Gospodarstwo Agroturystyczne Klimbergowice

Telefon
698 30...
Sztumska Wieś, Sztum, pomorskie

oferujemy rodzaj liczba cena [PLN] cechy
pokoje2 osobowe740-50/osobamożliwość dostawek

Cena noclegu 40-45 PLN od osoby.
Przy pobycie jednodniowym cena wynosi 50 PLN/os.

Dzieci: w wieku do 2 lat nocleg gratis, w wieku do 9 lat 50% zniżki.

Doba pobytowa od 12.00 do 10.00 w dniu wyjazdu.

Pokoje z łazienkami.

W pokojach: bezprzewodowy dostęp do internetu (Wi-Fi), TV.

W naszej ofercie możliwość dostawek.

Nasi przodkowie osiedli się tutaj już przed kilkoma wiekami - po potopie szwedzkim. Dzisiaj, w nowo wybudowanym domu, oferujemy naszym Gościom 7 pokoi dwuosobowych z łazienkami i TV - z możliwością dostawek np. łóżeczka dziecięcego.

Do dyspozycji gości salon z kominkiem. Na terenie obiektu parking, ogród, miejsce na ognisko, możliwość grillowania, wiata. Obsługa w języku: angielskim, niemieckim, rosyjskim.

Oferujemy bezpłatne rowery, jazdę konną, przejażdżki bryczką, saunę oraz plac zabaw dla dzieci.

W naszym gospodarstwie posiadamy konie, krowy, kury i psy.

Dla aktywnych wycieczki rowerowe.

Atrakcje turystyczne: średniowieczny zamek w Sztumie, Jezioro Sztumskie.

Do dyspozycji gości przytulna jadalnia.

Oferujemy możliwość pełnego wyżywienia: śniadania, obiady, kolacje.

Śniadanie 20 PLN. Obiad 25 PLN. Kolacja 20 PLN. Obiadokolacja 30 PLN.

Dla dzieci do 2 lat wyżywienie gratis. Dla dzieci do 9 lat wyżywienie 50% ceny.

Obiekt położony jest na skraju obszaru leśnego, w cichej i spokojnej okolicy.

Atuty

Czyste powietrze, las, pola i komfortowe warunki noclegowe - to główne walory naszego gospodarstwa agroturystycznego.

Jesteśmy przekonani, że nasza oferta pobytu spełni Państwa oczekiwania.

Atrybuty / atuty

Rodzaj oferty
pokoje dwuosobowe
akceptacja zwierząt
całkowity zakaz palenia
pokoje dla niepalących
internet (w cenie)
parking
parking prywatny na miejscu (w cenie)
W pokojach / domkach
Rekreacja
jazda konna
Basen i odnowa biologiczna
sauna (za dodatkową opłatą)
Dla dzieci
rosyjski

Ważne informacje

zameldowanie
możliwe od godziny 12:00 do 22:00.
wymeldowanie
możliwe do godziny 10:00

Ktoś kiedyś urzył niefortunnego zdania ..." o miejscach zapomnianych przez Boga " , to się ma nijak do Tego miejsca , bo w tym przypadku to Bóg schował to miejsce dla siebie , bo uznał za swoje na Urlop ... :) . Piękne , urokliwe miejsce pełne ciszy , spokoju , wytchnienia przed tym co nas codziennie goni . Sercem każdego domu jest Rodzina , tu nie można czuć się inaczej , jak właśnie członek takiej Rodziny . Tereny idealne do odpoczynku , super trasy biegowe i .... Kuchnia tak dobra , że powinna być zakazana :) . Jeżeli będzie mi dane wrócić tam znowu zrobię to z wielką radością . Ps : SERNIK - mistrzostwo świata :) , tak , tak - wiem , typowy mężczyzna , ale to już ost . ze 100 x słyszałem :) . Krzysztof - BYDGOSZCZ
Spedzilismy tu wspaniałego Sylwestra.Uśmiechnięta Pani domu,pyszne menu ,klimatyczne wnętrza ,spokój sprawiły że już planujemy kolejną imprezke.Pozdrawiamy ,ekipa z Malborka
Klimbergowice - miejsce, które się pamięta i do którego chce się wrócić
Jest to wspaniałe miejsce godne polecenia i powrotu tam .
Wspaniała atmosfera gospodarze bardzo życzliwi zwłaszcza pani Brygida zawsze pogodna i uśmiechnięta. Pokoje schludne przytulne i czyste. W pokoju telewizor lodówka czajnik. Dostęp do wi-fi. Samodzielna łazienka ręczniki.Nie krępujący dostęp do kuchni i możliwość korzystania z wyposażenia kuchni (ja robiłam nawet dżemy jagodowe). Można też korzystać z posiłków są bardzo obfite i urozmaicone. Przy domu plac zabaw dla dzieci miejsce na ognisko i grilla a także piękny ogród z kwiatami .Dobre miejsce na wypoczynek w ciszy oraz możliwość obcowania z dziką przyrodą , niedaleko piękne jezioro z kąpieliskiem w m. Sztum . Wspaniała baza wypadowa do zwiedzania Powiśla i Pomorza. Na pewno tam kiedyś wrócimy ,
I wróciliśmy z mężem po roku.jak zwykle cudownie.benio urósł i gania za kurami.sniadania przechodzą oczekiwania gospodyni cudowna.za rok wracamy znowu.edyta i jacek z Radomia. Dziękujemy
Bardzo urokliwe miejsce. Cisza, spokój, ładne pokoje, super wygodne łóżka, czyściutko, pyszne jedzenie. Wspaniała gospodyni. Doskonały wypoczynek dla osób ceniących sobie ciszę i towarzystwo zwierzaków. Nam się bardzo podobało. Pozdrawiamy p. Brygidę, Jeremiasza i pozostałą Rodzinę.
spałem dziś :) poprostu rewelacja , cisza spokój, koniki, zwierzątka :) a najlepsze jest to że po przystępnych cenach . pozdrawiam Panią Gospodynię
Jest pięknie.Znajomi nam zarezerwowali pokój i byliśmy zachwyceni.Przemili gospodarze pełna swoboda wspaniałe śniadanko. Pokój przytulny z własną łazienką i wygodnymi łóżkami. Okolica piękna cisza spokój koniki i cudny barnenski pies pasterski.polecam i na pewno wrócę.pozdrawiam gospodarzy i pracowników.
Pobyt nasz był po prostu przecudowny,zakochałam się w tym miejscu oraz w dżemiku pigwowym Pani Gospodyni.Polecam wszystkim,którzy szukają noclegu w tej okolicy.Czyściutko,schludnie,swojsko,po domowemu,żal było nam odjeżdżać.
Po prostu super. To nasze pierwsze doświadczenie jako wypoczynek w gospodarstwie agroturystycznym. Cała nasza rodzina była zauroczona okolicą, warunkami lokalowymi, ale głównie gospodarzami. Niepowtarzalne, pozytywne doświadczenie. Każdy kto lubi wypoczynek inny niż w hotelu koniecznie musi odwiedzić to miejsce.Nigdzie indziej nie spotkaliśmy się z taką gościnnością.
Spedzilismy tylko jedna noc na rowerowej trasie zamkow gotyckich i zalowalismy, ze n ie mozemy dluzej zostac w tak pieknym miejscu i u tak przemilych i zyczliwych gospodarzy. Lasy i pola otaczaja domy i pani Brygidy i jej Taty pana Emila, wszedzie cisza i spokoj. Jako zmachani rowerzysci bardzo docenilismy goscinnosc gospodarzy, bardzo wygodne lozka, przepyszna obiado-kolacje i sniadanie. Wszedzie czysto i schludnie i po prostu bardzo ladnie. Goraco polecamy to gospodarstwo innym turystom.
Pobyt udany, cisza, spokój, czyściutkie pokoje ;) nasze dziecko świetnie się bawiło z pieskiem, kotkami, oglądaliśmy krówki i koniki ;) było super, gorąco polecamy. Miejsce bardzo ustronne, dojazd ok 2 km wśród pól pszenicy, przepiękne widoki.
Spędziłem tu tylko jedną noc jako rowerzysta na szlaku zamków krzyżackich. Cudowne miejsce, przesympatyczni gospodarze i wszelkie potrzebne podróżnikowi rzeczy dostępne. Idealne miejsce do odetchnięcia od zgiełku cywilizacji: miejce wystarczająco oddalone od wszelkich hałasów. Wieczorem można usłyszeć klangor żurawi, rano śmigające wszędzie jerzyki. Wrecz żałuję, że nie zatrzymałem się na parę dni, ale wszystko w swoim czasie :) Pozdrowienia od rowerzysty z Warszawy!
Bardzo ,bardzo polecamy to urokliwe miejsce!!! Pierwszy raz korzystaliśmy z takiej formy noclegu i mieliśmy to szczęście ,że trafiliśmy TUTAJ ,atmosfera ,klimat ,wystrój,komfort,wszystko to pięknie współgra z otaczającą przyrodą , no i ta cisza,spokój.Na wielki szacunek zasługują właściciele , którzy swą nieskrępowaną życzliwością ujmują od samego przyjazdu.Ci co kochają naturę znajdą tutaj wspaniałe ukojenie, gdzie historia stanęła w miejscu.Serdecznie pozdrawiamy z Andrychowa
zgadzam się byłam z wujem i córcią gospodarz miły niestety gospodyni nie poznałam nie było jej ale też na pewno super..dzieci gospodarzy grzeczni mili..atmosfera cudna
Cudowne miejsce,przesympatyczni gospodarze,super gościnność,przepyszne jedzenie,przemiła atmosfera.Polecamy to miejsce!!!!!