noclegi i hotele • Meteor-turystyka.pl

• Kontakt: Centrum Informacji Meteor,
    czynne w dni robocze: 8.00 - 16.00
    703 400 550, 708 477 507
    (cena za minutę połączenia 2,58 zł brutto)
    tel. kom. 606 779 657
POKOJE

liczba miejsc: 260

Pokoje z łazienkami.

W pokoju: TV-LCD, TV, bezprzewodowy dostęp do internetu (Wi-Fi).

apartamenty4 osobowe300/apartament
pokoje typu studio2 osobowe80-120/pokój
pokoje typu studio3 osobowe90/pokój

Dla aktywnych: basen kąpielowy kryty, boisko do piłki nożnej, kort tenisowy, siłownia.

GASTRONOMIA

nazwa: Kawiarnia Sportowa

Oferujemy bogate menu.

zdjęcia
OPINIE & KOMENTARZE (10)

• Najlepsza rozrywka w Nowej Rudzie... Bez wątpienia to centrum jest najlepszy organizatorem imprez sportowych. Świetne miejsce również na uprawianie sportu. Szczerze polecam!
    Kuba
    ( jak...@...ria.pl )
  • Jestem człowiekiem lubiącym sport i ćwiczenia brakowało mi takiego miejsca gdzie mógłbym iść po południu zrzucić zbędne kalorie. Znalazłem w centrum turystyczno-sportowym w Nowej Rudzie sprzęt na siłowni pełen podziw, jest i basen gdzie można się także zrelaksować pełen wypas . Polecam
    Rob
    ( roberttttt...@...ria.pl )
  • Zielona szkoła w takim centrum, to całkowite spełnienie oczekiwań nauczyciela. Nie dość, że miejsce zaoferowało nam dom wczasowy, w ktorym nocowaliśmy przez cały tydzień, to również doskonale zorganizowało nam czas. Piesze wycieczki, zwiedzanie Muzeum Górnictwa. Uczyliśmy się również pływać i jeździć na nartach(+za zniżki na wyciągi). Jesteśmy całkowicie zadowoleni z podejścia do nas jako grupy, i doskonale spędzonego czasu w przyjaznym, wyluzowanym klimacie. Cenowo - bardzo atrakcyjnie.
    Gabriela M.
    ( gabriela...@...ria.pl )
  • W Centrum Turystyczno sportowym odbyliśmy razem z naszą ekipą zabawę integracyjną. Centrum dołożyło wszelkich starań, by zapewnić odpowiednie warunki do zabawy. Odpowiednie warunki dotyczyły przede wszystkim świetnie dostosowanego planu pobytowego, w którego skład wchodziły również zwiedzanie pobliskich atrakcji. Jesteśmy zadowoleni.
    Lena
    ( lena45...@...ria.pl )
  • Rok temu byłam na świetnym obozie sportowym. Organizatorzy doskonale zaplanowali nam każdy dzień, więc nikt się nie nudził. Bawiliśmy się znakomicie. Teraz trenuję w tym centrum i również jestem zadowolona. Uczę się tenisa już dwa miesiące, a nauczyciel jest naprawdę fajny.
    Klina
    ( kal...@...ria.pl )
  • Centrum Turystyczno - Sportowe spełniło moje oczekiwania, bo nie dość, że z początku spodobała mi się tam nauka pływania, później zaczęłam uczęszczać dodatkowo na tenisa. Nauczyciel bardzo miły, szybko załapałam o co chodzi. Później jeszcze wykorzystaliśmy to centrum na urodziny naszej córki. Zaprosiliśmy dużo osób, dlatego dostępna tam sala była dla nas idealna. Smaczne jedzenie, świetna obsługa. Nic dodać, nic ująć.
    Mariola
    ( marrr...@...ria.pl )
  • Chodzę tam na koszykówkę kilka dni w tygodniu. Świetną mam grupę, nauczyciel super, bo konkretny i faktycznie doświadczony. Daje dobry klimat, przez co każdy z nas traktuje koszykówkę typowo jako przyjemność , a nie jako nudny sport.
    bartlomiejjjj
    ( bart...@...ria.pl )
  • Super weekend tam spędziłam . Razem z mężem postanowiliśmy odpocząć od naszych codziennych obowiązków, ja również od dzieci, więc postawiliśmy na sport ;). Ja wybrałam tenisa, mój mąż pływanie . Ośrodek wypoczynkowy bardzo komfortowy, spełnił oczekiwania w 100%. Cena również przyzwoita, no i świetnie że Centrum dysponuje również smaczną restauracją. Polecam!!
    Aga
    ( twojesl...@...ria.pl )
  • Pogoda nie była za ciekawa, ale to nie zmienia faktu, że świetnie się bawiliśmy. Wypad z przyjaciółmi udał się na 100%. Fajne obiekty sportowe, możliwość spędzenia naprawdę miłego czasu. Wypoczęłam i jakby odrodziłam się na nowo.
    Maryśka
    ( nathalie....@...il.com )
  • Bardzo interesująca opcja spędzenia urlopu. Szeroka oferta noclegowa, opcje ze zwiedzaniem, aktywny wypoczynek. Wysoki standard, przytulne, czyste pokoje. Bardzo polecam. Warto zapoznać się z ofertą!
    Monika

25. wyżywienie w obiekcie Nowa Ruda
  26. zielone szkoły Nowa Ruda
  27. łazienka Nowa Ruda

Copyrights© PPHiU Meteor Sp. z o.o. 1995-2014 Kontakt (METEOR) regulamin dodaj obiekt Panel logowania

Baza noclegowa Meteor to pensjonaty, agroturystyka, kwatery prywatne, hotele, hostele, domki, ośrodki wczasowe i wypoczynkowe, motele, SPA, pokoje gościnne oraz inne obiekty noclegowe w Polsce. Noclegi oferowane są w centrum miejscowości i ich okolicach oraz w okolicy i rejonie krain - nad morzem, w górach i jeziorem. Wyszukiwarka po krainach i jeziorach ułatwia znalezienie odpowiednich noclegów. Oferty zawierają opinie, ceny, opisy i fotografie.