Vacation Club Leba ***

ul. Wybrzeże, Łeba, pomorskie

pokoje2 osobowe20160-220/pokój
pokoje3 osobowe10240-330/pokój

Dzieci: w wieku do 8 lat bezpłatnie, w wieku do 14 lat 50% zniżki.

Dodatkowe informacje: ceny zależne od okresu i długości pobytu.

Pokoje z łazienkami, z balkonami lub tarasami.

W pokojach: czajnik bezprzewodowy, ręczniki, TV, minibar, parawany.

Nie przyjmujemy gości ze zwierzętami.

Dla dzieci zewnętrzny plac zabaw oraz 80 m2 Kids Club wewnątrz budynku.
Miejsce do grillowania w ogrodzie oraz bilard.

Do dyspozycji gości smażalnia ryb.

Śniadanie 10 PLN.

Obiekt położony jest w centrum miasta, nad portem morskim. Do plaży 800 m.

Atuty

Nasze atuty: malownicze miejsca, mikroklimat działający na człowieka uspokajająco, orzeźwiająco i wzmacniająco, doskonała obsługa pozwoli Państwu odpocząć od codzienności.

Atrybuty / atuty

pary
single

Ważne informacje

Wspaniały pobyt w mega fajnych warunkach. Pokój obszerny z wygodnym łóżkiem, oraz tarasem. Super widok na wpływające i wypływające statki. Warunki idealne do odpoczynku, wszędzie bliziutko. Bezpieczny parking na samochód. Bardzo uprzejmy właściciel. Z pewnością jeszcze skorzystamy z tej super miejscówki. Polecam.
Hotel rzeczywiście super!!! Wygląd zewnętrzny super, wewnętrzny również!!! czysto schludnie!!! korytarze jak w hotelu 4*. Pokoje naprawde fajne!!! Piękny wystrój elegancki i nowoczesny styl pokoju jak i łazienki!!! Byliśmy z 2-letnim dzieckiem więc miło że za hotelem jest nieduży ale jest plac zabaw!!!! Śniadania były kolejnym miłym zaskoczeniem tzn do wyboru do koloru i do syta!!!!Zajmowaliśmy pokój od ogrodu i cieszę się z tego niezmiernie bo od portu było dość głośno!!! Parking dość nietypowy bo obok starych zamieszkałych wagonów kolejowych,ale bezpieczny. jednego wieczoru wróciłam się do auta po zakupy i odrazu zostałam zaskoczona przez jednego z tamtejszych wczasowiczów, który "czuwał" nad autami! więc też wielki plus!!!Niskie ukłony dla Pani Joanny- właścicielki i jej męża za cudowny pobyt i pomoc z samochodem!!!
Bardzo ładny, schludny hotel za rozsądne pieniądze. Duże, ładne pokoje. Śniadania w porządku (jak na śniadania za 10 zł, to naprawdę zadowalające). Co do obaw o parking - korzystaliśmy z niego przez 2 tygodnie, nic złego się nie wydarzyło, nie widziałam tam nikogo podejrzanego... No i rewelacyjne położenie hotelu - widok na port, dużo mew, cudnie :) POLECAM!!!
Polecam Baaaaaaaaaaaardzo . Właściciele bardzo mili . Pokoje komfortowe . Śniadania bardzo dobre i bardzo tanie . Atmosfera bardzo fajna . Naprawdę niczego nie brakowało . Parking jak dla nas był bezpieczny i faktycznie bardzo blisko . Pani właścicielka udostępniła swój numer telefonu pod którym była dostępna w przypadku gdyby ktoś coś potrzebował . Wszędzie blisko a jednocześnie okolica spokojna . W smażalni ryby wyśmienite . Mam nadzieję jeszcze tam gościć . Pozdrawiam właścicieli i życzę uprzejmych i kulturalnych gości .
Fajne, klimatyczne miejsce. Codziennie wieczorem z tarasu słuchaliśmy muzyki na żywo i jedliśmy świeżo złowione ryby na parterze (dowiedziałam sie, ze właściciele majątez kutry rybackie:-) Nie trafiliśmy na ładną pogodę, ale nie nudziłam sie za bardzo, bo wszędzie stąd blisko. Na następny rok chciałabym skorzystać z cen promocyjnych (o ile jeszcze będą :-)) Ogólnie godny polecenia 100% pozytyw
Hotel bardzo ładny, jak na Łebę wykończony luksusowo (kute balustrady, schody z granitu, duży taras) Ze względu na mój kręgosłup bardzo zwracam uwagę na komfort spania, materac oceniam na 5+ (kołdry i pościel jak w czterogwiazdkowym hotelu) Byłem miło zaskoczony bufetem śniadaniowym, bo za 10zł oczekiwałem typowego śniadania kontynentalnego (tzn. napoje, pieczywo, masło i dżemy) Co do parkingu, to uważam, że mój poprzednik grubo przesadził (lub ma stany lękowe na punkcie swego auta ;) To miło, że właściciele zatroszczyli się o to (hotele położone prze samej promenadzie nie oferują parkingów (tak jest na całym świecie), Parking jest ogrodzony i pilnowany przez Pana, który zajmuje się tym parkingiem (miałem okazje go poznać, bo zostawiłem otwartą szybę od strony pasażera) Tylko na strzeżonym parkingu zwrócono by uwagę, że ktoś nie domknął szyby... Ogólne wrażenie bardzo pozytywne.
Budynek nowy i schludny, generalnie wyglada jak hotel 3-gwiazdkowy, a ceny naprawde konkurencyjne. P. Joanna (wlascicielka hotelu) - bardzo mila i uprzejma. Mozna zamowic sobie sniadania w formie bufetu szwedzkiego. W samym hotelu smazalnia ryb. Duzym plusem jest fakt, ze budynek jest blisko plazy i centrum Leby (przydaje sie zwlaszcza jak zlapie nas deszcz i trzeba szybko wrocic do hotelu). Jesli ktos chce miec cisze to polecam pokoj od strony ogrodu (od strony portu moze byc glosno wieczorem). Jedyne trzy minusy, ktore zauwazylismy podczas pobytu to po pierwsze kabina prysznicowa byla troche nieszczelna i wylewala na podloge w lazience delikatnie. Po drugie budynek jest slabo wyciszony i slychac co sie dzieje w sasiednich pokojach. I trzeci negatywny, ale w naszym przypadku kluczowy punkt to rozmijanie sie z prawdą jeśli chodzi o parking. Na stronie można znaleźć informację, że cytuje: "Bezpieczny, zamykany parking znajduje się 100metrów od Vacation Club Leba . Jego koszt to 5zł za dobę". Niestety parking w rzeczywistości NIE JEST ZAMYKANY i daleko mu do nazwania go bezpiecznym !!!! Sam parking to tak naprawde kawalek takiej ścieżki biegnącej między domkami letniskowymi, a wagonami kolejowymi, które są wynajmowane jako mieszkalne w trakcie wakacji. Miejsce w ogóle nie oświetlone, gdzie tez kręci się dużo nieciekawego towarzystwa. Niby taka głupota, ale skutecznie zepsuła nam urlop, bo naprawdę baliśmy się, czy nie stracimy jakiejś szyby albo któs po alkoholu nie porysuje/zniszczy samochodu. A więc tutaj wielkie rozczarowanie i przestrzegam wszystkich ! Poza tym DUŻY PLUS.