Domki Nad Jeziorem Różane, Stajnia Sarnówek

UWAGA! Aby uzyskać bezpłatny dostęp do pełnych danych teleadresowych sprawdzonych ofert ( noclegi ) pobierz naszą darmową aplikację mobilną.

Kontakt: Centrum Informacji Meteor,
czynne w dni robocze: 8.00 - 16.00
703 400 440, 708 477 500
(cena za minutę połączenia 2,58 zł brutto)
tel. kom. 692 066 942
m. Rozajny Małe, Gardeja, pomorskie

oferujemy rodzaj liczba cena [PLN] cechy
apartamenty6 osobowe1300-330/apartament
apartamenty10 osobowe1500/apartament
pokoje2 osobowe4110-130/pokój
pokoje3 osobowe2160-180/pokój
domki letniskowe4 osobowe2150-190/domekdrewniane,z kuchnią
domki letniskowe5 osobowe3160-200/domekdrewniane,z kuchnią
domki letniskowe6 osobowe4180-250/domekmurowane,z kuchnią

Cena minimalna dotyczy okresu niskiego sezonu.
Cena maksymalna dotyczy sezonu wysokiego tj. 25-28.03.2016, 29.04-08.05.2016, 26-29.05.2016, 01.07-28.08.2016, 28.10-01.11.2016, 11-13.11.2016, 23.12.2016-01.01.2017.
W niskim sezonie specjalna oferta dla osób w wieku 55 plus: 30 PLN za osobę.

Pokoje z łazienkami. W pokojach klimatyzacja.

Goście z pokoju mogą korzystać z części wspólnej tj. wyposażonej kuchni i salonu z kominkiem oraz tarasu i oranżerii.

Domki

W każdym z domków jest: sypialnia (1 lub 2), salonik, aneks kuchenny, łazienka, taras.

Apartamenty

Na apartament składa się: pokój, salon z kominkiem, w pełni wyposażona kuchnia, łazienka, balkon lub taras.

Obiekt całoroczny. Na terenie obiektu jest strzeżony parking dla gości, wiata z grillem i wędzarnią, świetlica oraz oranżeria.
Oferujemy łóżeczka i krzesełka dla dzieci.

Zabiegi

Masaż oraz zajęcia ruchowe dla dzieci i dorosłych.

Imprezy i konferencje

W sezonie letnim organizujemy dla gości wspólne spotkanie przy kominku i grillu. To okazja do poznania się ipodczas biesiady z tańcami. Organizujemy ponadto warsztaty kulinarne dla dorosłych gości oraz dla dzieci.
Co 2 tygodnie biesiada dla Gości ośrodka. Poza sezonem - imprezy na zamówienie - komunie, wesela, spotkania rodzinne i biznesowe i inne na około 35 - 60 osób.

Do dyspozycji gości: sauna, plaża, łowiska wędkarskie.
Dla dzieci plac zabaw.
Dla aktywnych: boisko do siatkówki plażowej, jazda konna, spacery i wycieczki rowerowe w okolicznyh lasach, Nordic Walking.

Zabytki - pięknie położone pałace w Nowej Wiosce oraz w Klecewie, do których można dotrzeć szlakiem konnym, rowerowym i pieszym. W pobliżu również ciekawy Kwidzyn.

Oferujemy możliwość zamówienia śniadań oraz obiadów.

Obiekt położony jest bezpośrednio nad jeziorem. W pobliżu las i łąki, na których pasą sie konie. Niedaleko (500 m) mała wieś Rozajny Małe. W okolicy około 10 róznych jezior położonych w malowniczym terenie.

Atuty

Naszym atutem jest czyste i rybne jezioro, malownicze lasy mieszane z dużą populacją danieli, które łatwo spotkać podczas spacerów.
To spokojne i kameralne miejsce - doskonałe na rodzinny wypoczynek.
U nas nie ma tłoku i wielkomiejskiego pędu.

Zapraszamy rodziny z dziećmi.

Wakacje wspominamy wspaniale, dawno nie spotkaliśmy się z taką życzliwością,ciszą i domową atmosferą.Wszystko dopięte na ostatni guzik.Każdy traktowany był indywidualnie.Dziękujemy i polecamy.
Wróciliśmy tydzień temu i jesteśmy zachwyceni.Szukaliśmy ciszy i spokoju oraz małej ilości ludzi ponieważ na codzień mamy ich pod dostatkiem ;)Znależliśmy wszystko.Oprócz tego przesympatyczną Panią Kasię i wszystkie Panie z obsługi ośrodka.Ponieważ sporo jeździmy po Polsce i w wielu miejscach już bywaliśmy,tutaj bardzo pozytywnie nas zaskoczył porządek.Domki czyściutkie.Wszystkie długo i skrupulatnie sprzątane po każdych wyjeżdżających.Codziennie zgrabione boisko do siatkówki i zamieciony z piachu pomost.We wszystkich domkach siatki przeciw owadom w oknach i drzwiach.Cudne koniki w stajni.Cisza,relaks i okoliczne zwierzątka,które wpadały na przekąski (jeże,koty,psy).Idealne miejsce dla szukających odpoczynku od zgiełku miasta oraz tych,którzy chcą zaprzyjaźnić swoje dzieci ze zwierzętami.Na pewno tam wrócimy :)))
ośrodek super,cisza spokój,domki zadbane ,czyste,duże tarasy którym nie straszne deszcze.Atrakcją jest stadnina gdzie moje dziewczyny spędzały większość czasu.Impreza sponsorowana przez właścicielkę SUPER.Tańce ,poczęstunek,ogień w kominku.Pani Kasiu, dziękujemy rodzinka z ZIMORODKA
ośrodek super,cisza, spokój,domki czyste ,ładnie urządzone,najlepsze są tarasy gdzie można spędzać czas nawet w czasie deszczu,dodatkową atrakcją jest stajnia i konie gdzie moje dziewczyny spędzały większość czasu.Pozdrawiamy panią Kasię,rodzinka z ZIMORODKA. A impreza przy kominku SUPER
Wypoczywaliśmy trzypokoleniową rodziną. Bardzo przyjemnie spędzaliśmy czas. Dla najmłodszych fajny plac zabaw.Dla starszych spokój ,cisza,ciepła woda w jeziorze , ryby (grzybów brak-akurat susza),koniki. Do dyspozycji sprzęt pływający , grill , mała wędzarnia .Wnętrza domków pachnące świeżym drewnem.Lepsze w rzeczywistości niż przedstawione w galerii . W okolicy dużo miejsc wartych zwiedzenia.Zamek i Katedra w Kwidzynie,zamek w Gniewie,Malborku itp. Do tego bardzo miła i kulturalna obsługa.Umiarkowane ceny.To wszystko złożyło się na to,że wszyscy od wnuczka po dziadków jesteśmy zadowoleni z pobytu w tym ośrodku.Nie był to też nasz ostatni pobyt w Rozajnach Małych.