Karczma Karkonoska

698 30...
ul. 1 Maja, Szklarska Poręba, dolnośląskie

O nas

Karczma Karkonoska to klimatyczne miejsce znajdujące się w Szklarskiej Porębie, która od kilku lat stała się wyjątkowo cenioną przez wielbicieli zimowego narciarstwa miejscowością, nazywaną wręcz „zimową stolicą Polski”. Karczma Karkonoska znajduje się w samym jej centrum, tuż obok głównego szlaku turystycznego prowadzącego na Szrenicę i oferuje nie tylko wyjątkowe zestawy posiłków, ale też możliwość noclegu w znajdujących się tutaj apartamentach. To idealne miejsce do stworzenia bazy wypadowej do wypraw w Karkonosze bądź szaleństw na śniegu, a także zjedzenia na miejscy wyjątkowych potraw przygotowywanych w zgodzie z tradycją regionalnych przepisów, jak kwaśnica z ziobrem, placek po karkonosku czy pierogi z różnorodnym nadzieniem. Pokoje dostępne w apartamencie w Karczmie Karkonoskiej mieszczą się na piętrze budynku, dzięki czemu goście mogą odpoczywać w spokoju i oddzieleniu od gwaru funkcjonowania restauracji. Na apartament składają się trzy pokoje dwuosobowe, w tym jeden z małżeńskim łóżkiem, salon z balkonem, łazienka z pralką oraz osobna toaleta. W apartamencie bez problemu zmieści się od sześciu do ośmiu osób, jest to więc miejsce pozwalające na wypoczynek całej grupie znajomych z dziećmi. Z myślą o najmłodszych przygotowano bowiem dla nich pokój z kącikiem zabaw. Dzięki położeniu przy drodze prowadzącej na Szrenicę, goście Karczmy Karkonoskiej mogą w łatwy i szybki sposób dostać się do znajdującego się tam wyciągu krzesełkowego. W pobliżu Karczmy znajduje się też wyciąg orczykowy, wypożyczalnie sprzętu narciarskiego i snowboardowego, a także sklepy, w którym można zaopatrzyć się w niezbędne do wygodnego pobytu produkty spożywcze. Tuż obok Karczmy Karkonoskiej znajduje się też plac zabaw dla dzieci oraz specjalnie przygotowane miejsce na ognisko. Sama Szklarska Poręba, gdzie znajduje się Karczma Karkonoska, to miejsce przyciągające zarówno w zimie, świetnie przygotowanymi stokami narciarskimi, jak i w lecie, kiedy spacery po okolicznych trasach turystycznych prowadzących na Szrenicę, do Śnieżnych Kotłów czy do wodospadu Kamieńczyk pozwalają na odetchnięcie od pośpiechu codziennego życia i rozkoszowanie się niezwykłymi widokami górskich krajobrazów.

Imprezy i konferencje

Doskonale organizujemy: przyjęcia okolicznościowe.

Liczba miejsc w lokalu: 120.

Czynne od 10.00 do 23.00.

Obiad 15..- PLN.

Atrybuty / atuty

Ogólnodostępne
grill
Posiłki i napoje
wyżywienie w obiekcie
kuchnia wegetariańska

Ważne informacje

Moja mama mi poleciła to miejesce kiedy była na wypadzie w Szklarskiej i stwierdziliśmy, że koniecznie musimy zobaczyć co tam tak zachwala. Generalnie jestem pod wielkim wrażeniem, świetne obiady i bardzo fajny wystrój. Szybko dostaliśmy posiłki a dzieciaki wcinały, aż miło było patrzeć. Polecam ich Pange po parysku na prawdę bardzo miłe zaskoczenie.
O miejscu tym nie słyszałem wcześniej, ale poszliśmy z rodziną na obiad i było pysznie! Bardzo smaczne zupy, jak w domu. Do tego skusiłem się na dziczyznę i już tęsknie za tym miejscem! Polecam wszystkim.
przytulne miejsce i smaczne jedzenie, dobrze przypieczone pierogi i gulasz taki jak lubię.
Szczerze polecam! Odwiedziliśmy karczmę z przyjaciółmi i wszyscy byliśmy bardzo zadowoleni. Naszym gustom najbardziej przypadła kwaśnica i oczywiście pyszny pstrąg!
Spędziliśmy tutaj cudowny czas z całą rodziną. Pyszne jedzenie (kwaśnica - przepyszna), obsługa bardzo miła, zawsze pomocna. Ostatnio z mężem zastanawiam się nad tym czy nie wybrać się tutaj na romantyczny wieczór tylko we dwoje, bo to bardzo fajne miejsce i piękna okolica.
Polecam! Pyszna kwaśnica i żeberka. Byliśmy tam całą rodziną i wszyscy najedliśmy się do syta! Obsługa bardzo miła, wszystko dokładnie wyjaśnia. Ceny przystępne, fajna atmosfera.
Na pochwałę zasługuje wg mnie panga po parysku, która zamówiłem. Została podana szybko, a jej odpowiednia temperatura sprawiła, że od razu mogłem zabrać się za jedzenie. Pierwszy raz jadłem tak doskonale przyrządzoną rybę, a pangę to już w ogóle....