Agroturystyka Bronikówka

telefon
512-176-...
Leszczewo 13, Jeleniewo, podlaskie
Obiekt czynny przez cały rok

pokoje3 osobowe140-60/osoba
pokoje4 osobowe140-60/osoba

Dodatkowe informacje: ceny zależne od liczby osób, ceny zależne od długości pobytu.

Do dyspozycji gości: bezprzewodowy internet (Wi-Fi), ogólnodostępna łazienka, aneks kuchenny.

Na terenie obiektu miejsce parkingowe.

Na terenie obiektu także: biblioteka, taras, miejsce na ognisko, pole namiotowe.

Imprezy i konferencje

Doskonale organizujemy bale sylwestrowe.

Dla zainteresowanych organizujemy: spływy kajakowe, kuligi z zaprzęgiem konnym.

Dla aktywnych: piłkarzyki, bilard.

Dla dzieci: cymbergaj, plac zabaw.

Do dyspozycji gości własne stawy rybne.

Dla aktywnych: spływy kajakowe, ścieżka rowerowa "Szlakiem bocianich gniazd", piesze szlaki turystyczne, Nordic Walking, ośrodek sportów zimowych WOSIR-Szelment, park linowy, wyciąg nart wodnych, aquapark.
Atrakcje turystyczne: zabytki architektury.

Oferujemy wyżywienie na wcześniejsze zamówienie.

Nasza specjalność to kuchnia regionalna.

Obiekt położony jest w cichej i spokojnej okolicy, w otulinie Suwalskiego Parku Krajobrazowego.

W odległości 10 km Suwałki.

Do granicy państwa 20 km.

Obiekt położony na trasie Suwałki - Litwa.

Zapraszamy przez cały rok, zapewniając miłą i profesjonalną obsługę naszych Gości.

Atrybuty / atuty / ważne informacje

ekologiczne jedzenie
kolacja
obiad
obiad opcjonalne (za dodatkową opłatą)
obiadokolacja
dezynfekcja
dezynfekcja parowa
dezynfekcja pokoi
ogólnodostępne środki do dezynfekcji rąk
zakaz wstępu dla osób niezakwaterowanych
Oferta dla
zniżka na długi pobyt
obiekt całoroczny

wyślij e-mail

Fajne położenie przy szlaku Green Velo, blisko do najważniejszych atrakcji turystycznych (rowerem spokojnie można dojechać do Suwałk, Suwalskiego Parku Krajobrazowego, Góry Cisowej, Zamkowej, Jeziora Szelment, dla bardziej wytrwalych nawet do Wigierskiego PN). Gospodyni i jej rodzina bardzo mili. Duży plus za czysty pokój, łazienkę i pachnącą pościel. Dodatkowo można kupić od gospodyni przetwory eko z produktów z jej własnego ogrodu lub świeże jajka prosto od kury. Polecam!
Zawitaliśmy tutaj na jedną noc, bo złapał nas deszcz. Zmęczeni podróżą znaleźliśmy przytulne schronienie i pyszne śniadanie z ekologicznych produktów. Sympatyczna i uśmiechnięta gospodyni zadbała o nasz komfort i miłą atmosferę ;-) Polecamy gorąco!
Było to fajne pięć dni :) Gospodarstwo w którym się zatrzymaliśmy na ten czas było spełnieniem naszych oczekiwań. Byli bardzo mili właściciele, spełniali wszystkie nasze zachcianki. Największą atrakcją był kulig z ogniskiem na którym bawiliśmy się świetnie! Piękne krajobrazy, na stoku były wspaniałe warunki narciarskie Uważąmy, że latem też warto odwiedzić te miejsce *być może tak się stanie.
Spędziliśmy tutaj bardzo udane 4 dni ferii zimowych. Chyba jeden z niewielu regionów w Polsce gdzie był śnieg. Bardzo ładnie położony obiekt, ok 2 km od ośrodka szelment do Suwałk tez nie było daleko. Gospodarze bardzo sympatyczni i kontaktowi - zabawiali nas rozmowa podczas posiłków. Gospodyni bardzo pomocna we wszystkim. Posiłki były smaczne i dostosowane wedle gustów. Pokój duży, "jasny", wszędzie czysto. Ceny bardzo przystępne. Myślę, że przyjedziemy jeszcze tutaj. Szczerze polecamy pobyt w Bronikowce.
Spędziliśmy tutaj Sylwestra tzn.sam sylwester to na stoku w Jeleniewie. Pogoda wyśmienita, zimowa. Całe popołudnie i wieczór szusowaliśmy na nartach. Kwatera oddalona jest od stoku o 2 km.Warunki dobre, bardzo czysto, ceny za nocleg przystępne. Atmosfera iście rodzinna, przyjazna, czuliśmy się jak u rodziny. Gospodyni- przemiła, udostępniła nam wszystko czego potrzebowaliśmy( nawet termos na grzańca-hi..hi.). Poza tym poznaliśmy wspaniałe córki p. Hani. Ze wszystkimi miło rozmawialiśmy, dwie pojechały z nami na stok i fantastycznie jeździły na snowboardzie- podziw, szacunek!!!!!!!!Bardzo miło wspominamy Sylwestra w Bronikówce. Myślę że wrócimy tam jeszcze np. na jakiś weekend zimowy na narty-o ile będzie zima!!!!!!!!!Pozdrawiamy z Ełku!!!!!!!