Domek Sudecki U Leśniczki

Piękny i zdrowy las bukowy
Telefon
698 30...
Konradów, Lądek-Zdrój, dolnośląskie
Obiekt czynny przez cały rok

pokoje2 osobowe132/osoba
pokoje3 osobowe232/osoba
dom letniskowy9 osobowe1250-400/dom

Ceny zależne od terminu pobytu (sezonu).
Nie ma rezerwacji pokoi, a tylko całego obiektu. Ceny za obiekt ustalamy w zależności od ilości osób.
W okresie zimowym przeciętna cena od osoby wynosi 50 zł. Rezerwacja może być np. tylko na 2 osoby, wówczs nikogo już nie kwaterujemy.
Gwarancją rezerwacji jest wpłata zaliczki w wysokości 30% wartości kosztu pobytu, płatnej do 7 dni od dnia rezerwacji.

Domki

Nowy domek jednorodzinny z trzema sypialniami, z wyjściem na tarasy widokowe, salonem z kominkiem, aneksem kuchennym (lodówka, pralka, zmywarka, mikrowela, kuchenka i pełne zestawy naczyń), internet - jest do całkowitej dyspozycji gości.

Pokoje:
- pokój Ptasi (3-osobowy + łóżeczko dla dziecka),
- pokój Różany (3-osobowy),
- pokój Motyla (2-osobowy).
Na życzenie gości do każdego pokoju po 1 dostawce (materac z kompletem pościeli).

Cały domek jest apartamentem - ekstra wygodnym i komfotowym miejscem dla osób szukających wygód i dyskrecji.

Cała posesja ogrodzona (z parkingiem), oświetlona i przy lesie. Na terenie obiektu duży ogród z placem zabaw, grill, leżaki i piękne widoki na Krowiarki.

Tylko U Leśniczki znajdziesz wygodę, dobre posiłki, pełny relaks dla całej rodziny, pieska i  kotka.

Zabiegi

Dla Gości oferujemy możliwość skorzystania z zabiegów przyrodoleczniczych i rehabilitacyjnych oraz z kriokomory w Wojskowym Szpitalu Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnym w Lądku-Zdroju (konsultacja lekarska jest bezpłatna).

Imprezy i konferencje

W domku można organizować imprezy rodzinne, okolicznościowe, integracyjne i święta.

Wśród zieleni, w otoczeniu pięknych Gór Krowiarki, Masywu Śnieżnika i Czarnej Góry (drugie Zakopane), spacerując po szlakach i duktach leśnych można wypoczywać i doładować się energetycznie. Upajać się widokami gór i zdrowych lasów, zwiedzać Jaskinię Niedźwiedzią, kopalnię złota, sztolnie, groty, łowić pstrągi, jeździć konno i kąpać się w basenach w Lądku-Zdroju i w Zalewie Morawa.
Amatorzy sportów zimowych mają do wyboru trasy zjazdowe na Czarnej Górze, w Lądku-Zdroju, Bielicach i Kamienicy.

Nasza specjalność to domowa kuchnia z własnych produktów: warzywa, owoce leśne, soki, miody, wypieki, świeże jajeczka, twarogi, rosołki z domowym makaronem, desery, przystawki i naleweczki.
Pory wydawania posiłków są zawsze na życzenie gości. Dzieci do lat 5 posiłki mają gratis, od 5-10 lat 50% stawki. Ceny zawsze negocjujemy.
Na zamówienie organizujemy każde święta z odpowiednim wystrojem salonu i stosownymi potrawami regionalnymi.

Obiekt położony jest w malowniczej, bardzo małej, leśnej wiosce u podnóża Masywu Śnieżnika, przy renomowanej miejscowości uzdrowiskowej Lądek-Zdrój.

Atuty

Nasze atuty: ciepła i przyjazna atmosfera z cudownym widokiem na góry i lasy. Gospodarze są bardzo dyskretni, sympatyczni, szanują prywatność, są tolerancyjni, lubią dzieci i na wszystko im zezwalają - jak u babci i dziadka.

Gwarantujemy udany wypoczynek, miłą atmosferę i zdrowe do syta posiłki.

Atrybuty / atuty

rehabilitacja
internet (w cenie)
parking
parking strzeżony na miejscu (w cenie)
W pokojach / domkach
meble ogrodowe
altana
grill na miejscu
miejsce na ognisko na miejscu
miejsce na piknik na miejscu
Wyposażenie łazienek
posiłki dla dzieci
regionalne produkty spożywcze
śniadanie
śniadanie w formie stołu szwedzkiego
śniadanie w pokoju
polowanie - poza obiektem
Dla narciarzy
blisko wyciągu - poza obiektem
indywidualny transport dla narciarzy (za dodatkową opłatą)
wypożyczalnia sprzętu
przechowalnia nart (w cenie)
szkółka narciarska
single

Ważne informacje

przedpłata
zaliczka w wysokości 5% opłaty za cały pobyt , który należy wpłacić w ciągu 12 dni od złożenia rezerwacji
opłata klimatyczna
brak
zameldowanie
Każda godzina przyjazdu jest akceptowana
wymeldowanie
W zależności od godziny przyjazdu następnych gości
obiekt całoroczny

Gościliśmy u Babci Leśniczki latem ubiegłego roku, 6 dorosłych osób + dwoje dzieci. Warunki zakwaterowanie super, bez najmniejszych zastrzeżeń, obiady przepyszne i do sytości. Dzieci miały raj na ziemi i były częstymi gośćmi w prywatnym domu Babci Leśniczki, były Babcią zachwycone, a Babcia nimi :) Do dziś moje wnuki często mówią - ,,a pamiętasz dziadziuś jak u Babci Leśniczki...." Do dziś wspominają też ognisko, które nam Babcia urządziła, pyszne desery którymi byliśmy raczeni i wiele innych miłych chwil, które tam spędziliśmy. My, dorośli również chętnie wracamy wspomnieniami do tych wakacji i doceniamy troskę i zaangażowanie Gospodarzy, żeby jak najbardziej umilić nam pobyt, dziękujemy i pozdrawiamy serdecznie Gospodarzy. Polecamy wszystkim pobyt u Babci Leśniczki i Konradów, jako bazę wypadową do zwiedzania okolicznych atrakcji. Goście ze Śląska i z Gdyni
Spędziłem u pani Leśniczki pierwszy jesienny weekend tej jesieni 2021. Byłem z żoną i znajomymi. Łącznie 8 osób. Nocowaliśmy w tym murowanym domku. Kwatera bez zarzutu. 'Zarąbista" duża wanna w łazience na piętrze. Na dzień dobry czekała na nas pyszna nalewka z aronii. Chociaż gospodyni z rodziną mieszka w obrębie tej samej posesji, goście mają niezbędną swobodę i luz. My korzystaliśmy z gitary i wielkiego głośnika. Gospodyni serwuje na życzenie obiady - pyszne. Smażyliśmy na ognisku kiełbasy i ser. Warto porozmawiać z Gospodynią o okolicznych atrakcjach i historii. POLECAM Radosław z Górnego Śląska
Miejsce godne polecenia 10/10. Domek drewniany pięknie urządzony, czysty, wyposażony we wszystko co potrzebne. Gospodarze bardzo serdeczni i życzliwi. Od wielu lat jeździmy w różne rejony Polski ale z tak sympatycznymi gospodarzami jeszcze się nie spotkaliśmy.
Gorąco polecamy pobyt u pani Grażynki, wszystko jak w opisie, czysto, wygodnie, cicho,wokoło dużo pięknej zieleni, dom funkcjonalny . Dzieci zadowolone i miały się z kim bawić i kogo tarmosić - pieski bardzo przyjacielskie. Okolica przepiękna, jest co zwiedzać. Gospodarze przesympatyczni, bardzo uczciwi.Jedzenie znakomite. Dostaliśmy więcej niż oczekiwaliśmy. Na pewno wrócimy. Serdecznie pozdrawiamy i jeszcze raz za wszystko dziękujemy.
Wszystko jak w opisie. Piękny wygodny domek. Gospodarze rewelacyjni, bardzo uczciwi ludzie. Przepyszne domowe jedzenie. Dostaliśmy więcej niż oczekiwaliśmy. Pozdrawiamy gorąco :)
Przepiękna bajkowa okolica,właściciele przesympatyczni i bardzo gościnni.Wspaniałe miejsce na odpoczynek z rodziną i czworonogiem. Bardzo komfortowe warunki, pełne wyposażenie ,wszystko nowe czyściutkie i pachnące :). Na pewno do Was wrócimy :). Pozdrawiamy serdecznie Panią Grażynkę, Pana Kazimierza i Panią Babcię :).Lena,Sara,Iwona,Daniel B. z Góry
Miejsce godne polecenia, warunki mieszkaniowe bardzo dobre , okolica wspaniała natomiast gospodarze i jedzonko na szóstkę z plusem