Gospodarstwo Agroturystyczne Gratka

509-014-...
Celiny 18, Raków, świętokrzyskie

O nas

Nasze gospodarstwo znajduje się wśród malowniczych krajobrazów. Piękno natury otaczające naszych gości daje im niepowtarzalną okazję do relaksu i regeneracji sił. Świeże powietrze oraz panujący u nas spokój wpływają na stan umysłu i ciała naszych odwiedzających. Na terenie naszego gospodarstwa znajduje się zaciszne miejsce – wiata biesiadna – którą przystosowaliśmy do urządzania imprez przy ognisku, niezależnie od pory roku. Maksymalna liczba gości, jaka może się tam spotkać, to pięćdziesiąt. Posiadamy świetlicę, w której organizujemy różnorodne spotkania i imprezy okolicznościowe do trzydziestu osób. Ponadto przygotowaliśmy plac zabaw dla dzieci, boisko do gry. Prowadzimy także wypożyczalnię rowerów, którymi można wybrać się na wycieczkę po okolicznych lasach, słynących z różnorodnych gatunków roślin i zwierząt. U nas znajduje się także jedyna w okolicy winnica oraz uprawa orkiszu. Nasze gospodarstwo uzyskał również certyfikat ekologiczny, gdy korzystamy tylko z ekologicznych produktów, dbając o utrzymanie równowagi w otaczającym nas ekosystemie. Do zaoferowania naszym gościom mamy dwadzieścia miejsc noclegowych. Dodatkowo do ich dyspozycji oddaliśmy niezależną kuchnię wyposażoną w nowoczesny sprzęt i akcesoria, dzięki którym odwiedzający mogą samodzielnie przyrządzić posiłek. Nasze pokoje urządziliśmy tak, aby goście mogli w nich wypocząć, nabawiając się spokojem i ciszą. Ustawiliśmy w nich tylko niezbędne akcesoria, wiedząc, jak ich nadmiar może niekorzystnie wypływać na samopoczucie naszych gości. Bogactwo okolicznych lasów sprawia, że są one idealnym miejscem nie tylko na relaks, ale też jako punktu wycieczek krajoznawczych. Nasi goście mogą w nich podziwiać wiele rzadkich gatunków roślin i zwierząt, znajdujących się po ścisłą ochroną. Ponadto w pobliżu przepływa rzeka, gdzie pieczołowicie pracują bobry, pływają pstrągi i spacerują raki. Dzięki temu odwiedzający mogą je podziwiać w naturalnym środowisku, mając szansę z bliska dowiedzieć się tego, jak żyją zwierzęta. Sprawia to dużo silniejsze wrażenie niż jakikolwiek film przyrodniczy w telewizji.

pokoje2 osobowe460-95/osoba
pokoje3 osobowy160-95/osoba
pokoje4 osobowe160-95/osoba

W cenę wliczone jest śniadanie.

Przygotowaliśmy 20 miejsc noclegowych.

Niektóre pokoje z łazienkami.

W pokoju TV.

W obiekcie bezprzewodowy internet (Wi-Fi).

Do dyspozycji gości: kuchnia z pełnym wyposażeniem, świetlica.

Na terenie obiektu: parking, zadaszone miejsce na ognisko, letnia wiata biesiadna z możliwością organizacji biesiad dla 50 osób.

Obiekt czynny cały rok.

W gospodarstwie znajduje się jedna z niewielu w regionie winnic oraz uprawa orkiszu. Cała produkcja roślinna i zwierzęca prowadzona jest metodami ekologicznymi. Posiadamy certyfikat rolnictwa ekologicznego.

Gospodarstwo jest rekomendowane jako Miejsca Przyjazne Rowerzystom na szlaku Green Velo, a także należy do Świętokrzyskiej Kuźni Smaków oraz sieci Dziedzictwo Kulinarne.

Imprezy i konferencje

W świetlicy jest możliwość zorganizowania spotkań i szkoleń dla 30 osób.

Organizujemy plenery malarskie, warsztaty malarskie, wystawy.

Do dyspozycji: wydzielony plac zabaw dla dzieci, boisko, rowery, stół bilardowy.

Okoliczne lasy obfitują w grzyby, maliny, borówki i jagody.

Warto zwiedzić zabytki w Sandomierzu, Kielcach, Pińczowie, Chmielniku czy Szydłowie.

W regionie znajdują się liczne zamki, pałace i dwory (Ujazd, Kurozwęki, Sobków, Chęciny).

Zabytki techniki można zobaczyć w Staropolskim Okręgu Przemysłowym, a tradycje ludowe okolicznej ludności poznacie Państwo w Parku Etnograficznym w Tokarni.

Polecamy także muzea, izby pamięci oraz wystawy.

Oferujemy wyżywienie przygotowane z regionalnych produktów.

Obiekt zlokalizowany jest wśród sosnowych i mieszanych lasów.

W pobliżu przepływa rzeka, w której zobaczyć można żeremia bobrów, pstrągi i raki.

Bardzo serdecznie zapraszamy na wypoczynek!

Atrybuty / atuty

pokoje dla niepalących
internet (w cenie)
parking
parking prywatny na miejscu (w cenie)
W pokojach / domkach
piesze wycieczki / nordic walking
grzybobranie
Basen i odnowa biologiczna
sauna (za dodatkową opłatą)
Dla dzieci
przyjazny dzieciom
sala zabaw
książki, DVD i muzyka dla dzieci
kanały telewizyjne dla dzieci
single

Ważne informacje

zameldowanie
możliwe od godziny 14:00 do 18:00.
wymeldowanie
możliwe od godziny 10:00 do 12:00

wyślij e-mail

Przemili gospodarze, otwarci na ludzi, lubiący zwierzęta, cisza , spokój, pyszne jedzenie,sielska okolica. Spędziliśmy z mężem dwukrotnie urlop w Gratce i z pewnością tam wrócimy, polecam.