Gospodarstwo Agroturystyczne Huskyfarm

Kontakt: Centrum Informacji Meteor,
czynne w dni robocze: 8.00 - 16.00
708 477 500, 708 477 507
(cena za minutę połączenia 2,58 zł brutto)
tel. kom. 600 215 170
m. Wolimierz, dolnośląskie

O nas

W naszym ośrodku oferujemy odwiedzającym miejsce na wypoczynek. Staramy się, aby pobyt u nas był nie tylko formą relaksu, ale również górską przygodą, jakiej nasi odwiedzający długo nie zapomną. W zależności od potrzeb naszych gości organizujemy różne imprezy okolicznościowe, szkolenia, konferencje, zabawy integracyjne dla firm. Zapewniamy profesjonalną obsługę i wysokie standardy. Dbamy o aktywny wypoczynek naszych gości, dlatego proponujemy im liczne atrakcje w trakcie pobytu w naszym ośrodku. Oferujemy warsztaty rzeźbienia w ceramice, zabawę z psami husky, minigolf, bilard i boisko do siatkówki. Dla najmłodszych odwiedzających zorganizowaliśmy plac zabaw. Pamiętaliśmy także o tych, którzy mogliby chcieć spędzić letni wieczór w gronie znajomych, dlatego przygotowaliśmy stanowisko na grilla i ognisko. Jesteśmy także otwarci na przyjazd zwierząt – jest to jednak usługa płatna, którą należy uprzednio zgłosić, abyśmy mogli przygotować odpowiednie miejsce dla pupila. W ofercie naszego ośrodka posiadamy szereg pakietów promocyjnych. W pokojach jedno- i dwuosobowych oraz pokojach zdolnych pomieścić od czterech do siedmiu osób (cena rozpoczyna się od czterech i rośnie wraz z kolejnym gościem) umieściliśmy wygodne łóżka i zaciszne miejsce do pracy bądź wieczornego relaksu przy książce. Wszystkie nasze pokoje urządziliśmy zgodnie ze standardami. Naszym gościom zapewniamy niezbędne wyposażenie konieczne do udanego wypoczynku, w tym także wspólną, w pełni urządzoną kuchnię. Przy każdym pokoju znajduje się łazienka z nowoczesną armaturą, a na terenie całego ośrodka nasi goście posiadają bezpłatny dostęp do bezprzewodowego Internetu. Staramy się wychodzić naprzeciw potrzebom naszych gości, dlatego pomagamy organizować różnorodne formy aktywności w czasie wypoczynku: wyprawy quadami, kulig lub przejażdżki bryczkami, zajęcia z instruktorem: nordic walking i nordic snowschoeing (rakiety śnieżne), a także wycieczki z przewodnikiem (Praga, Drezno, Czeski raj, Skalne Miasto).

apartamenty4 osobowe1280/apartament
pokoje1 osobowe180/pokój
pokoje2 osobowe1100/pokój
pokoje3 osobowe1130/pokój
pokoje4 osobowe1150/pokój

Pokoje z łazienkami, z widokiem na góry. W pokojach TV.

Apartamenty

Na apartament składa się: 2 sypialnie 2-osobowe, salon, łazienka, przedpokój.

W nowo wybudowanym obiekcie, wkomponowanym w miejscową łużycką architekturę, oferujemy:
- noclegi (pokoje z łazienkami i TV),
- domową kuchnię,
- organizację imprez rodzinnych,
- organizację imprez integracyjnych dla firm.

Imprezy i konferencje

Organizujemy: imprezy rodzinne, imprezy integracyjne, wesela, urodziny, imieniny, konferencje, szkolenia, kursy, ogniska.

Dla aktywnych: boisko do siatkówki, rowery, minigolf.

Wolimierz to spokojna wieś u podnóża Gór Izerskich położona z dala od ruchliwych dróg i wielkomiejskiego zgiełku. Z okien i tarasu naszego domu rozciąga się przepiękny widok na góry i pobliskie pola. Obok naszego domu przebiegają znakowane szlaki turystyczne, które poprowadzą Cię w najpiękniejsze miejsca naszego regionu. Pobliskie (3-4 km) przejścia graniczne umożliwiają zwiedzanie również czeskiej części Gór Izerskich.
Stanowimy znakomitą bazę wypadową na:
- pobliskie szlaki turystyczne rowerowe i piesze,
- spływy kajakowe rzeką Kwisą,
- wypoczynek nad polskimi i czeskimi jeziorami,
- wypady narciarskie na pobliskie stoki w Polsce i Czechach,
- wypady na narciarskie trasy biegowe do Jakuszyc,
- zwiedzanie atrakcji turystycznych i historycznych.
W pobliżu (5 km) znajduje się nowo powstała jedna z najnowocześniejszych w Europie kolej gondolowa na Stóg Izerski. Narciarze i snowbordziści mogą skorzystać z 2,5 km sztucznie naśnieżanej i oświetlonej nartostrady i snowparku. Dla początkujących "ośla łączka" z ruchomym chodnikiem.

Nasza specjalność to kuchnia domowa. Śniadanie 20 PLN. Obiadokolacja 30 PLN.

Gospodarstwo położone jest w przepięknym rejonie Polski u podnóża Gór Izerskich, z dala od ruchliwych dróg i wielkomiejskiego zgiełku.

W pobliżu las, jeziora. Przejście graniczne - 4 km.

Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszej oferty - zadowolenie gwarantowane.

W huskyfarm spędziliśmy długi weekend pod koniec maja 2016. dobra lokalizacji dla miłośników mtb i singltreka pod smrkiem. pyszne śniadania, bardzo miła i opiekuńcza Pani gospodyni. Z pewnością wrócimy w Izery aby więcej pojeździć rowerami i huskyfarm będzie naszą opcją numer 1! Polecamy!!!:)
Bardzo miła atmosfera, świetna kuchnia - posiłki urozmaicone i obfite. Obiekt położony w cichej okolicy, świetnie nadaje się na bazę wypadową w okoliczne góry. Dla amatorów stacjonarnego spędzania wolnego czasu - minigolf, bilard, grill, ognisko, sala "biesiadna" i kinowa. Polecamy
Zjeździliśmy pół świata, nie wszedzie chciałoby sie wrócić, ale ta "psia ferma" ma w sobie coś co dlugo nie pozwoli o niej zapomnieć. To były naprawde piękne, pełne ciepła i refleksji dni. Zaczarowany dom, w którym każdy przedmiot ma duszę, otaczająca bujna przyroda, niebo jakiego nie ma nigdzie indziej, ufne, przyjacielskie psy... Ale przede wszystkim cudowni, wspaniali Gospodarze. Jeśli są jeszcze tacy ludzie to pozostaje wiara, ze świat nie może zginąć. Pyszne jedzenie, przytulnie, ciepło (nie tylko od kominka), Jak dobrze, ze są takie miejsca, gdzie chce się wracać. Dziekujemy.
Jestem bardzo zadowolony. Byliśmy z psami tylko na majówkę. Śniadania obfite, pochłanialiśmy je z apetytem - co najmniej dwukrotnie więcej niż zwykle. Skorzystaliśmy z ogniska, minigolfa. Gospodarze bardzo mili. Jedyny minus jak dla mnie to zbyt twarde i trochę krótkie łóżka.
Polecam serdecznie to gospodarstwo agroturystyczne. Pokoje i sala kominkowa urządzone w fajnym stylu. Cisza, spokój, można się zrelaksować przy mini golfie lub grając w siatkę. Jedzenie bardzo dobre - obfity szwedzki stół na śniadania i kolacje, z obiadków nie miałem przyjemności korzystać. Jest to świetna baza wypadowa na narty zimą jak i na letnie zwiedzanie okolicznych atrakcji.