujemy udany wypoczynek i miłą atmosferę.
  • U Wojciecha
    Goleszyn
    liczba opinii: 2
    liczba miejsc: 15
    mieliśmy pokoje na piętrze łazienka bardzo zadbana czysto. czuliśmy się jak u siebie w domu. pokoje ze sprawnym telewizorem oraz zlewem. cisza spokoj i miły bra... - dolnośląsk
  • Wynajem Pokoi Witkowski
    Lasotki
    liczba miejsc: 15
    Pokoje gustownie urządzone. W każdym z nich TV.Do dyspozycji gości: kuchnia z pełnym wyposażeniem, lodówki. Na terenie obiektu parking. Na terenie obiektu także: altana ogrodowa, możliwość grillowania, miejsce na ognisko. Dla dzieci plac zabaw. W pobliskiej okolicy las, rzeka Skrwa i Wisła. 4...
  • Kwatery Prywatne Sierpc
    liczba miejsc: 14
  • Dom Weselny Inez
    Lelice
    liczba miejsc: 13
    Pokoje z łazienkami. W naszej ofercie możliwość dostawek. Na terenie obiektu parking. Doskonale organizujemy: wesela, chrzciny, bankiety, przyjęcia komunijne, spotkania biznesowe, wieczorki towarzyskie dla grup, stypy. Sala bankietowa na 200 osób.
  • Pokoje Gościnne U Anieli
    Stara Biała
    liczba miejsc: 10
    Do dyspozycji gości: 3 łazienki, ogólnodostępna kuchnia samoobsługowa. Na terenie obiektu: parking. Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszej oferty - zadowolenie gwarantowane.
  • Pokoje do wynajęcia Lidia
    Sierpc
    Łazienki na korytarzu. Do dyspozycji gości w pełni wyposażony aneks kuchenny.