Gościniec Nowa Wioska

698 30...
Nowa Wieś, Wałbrzych, dolnośląskie

O nas

Wybraliśmy ciche i spokojne miejsce, zapewniające naszym gościom szansę na udany relaks. Z dala od miejskiego zgiełku, dajemy odwiedzającym możliwość zregenerowania nadwątlonych sił. U nas troski dnia codziennego odchodzą na dalszy plan, ustępując miejsca dobrej zabawie i wypoczynkowi. Wśród pięknych, leśnych krajobrazów nasi goście mogą aktywnie spędzić wakacje. Przystosowaliśmy nasz gościniec zwłaszcza na przyjazd rodzin z dziećmi – stworzyliśmy dla nich specjalny, drewniany plac zabaw, który spełnia on wszelkie wymogi bezpieczeństwa. Pomagamy także organizować szkolenia oraz imprezy integracyjne dla firm – na terenie gościńca można przygotować konkurencje do rywalizacji grupowej. Wyodrębniliśmy również specjalną salę, na której można organizować mniejsze spotkania i uroczystości rodzinne. Nasza restauracja „Gościńcowe Smaki i Przysmaki” oferuje smaczne dania kuchni regionalnej oraz potrawy znane na całym świecie. Urządzona jest w przytulnym, kameralnym klimacie, co pozwala naszym gościom w pełni cieszyć się urokami imprezy. W naszej ofercie przygotowaliśmy jedno-, dwu- i trzyosobowe pokoje. Wszystkie wyposażone są w niezbędny sprzęt, w łazienki z nowoczesną armaturą i prysznicem. Wnętrza urządziliśmy w stylowym klimacie – meble wykonane są ręcznie, z malowanego drewna, co sprawia, że goście mogą poczuć, jakby przebywali w luksusowych apartamentach. Dokładamy wszelkich starań, aby nasza obsługa stała zawsze na wysokim poziomie, gotowa rozwiązywać problemy naszych gości, oferując dogodne rozwiązania. Tym, którzy wolą aktywnie spędzać wypoczynek, możemy zaproponować liczne atrakcje: Zamek Książ, Zamek Grodno, Sztolnie kompleksu Riese (Olbrzym), Muzeum kopalni węgla kamiennego w Wałbrzychu i Nowej Rudzie, Góry Sowie, Jezioro Bystrzyckie, Twierdza Srebrnogórska, Kościół Pokoju pw. Trójcy Świętej w Świdnicy, Góry Stołowe. Dzięki wizycie w tych wyjątkowych miejscach, odwiedzający nas goście przywiozą ze sobą mnóstwo niezapomnianych wspomnień i opowieści.

pokoje1 osobowe8120-150/pokój
pokoje2 osobowe12160-200/pokój
pokoje3 osobowe6210-270/pokój

W cenie noclegu: śniadanie.

Pokoje z łazienkami.

W pokojach TV.

Imprezy i konferencje

Doskonale organizujemy: przyjęcia okolicznościowe.

Liczba miejsc w lokalu: 120.