Pokoje Gościnne U Danusi

pokój z balkonem i łazienką
ul. Jurzyste, Gliczarów Górny, Biały Dunajec, małopolskie
Najbliższe większe miasto: Bukowina Tatrzańska

pokoje3 osobowe530-35/osoba
pokoje4 osobowe730-35/osoba

Nocleg z wyżywieniem (koszt pobytu) 60 PLN od osoby.

Pokoje z łazienkami.

Niektóre pokoje z balkonami.

Do dyspozycji gości: świetlica z TV, kuchnia z pełnym wyposażeniem.

Na terenie obiektu parking ogrodzony.

Na terenie obiektu także: miejsce na ognisko, możliwość grillowania.

Obiekt jest na terenie ogrodzonym.

Imprezy i konferencje

Doskonale organizujemy: ogniska z pieczeniem barana, ogniska z biesiadą.

Dla zainteresowanych organizujemy kuligi z zaprzęgiem konnym.

Dla aktywnych: tenis stołowy - ping-pong, boisko do koszykówki.

Dla dzieci huśtawki.

Dla aktywnych wyciągi i trasy narciarskie.

W okolicy także baseny geotermalne (Bukowina Tatrzańska - 4,5 km, Szaflary - 8 km).

Nasza specjalność to kuchnia domowa.

Polecamy serki białe własnej roboty.
Śniadanie 12 PLN.

Obiad 20 PLN.

Obiekt położony jest w cichej i spokojnej okolicy.
Bus do Zakopanego - 50 m od domu.

Organizujemy i zapraszamy na kolonie, białe szkoły, zielone szkoły.

Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszej oferty - zadowolenie gwarantowane.

Atrybuty / atuty

tenis stołowy
narciarstwo
grzybobranie
Obok naszego obiektu znajduje się las jest - to oczywiście las iglasty, w którym można znaleźć grzyby, maliny, jagody. Kto lubi przyrodę, ciszę i spok... pokaż więcej
Dla narciarzy
kulig
Widok
widok na góry
Z naszego domu widać m.in. Giewont, Gubałówkę, Kasprowy Wierch. W każdej porze roku są momenty, kiedy góry widać na wyciągniecie reki... Z części poko... pokaż więcej
Akceptowane waluty
grupy
rodziny

Ważne informacje

Witam. U Danusi pierwszy raz bylismy na święta Bozego Narodzenia. Rodzinna atmosfera, pyszne jedzenie, Gospodarze przesympatyczni z ogromnym poczuciem humoru... Dziekujemy za wspaniale święta i na pewno do zobaczenia wkrótce. Pozdrawiamy gorąco rodzina z Płocka
U Danusi swietny wypoczynek,wspaniale widoki na Tatry i okolice,przepyszna i urozmaicona kuchnia i swietna atmosfera.Gospodarze b.kontaktowi i z poczuciem chumoru.Dziekujemy i do zobaczenia za rok
U Danusi byliśmy pierwszy raz. Ale czas tu spędzony pozostanie na zawsze w naszej pamięci.Polecam gorąco Sabina z rodziną
Polecamy gorąco pobyt u Danusi .byliśmy tam pierwszy raz i na pewno nie ostatni .Gospodarze wspaniali ich spontaniczność i poczucie humoru udziela się wszystkim gościom,bardzo dobrzy ludzie. Pyszne jedzenie i bardzo dużo ,pokoje bez zarzutu,czysto.Piękne widoki na Tatry,spokój, tam naprawdę można odpocząć.Danusiu uściski od nas i dziewczynek za wszystko dziękujemy i do zobaczenia.Pozdrowienia dla wszystkich których w tym czasie poznaliśmy!!!!
U Danusi spędziliśmy super wakację . Wspaniała atmosfera rodzinna. Pyszne jedzenie,Właściciele przemili i bardzo pomocni. Piękne widoki na Tatry :D Wszystkim Polecam!
Super wypoczynek wspaniała atmosfera jak w domu polecam
U Danusi byliśmy pierwszy raz. Ale czas tu spędzony pozostanie na zawsze w naszej pamięci. Danusia jest osobą bardzo skromną i życzliwą, potrafi stworzyć bardzo radosną atmosferę. To dzięki Danusi i Staszkowi, czuliśmy się wspaniale wszyscy, mimo, że my jesteśmy, w tak zwanym wieku poborowym, nie do wojska :). My mieliśmy tyle lat do stu lat, co niezwykle zakochany, w swojej żonie Kasi, Marek. Pozazdrościć takiego męża, może wiele kobieta, oj wiele. Jeszcze Kasi nie widzieliśmy, a już wiedzieliśmy od Marka, że jego żona,jest piękną, cudowną i kochaną przez niego, kobietą i mamą dwóch córek, również będącymi na wypoczynku u Danusi. Marku tak trzymaj, powtarzaj często to żonie, patrząc jej w oczy, że jest piękną, cudowną i kochaną przez Ciebie. Powtarzaj dotąd, aż jej się to znudzi. Jak widać, mimo takiej różnicy wieku, dzięki Danusi i Staszkowi, czuliśmy się, jak rówieśnicy. Mimo że, różniła nas nie tylko różnica wieku, ale i regiony z których pochodzimy, bo my jesteśmy z okolic Kielc, a Marek ze swoją ukochaną żoną z okolic Szczecina. Śniadania i obiady gotowane przez Danusię, były bardzo smaczne. Podane wyśmienicie. Jest możliwość, przygotowania sobie, z podanego śniadania, kanapek na czas wędrówki po górach. Za przygotowane kanapki nie płaci się dodatkowo. To z dobrego serca Danusi i Staszka. Nie sposób opisać wszystkiego i wszystkich uczestników, wspólnego wypoczynku. Piszemy o Marku bo jego wypowiedzi na temat swojej żony Kasi, były tak cudowne, jak Kasia. / Marku może będziesz to czytał, to nie złość się na mnie. Z miej strony Kasi nic nie grozi :) :) :), choć skończyłem 21 lat, ale nie pamiętam kiedy :) :) :) / Polecamy wszystkim odpoczynek u Danusi. Danusiu na pewno do Ciebie wrócimy, bo czas spędzony w Twoim domu, tak jak już pisaliśmy pozostanie na zawsze w naszej pamięci. Gorąco pozdrawia Ciebie Danusiu i Twojego męża Staszka Stasia i Władek z okolic Kielc.
Ja również byłam już kilka razy w tym urokliwym miejscu i gorąco wszystkim polecam. Widoki nie do opisania a za razem cisza umożliwiająca wspaniały wypoczynek. Obecność dzieci nikomu nie przeszkadza a ilość atrakcji umożliwia rodzicom wypoczynek. A po obiadach p.Danusi się ciężko wrócić do rzeczywistości.
Byliśmy już szósty raz, ale będziemy przyjeżdżać jeszcze wiele razy. tak bardzo ujęła nas obsługa i klimat tego miejsca. Spokój, czyste powietrze, niezapomniane widoki (panorama Tatr z punktu widokowego (w okolicy) zapiera dech w piersiach). Obiekt zaliczam jako duży, z obszernym placem zabaw, ławkami/leżakami, miejscem na grill i ognisko oraz dużym parkingiem.Pokoje czyste, ładnie i funkcjonalnie urządzone. Posiłki bardzo smaczne, ich pory ustalaliśmy każdorazowo z Gospodarzami. Byliśmy tu sami, z rodziną, i znajomymi - wszystkim miejsce to bardzo przypadło do gustu. Informacje na stronie - zgodne z rzeczywistością. Gorąco polecam.