noclegi i hotele • Meteor-turystyka.pl

pokaż współrzędne GPS »

wyślij e-mail

Zniżki dla dzieci.

Wystawiamy rachunki. Opłata za cały pobyt pobierana jest w dniu przyjazdu.

Doba pobytowa od 14.00 do 13.00 w dniu wyjazdu.

POKOJE

liczba miejsc: 18

Pokoje z łazienkami.

W pokojach dostęp do internetu.

Dane do przelewu:

Odbiorca: Bank PKO BP, Joanna Bielawska, ul. Zabielskiego 11, 19-206 RAJGRÓD

Nr konta: 50 1020 1332 0000 1402 0577 0211 (PLN)

oferujemyrodzajliczbacena [PLN]
apartamenty6 osobowe135-50/osoba
pokoje1 osobowe135-60/osoba
pokoje2 osobowe135-50/osoba
pokoje3 osobowe135-50/osoba
pokoje4 osobowe135-50/osoba

Apartamenty

W apartamencie: 2 pokoje, kuchnia, łazienka.

O OBIEKCIE

Do dyspozycji gości: w pełni wyposażony aneks kuchenny, miejsce do grillowania, plac zabaw dla dzieci, rowery turystyczne nieodpłatnie, odpłatnie łodzie wiosłowe, kajaki i rowery wodne.

Obiekt całoroczny.

W pobliżu: kąpielisko, możliwość wędkowania, możliwość wypożyczenia jachtu, stadnina koni, rezerwaty przyrody (Czerwone Bagno, Czapliniec, Grzędy), Biebrzański Park Narodowy, Kanał Augustowski, Dolina Rospudy.

GASTRONOMIA

Polecamy obiady w cenie 18 PLN.

Gościniec zlokalizowany jest w odległości 150 m od Jeziora Rajgrodzkiego (I klasa czystości wody, strefa ciszy).Augustów, Dolina Rospudy - 22 km, Ełk - 27 km, Osowiec Twierdza (siedziba Biebrzańskiego Parku Narodowego) - 35 km, Wigry - 70 km, Wilno, Troki - 210 km.

Zapraszamy przez cały rok, zapewniając miłą i profesjonalną obsługę naszych Gości.

zdjęcia
wyślij e-mail
OPINIE & KOMENTARZE (19)

• Cudowne miejsce dla szukających spokoju,prywatności i wypoczynku nad pięknym jeziorem. Przejażdżka rowerem wodnym super ładuje akumulatory. Pokoje bardzo czyste,kuchnia wyposażona we wszystko co niezbędne.Obiady super smaczne a porcje naprawdę duże- Pani Elu bardzo dziękujemy za ucztę smakową.Pani Joasia bardzo uprzejma i otwarta na potrzeby gości.Z całego serca polecamy to miejsce i wrócimy tu z pewnością.
    Beata i Andrzej
    ( beata...@...il.com )
  • Gorąco polecam to miejsce każdemu kto chce wypocząć. Piękne miejsce, cisza spokój. Idealna lokalizacja, blisko do Augustowa i Ełku. Pokoje bardzo dobrze wyposażone, czyściutko i przyjemnie. Pyszne domowe obiady. Bardzo przyjemna Pani Joanna właścicielka. Polecam na 1000%
    Albert
    ( albertpkp...@...2.pl )
  • Serdeczne podziękowania dla P.Joasi za wspaniały pobyt i miłą atmosferę w czystym apartamencie (jak w nowym) Obiady pszepyszne(dzięki P.Elu) Atmosfera domowa Polecamy wszystkim
    Goście z Londynu
    ( macie...@....com )
  • Byliśmy u Pani Joasi w czerwcu br. , cisza, spokój, miła atmosfera, śliczna okolica, pokój czyściutki, a łazienka "jak nowa" ;). Polecam wszystkim wyjazd do Pani Joasi, która jest bardzo sympatyczną osobą:). Jezioro jest blisko -korzystaliśmy z rowerów, pływaliśmy kajakiem--super.Polecam również obiady( smaczne i baaaardzo duże he he he )
    Beata i Grześ ( 2013r.)
    ( beci...@...p.pl )
  • Pobyt u Pani Joasi to sama przyjemność , miła atmosfera , przytulnie czyściutko . Tam się chce wypoczywać , dzieci maja frajdę na przydomowym placu zabaw . Rok 2013
    ( danu...@...et.eu )
  • byłem w raz z dziewczyną u pani Joanny to był nie zapominany tydzień woda gorąca i czysta cichutko porostu bajka obiady były wyśmienite kotlet się na talerzu nie mieścił :) do sklepu i do jeziora rzut kamieniem naprawdę polecam w przyszłym roku tam wrócę
    Adam i Dorotka
    ( ada...@...2.pl )
  • Byliśmy gośćmi Pani Joanny w lipcu 2012. Bardzo dobre warunki mieszkaniowe, aneks kuchenny z pełnym wyposażeniem, piękne podwórko ze świetnie wyposażonym placem zabaw – raj dla maluchów. Wszędzie czyściutko. Korzystaliśmy z rowerów, sprzętu wodnego. Pyszne, domowe obiady. Przesympatyczna, gościnna Gospodyni. Cudna okolica, woda w jeziorze o temp. 25 stopni!! Polecamy to miejsce wszystkim!!!
    Krzysztof, Małgorzata i pies Sonia
    ( osin...@...p.pl )
  • Było wspaniale a Pani Joanna to bardzo miła i sympatyczna osóbka no i oczywiście te domowe obiadki-serdecznie pozdrawiamy.
    Anna I Wojciech z Białegostoku
    ( justy...@...p.eu )
  • Nazwa '' Gościniec Joanna'' jest w 100%adekwatna do tego ze w tym miejscu można całkowicie poczuć się ''ugoszczonym''.To oczywiście dzieje się za sprawą ''wielkiego serducha'' pani Joanny.A te przepyszne obiadki oj.Polecam to miejsce dziekując ze mogłam tam być. Teresa
    Teresa
    ( teska200...@...p.pl )
  • Co prawda nie nocowaliśmy, ale domowe jedzenie fantastyczne. Mili właściciele. Okolica przepiękna. Pozdrawiamy.
    Alicja, Andrzej Skarus; Kasia,Julek,Wojtuś z Siedl
    ( and...@...p.pl )
  • Już trzykrotnie byliśmy gośćmi "gościnica" i gościnnej Joanny.Niczego tam nie może tam zabraknąć.Nowy, dobrze wyposażony dom i kuchnia, blisość jeziora, dostęp do sprzętu wodnego.W razie niepogody udawaliśmy się na podbój Litwy, a w tym roku nawet i Łotwy.
    Rodzina Derdów wraz z psem
    ( barbar...@...p.pl )
  • Już po raz trzeci byliśmy gośćmi "Gościńca" i gościnnej Joanny.W pierwszym roku trwaliśmy na upalne lato.Teraz obecnie pogoda nas nie pieściła jednakże za każdym razem traktowaliśmy ten pobyt jako wspaniałą bazę - domową bazę do wypraw.Zaliczyliśmy kilka krotne spływy "Rospudą" oraz zwiedziliśmy Litwę ,a w tym roku Łotwę ,a także najbliższy Biebrzański Park Narodowy.Serdecznie polecamy to miejsce , gospodyni sprawi ,że się nie zawiedziecie :)
    Baśka i Tomek wraz z dziećmi
  • Właśnie wróciliśmy z mężem z pobytu w Gościńcu Joanna. Cisza, spokój, pokoje dobrze wyposażone. Smaczne domowe obiady. Bardzo ładny plac zabaw dla dzieci. Pani Joanna to miła i sympatyczna osoba, starająca się spełnić wymagania wszystkich swoich gości. A jezioro w Rajgrodzie wspaniałe. Miejsce warte polecenia!
    Magda i Maciej z Białegostoku
    ( ma...@...as.com )
  • Spędziliśmy cudne dwa dni u Pani Joanny. Wygoda i czystość idą w parze z życzliwością i wielką dbałością o "letników". Wracać tu z przyjemnością będziemy a uroki i dobro Gospodyni rozsławiać po okolicy zamierzamy :) Moc uścisków serdecznych z Białegostoku.
    Edyta i Jacek Łupińscy
    ( ej...@....onet.pl )
  • Spędziliśmy z żona tam tydzień,długi weekend majowy 2012 wspaniała atmosfera, mili i uprzejmi gospodarze,pokoje czyściutkie i schludne,ciepłe z łazienkami ,wygodne łóżka, ciekawa i spokojna okolica.Duża i dobrze wyposażona kuchnia. Cena za nocleg do przyjęcia. Miło wracać do takich gospodarzy.
    Bożena i Janusz Żory
    ( jan...@...p.pl )
  • Ho ho , ale zmiany od wakacji 2009 roku. Mieszkaliśmy w apartamencie na parterze, teraz jest tu super zadaszenie! Pobyt wspominamy dobrze (zła pogoda), za to gospodarze świetni. Pozdrawiamy Panią Joannę i Edytkę (świetną koleżankę Marty), pewnie to już duża panna! Mariola i Sławek Pawlikowie z Martą z Siedlec.
    M i S Pawlikowie
    ( mariola...@...il.com )
  • Byliśmy u Pani Joanny w sierpniu 2011. Wynajęliśmy apartament na parterze. Super, lokal, super plac zabaw, super gościna. Pozdrawiamy Aneta, Kuba , Ola i Michał
    Kuba
    ( km...@...2.pl )
  • Dołączam się do poprzedniej opinii! Miejsce godne polecenia! Wspaniałe warunki dla rodzin z dziećmi a do tego smaczne obiady :)
    Justyna i Jarek z dziećmi
    ( justy...@...p.pl )
  • Polecamy tym, którzy cenią sobie odrobinę spokoju i rewelacyjne warunki mieszkaniowe. Właściciele posesji " 1 klasa ". Byliśmy 2 razy w 2009r. - wybieramy się i w tym. Miejsce naprawdę godne polecenia !!!
    Marzena i Leszek J.

25. wyżywienie w obiekcie Rajgród
  26. zielone szkoły Rajgród
  27. łazienka Rajgród

Copyrights© PPHiU Meteor Sp. z o.o. 1995-2014 Kontakt (METEOR) regulamin dodaj obiekt Panel logowania

Baza noclegowa Meteor to pensjonaty, agroturystyka, kwatery prywatne, hotele, hostele, domki, ośrodki wczasowe i wypoczynkowe, motele, SPA, pokoje gościnne oraz inne obiekty noclegowe w Polsce. Noclegi oferowane są w centrum miejscowości i ich okolicach oraz w okolicy i rejonie krain - nad morzem, w górach i jeziorem. Wyszukiwarka po krainach i jeziorach ułatwia znalezienie odpowiednich noclegów. Oferty zawierają opinie, ceny, opisy i fotografie.