Noclegi U Agnieszki

pokoje2 osobowe240/osoba
pokoje3 osobowe140/osoba
pokoje4 osobowe240/osoba

Dodatkowe informacje: ceny zależne od terminu pobytu (sezonu), ceny zależne od długości pobytu.
DZIECI: kalkulacja indywidualna w zależności od wieku dziecka.
Gwarancją rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości 20% wartości kosztu pobytu lub ustalenia indywidualne.
Doba pobytowa od 12.00 w dniu przyjazdu do 10.00 w dniu wyjazdu.

Pokoje z łazienkami.

W pokojach: bezprzewodowy dostęp do internetu (Wi-Fi),LCD,

Do dyspozycji gości: jadalnia, kuchnia z pełnym wyposażeniem, deska do prasowania, żelazko.
Wyposażenie kuchni: kuchenka, kuchenka mikrofalowa, czajnik bezprzewodowy, garnki, talerze, sztućce, lodówka, krzesełka dla dzieci.
Na terenie obiektu: parking, przechowalnia sprzętu sportowego i wózków dziecięcych.
Na terenie obiektu także: zadaszony grill, miejsce na ognisko, huśtawka relaksacyjna dla dorosłych, leżaki, basen ogrodowy, rowery dla dorosłych i dzieci.
Kochamy zwierzęta, lecz nie mamy warunków do ich ugoszczenia.
W całym obiekcie obowiązuje bezwzględny zakaz palenia.Możliwość dostawek.

Dla dzieci: plac zabaw, huśtawki, zjeżdżalnia, piaskownica, brodzik, trampolina, rowery dziecięce.

Dla aktywnych: szlaki turystyczne, basen kryty, basen odkryty, wyciągi i trasy narciarskie, stadnina koni, park linowy, łowiska pstrąga.

Atrakcje turystyczne: wieża widokowa, zapora na Złotym Potoku, Muzeum Złota w Zlatych Horach.

W pobliżu: restauracja, pizzeria, smażalnia ryb, kawiarnia.

Obiekt położony jest na terenie Parku Krajobrazowego Góry Opawskie. Bliskość granicy z Czechami umożliwia piesze, rowerowe i samochodowe wycieczki do atrakcji turystycznych po drugiej stronie granicy.

Miła i przyjazna atmosfera, ładne i wygodne pokoje zapewnią Państwu doskonały relaks!

Atrybuty / atuty / ważne informacje

Rodzaj oferty
pokoje dwuosobowe
pokoje trzyosobowe
pokoje czteroosobowe
całkowity zakaz palenia
internet
parking
Bezpłatny parking dla Gości obiektu na ogrodzonej posesji. Miejsca parkingowe nie przypisane do rezerwacji.
W pokojach / domkach
łazienka
Każdy pokój ma łazienkę, wyposażoną w kabinę prysznicową, WC, umywalkę (ręcznik, suszarka do włosów, mydło).
aneks kuchenny
Obiekt dysponuje bezpłatną ogólnodostępną kuchnią i jadalnią z pełnym wyposażeniem.
żelazko
przechowalnia bagażu
Rekreacja
trasy rowerowe
Trasy rowerowe dla każdego: asfaltowe, szutrowe, polne i leśne. Polecamy zwiedzenie pogranicza polsko-czeskiego rowerem lub sprawdzenie swoich możliwo... pokaż więcej
wędkowanie
narciarstwo
grzybobranie
polowanie
Dla dzieci
przyjazny dzieciom
W obiekcie znajduje się plac zabaw (trampolina, huśtawki, zjeżdżalnia, piaskownica) oraz zabawki i gry dla dzieci.
łóżeczko dziecięce
krzesełko do karmienia
plac zabaw
piaskownica
brodzik
Lokalizacja
blisko lasu
W bliskiej odległości lasy i szlaki turystyczne, umożliwiające spacery i przejażdżki rowerowe.
Widok
widok na góry
Z obiektu rozpościera się widok na Góry Opawskie i Jeseniki. W pobliżu punkty widokowe.
Oferta dla
grupy
rodziny
pary
single

Video

Jeżeli wybierają się Państwo na wycieczkę do Jarnołtówka na dłużej niż jeden dzień polecam właśnie to miejsce . Z Małżonką i 6-cio miesięcznym Synem cztery dni spędziłem w Jarnołtówku wynajmując pokój ''u Agnieszki" . Dostaliśmy pokój z łazienką wręcz rewelacyjny (nie sądziłem że może być tak przytulnie i ładnie ). W pokoju wszystko na wysokim standardzie (aż dziw że tak tanio). Bardzo wygodne materace i poduszki które chcieliśmy zabrać z sobą hehe (tak wygodne) .Byliśmy w okresie zimowym ,więc obawialiśmy się , że może być zimno dla naszego synka ,lecz co się okazało musieliśmy przykręcać grzejniki bo było tak ciepło:) . Przepiękna kuchnia wyposażona we wszystkie niezbędne rzeczy do gotowania oraz siedzonko dla dziecka .Miejsce na auto też jest. Dom jest ulokowany ok 500m od sklepu i restauracji (jak kto woli ). Bardzo mili właściciele ,których serdecznie pozdrawiam . Wróciliśmy wypoczęci i uśmiechnięci. Nasz Synek spał tam jak nigdy(My też :) .Miejsce to oceniam 10 na 10 pkt .