Hotel Fajkier Wellness & SPA

Lgota Murowana, Kroczyce, śląskie
Najbliższe większe miasto: Zawiercie

O nas

Trzygwiazdkowy Hotel Fajkier zlokalizowany jest w spokojnej miejscowości Kroczyce w województwie śląskim. Obiekt zapewnia bezpłatny, prywatny parking dla swoich gości oraz internet przewodowy w pokojach i internet bezprzewodowy w ogólnodostępnych pomieszczeniach. Hotel dysponuje aż trzema klimatyzowanymi salami restauracyjnymi, w których serwowane są dania kuchni regionalnej i europejskiej. W restauracjach możliwe jest zorganizowanie rodzinnej uroczystości, spotkania biznesowego, bankietu i różnego rodzaju przyjęć okolicznościowych. Natomiast w urządzonym w stylu średniowiecznym pubie znajduje się sala taneczna i salka kominkowa. Obiekt posiada kompleksowo wyposażone sale konferencyjne, które pozwalają na organizację szkoleń, konferencji, seminariów. Goście hotelowi korzystać mogą z centrum Spa wraz z kompleksem basenowym, jacuzzi, sauną, turecką łaźnią. W ramach Spa dostępne są różnorodne masaże i zabiegi pielęgnacyjne. Dla dzieci przygotowano plac zabaw, salę zabaw, specjalne restauracyjne menu, brodzik, zabawki wodne, możliwość wynajęcia opiekunki czy też zorganizowania przyjęcia. Pozostałe udogodnienia dostępne w hotelu: przechowalnia bagażu, wypożyczalnia rowerów, bilard, rzutki, transfer lotniskowy, bezpłatny sejf, udogodnienia dla niepełnosprawnych. W hotelu jest 46 pokoi przeznaczonych dla jednej, dwóch lub trzech osób oraz 9 apartamentów. W sumie obiekt oferuje 108 miejsc noclegowych. Pokoje posiadają różne, unikalne aranżacje. Każdy wyposażono w telewizor z płaskim ekranem i dostęp do Internetu. W prywatnej łazience znajduje się prysznic i zestaw kosmetyków. Niektóre pokoje posiadają również balkon. Apartamenty posiadają jedną lub dwie sypialnie i mieszczą od 2 do 4 osób. Stacja kolejowa i dworzec autobusowy położone są w odległości 12 km od obiektu. Hotel zlokalizowany został na terenie Parku Krajobrazowego Orlich Gniazd, od ruin zamku w Ogrodzieńcu dzieli go 14 km. Najbliższe lotnisko Katowice-Pyrzowice oddalone jest o 35, 4 km. Do pobliskich atrakcji należą m. in.: Wyciąg Narciarski Morsko, zalew i kąpielisko w Siamoszycach, Zamek w Ogrodzieńcu i Zamek Bobolice, szczyt górski Góra Janowskiego.

apartamenty2 osobowe7540/apartament
apartamenty4 osobowe2680/apartament
pokoje1 osobowe15220/pokój
pokoje2 osobowe19320/pokój
pokoje3 osobowe3360/pokój

W pokojach: dostęp do internetu, TV, telefon.

Apartamenty

Apartamenty o wysokim standardzie.

Zabiegi

Zapraszamy na pobyty SPA.

Dla aktywnych basen kąpielowy kryty.

Do dyspozycji gości: jacuzzi, sauna.

W lokalu 3 sale restauracyjne.

Zapewniamy niezawodną, kompleksową obsługę i wysoką jakość usług.

Atrybuty / atuty

jacuzzi
wanna z hydromasażem
sauna
masaż (za dodatkową opłatą)
łaźnia turecka/parowa
brodzik
Udogodnienia dla niepełnosprawnych
przyjazny niepełnosprawnym
dojazd windą na wyższe piętra
niska umywalka
toaleta z uchwytami
miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych
Przyjazny alergikom
pary

Ważne informacje

zameldowanie
możliwe od godziny 14:00 do 00:00.
wymeldowanie
możliwe od godziny 11:00 do 11:30

Miałam okazję uczestniczyć w szkoleniu organizowanym w tym obiekcie i było po prostu doskonałe! Świetne warunki, przestronne sale, pyszna kawa i posiłki, a do tego można miło spędzić czas po zajęciach, korzystając z oferty SPA. Zastanawiam się nad powrotem - już prywatnie - na jakiś dłuższy weekend. Z czystym sumieniem polecam i pozdrawiam profesjonalną obsługę!
Spędziłam tu kilka dni na wyjeździe służbowym i jestem bardzo zadowolona. Szkolenia prowadzone były w bardzo dobrze wyposażonych salach konferencyjnych. Jedzenie bardzo smaczne i gustowne. Hotel zadbany, czysty, ma swój ciekawy styl. Myślę, że warto się tu pojawić. Polecam
Relaks przed świętami udany :) Wybraliśmy się tu z żonką i spędziliśmy fajnie czas, pełen relaksu, spokoju i smacznego jedzenia. Polecam, miejsce bardzo przyjemne.
Miłe miejsce. Co prawda nie płaciłam za pobyt, ponieważ weekend dostałam w prezencie ale było na tyle przyjemnie, że się jeszcze tu kiedyś na pewno wybiorę. Plus taki, że mam bardzo blisko. Polecam masaże, cudowny relaks!!
Wybrałam się z partnerem na weekendowe rozgrzanie :) Sauna, masaże, relaks, dobre jedzenie, tego nam było trzeba. Bardzo lubię przyjeżdżać do Fajkiera od czasu do czasu na takie weekendowy pobyt. Znam to miejsce dobrze i jeszcze nigdy mnie nie zawiodło.
Impreza firmowa udana :) rok temu byliśmy gdzie indziej i hotel zapewnił nam mniej fajnych atrakcji :D Fajkier znajduje się w przepięknej okolicy, do tego jest to bardzo komfortowe miejsce i urządzone ze smakiem i stylem. Mnie się tu bardzo podobało. Było troszkę relaksu w saunie, na basenie, była też fajna impreza integracyjna przy dobrej muzyce z przepysznym jedzeniem. Wysoki poziom, polecam.
Milo, przytulnie, schludnie, na poziomie. Obsłga wyszkolona, kulturalna i grzeczna, jedzenie bardzo, ale to bardzo smaczne. Można wypocząć więc polecam miejsce osobom, które chciałbyby się zrelaksować. Widziałem też rodziny więc sądzę, że może być to dobre miejsce na rodzinny wypad.
W hotelu relaksowałam się już rok temu. Teraz z wielka ochotą wybieram się ponownie. Lubię to miejsce, ponieważ można tu sowicie wypocząć, smacznie zjeść no i jest się w samym centrum przepięknej Jury, a ta jesienią wygląda wyjątkowo malowniczo.
Jako para mloda bylismy zachwyceni przepiekna sala weselna, malowniczymi krajobrazami idealnymi na zdjecia slubne i wysokim standardem pokoi. Obsluga wesela rewelacja, jedzenie pyszne - hotel zdecydowanie godny polecenia wszystkim parom planujacym wesele!
O hotelu wypowiem się chętnie, z punktu widzenia gościa weselnego. Jeżeli planujecie wesele w okolicy to jest to moim zdaniem bardzo właściwe miejsce. Jako świadkowa musiałam w wielu sprawach pomagać Młodej w kwestii organizacji przyjęcia, dopinania szczegółów. Miło rozmawiało się z bardzo pomocną obsługą, dzięki której szybko i sprawnie przygotowaliśmy salę na przyjęcie gości. Wielu gości zarezerwowało sobie pokoje i następnego dnia korzystało z zabiegów spa. Wszyscy opuściliśmy hotel (o dziwo :)) wypoczęci i w dobrych humorach. Fajne miejsce.
Bardzo miłe miejsce. Hotel wyróżnia się ofertą, jest umiejscowiony w przepięknej okolicy, ma bogaty wachlarz usług, nie sposób się tu nudzić (jeżeli nie chcesz oczywiście). Jak planujesz tu wypocząć oczywiście wypoczniesz. Ja wybrałam tą drugą opcję, przyjechałam się tu zrelaksować, ale widziałam zadowolone dzieciaki, dobrze bawiące się rodziny więc chyba jest to miejsce dla wszystkich. Chętnie zarekomenduję spa i ofertę atrakcyjnych cenowo pakietów. Ja korzystałam z najtańszego i jestem bardzo zadowolona, masaże bardzo mnie odprężyły. Do tego dochodzi smaczne jedzenie i pobyt w tym hotelu zaliczam do udanych.
Hotel zarekomendowała nam znajoma para, która spędziła tu relaksująco-romantyczny wieczór :) My również postanowiliśmy tu wpaść z taką wizytą :) Strefa welness i spa doskonale rozwinięta. O wczesnych porach dnia relaksowaliśmy się w tejże strefie, wieczorem jadaliśmy kolacje przygotowane z lokalnych produktów. Było na prawdę miło i w końcu udało nam się zrelaksować i wypocząć :)
Miałem przyjemność przebywać w Hotelu Fajkier na zorganizowanej przez naszą firmę imprezie. Jestem bardzo zadowolony z pobytu - pokoje bardzo czyste i pachnące, wnętrze Hotelu estetyczne i dobrze zaprojektowane. Na szkoleniach było wygodnie i przyjemnie, ponieważ sala konferencyjna zamkowa ma bardzo wygodne krzesła i jest dobrze wyposażona (idealna na szkolenia). Jeżeli chodzi o pozostałe usługi Hotelu to na pochwałę zasługuje kuchnia (bardzo smaczna) jak również SPA. Nie udało mi się skorzystać z basenu ale może innym razem. Atmosfera w Hotelu jest bardzo pozytywna, mają miłą obsługę. Polecam
W polskie "długie weekendy" morze i góry są koszmarnym ;/ miejscem na odpoczynek, czytając pozytywne opinie o hotelu fajkier zaryzykowaliśmy to sprawdzić :D i warto oj warto zregenerowane siły ah te masaże i spaaaa.. hotel jest wielki wiec na prawdę można odpocząć od LUDZI!
Witam. Hotel Fajkier to miejsce godne polecenia. Klimatyczne sale szkoleniowo - konferencyjne, dla mnie plusem było to iż mogłem ustawić stoły według własnego uznania, nie było tez sprzeciwu co do powieszenia plakatów na ścianach.
Hotel dostosowany do spotkań biznesowych na wysokim poziomie. Zagraniczni partnerzy zachwyceni, polską gościnnością i aurą.
Polecamy hotel Fajkier. Na jesieni okolica piękna.
Polecam hotel Fajkier na firmowe szkolenia. Byliśmy z firmą we wrześniu na 4 dni, grafik przepełniony szkoleniami ale czas na odpoczynek i relaks w spa również znaleźliśmy :).
Spedzilam kila dni w hotelu. Miejsce wymarzone do odpocznku. Mila, zyczliwa i profesjonalna obsluga wszedzie...szczegolnie mile Panie w recepcji. Polecam i pozdrawiam...
Byliśmy w hotelu na kilka dni, ponieważ jedyna alternatywą na niepogodę w tym czasie gdy urlop od dawna zaklepany był pobyt w pięknym hotelu ze spa i wellness.. Hotel piękny a zabiegi na wysokim poziomie Polecamy.
ale królewsko, hotel położony z daleka od miasta a tak ekskluzywny.. z calego serca polecam
Bardzo fajny hotel, świetnie położony dla turystów chcących zwiedzac Jurę Krakowsko-Częstochowską. Personel profesjonalny, bardzo miły, zachęcający do przyjazdu. Posiłki bardzo smaczne. Pobyt w ramach "wakacje 2013" super, polecam wszystkim.
byłam z mężem na 3 dniowym wypadzie by odpocząć i zrelaksować się po zawiezieniu dzieci do dziadkow :) i dzięki atrakcjom i spokojowi panującemu w hotelu fajkier, pysznemu jedzeniu i miłej obsłudze zresetowaliśmy siły..
Hotel Fajkier to gustowne miejsce, bardzo przypadł mi do gustu. Oferta SPA atrakcyjna, skorzystałem z kilku zabiegów, jestem zadowolony. Najważniejsze jest to że podczas pobytu nie mogliśmy się nudzić, długi weekend minął bardzo przyjemnie. Jak to na wyjazdach szkoleniowych i integracyjnych bywa to i tym razem jestem zadowolony z organizacji wyjazdu, wybraliśmy bardzo dobre miejsce. Hotel Fajkier ma wszystko co potrzebne dla szkoleń i konferencji, gdyż sale bardzo dobrze zorganizowane i wyposażone. Dla smacznej kuchni również należy się pochwała, w menu każdy znajdzie coś dla siebie, do wyboru pokaźny wachlarz pysznych dań.
Bardzo udany pobyt w Hotelu w Fajkier spowodował że piszę tą opinię. Impreza integracyjna dzięki Hotelowi zorganizowana została perfekcyjnie, praktycznie nie musieliśmy się niczym przejmować bo Hotel wszystko załatwił. Do wyboru jest wiele różnych atrakcji więc każdy znajdzie coś dla siebie. Poza tym w sobotę szkolenie 4 godzinne także odbyło się profesjonalnie w sali zamkowej. Profesjonalnie przygotowana sala z pełnym wyposażeniem, dodatkowo poczęstunek dla gości.
Bardzo profesjonalny Hotel Spa. Byliśmy z mężem na weekend i jesteśmy zachwyceni. Piękna okolica, pokoje komfortowe. Na uwagę zasługuje kuchnia która w tej części kraju uchodzi za jedną z najlepszych. Planujemy kolejny weekend w Fajkierze ale teraz zabieramy znajomych. Pozdrawiam !
W tym hotelu byłem na szkoleniu i jestem zachwycony :). Naprawdę wszystko stoi na maksymalnym i profesionalnym poziomie. Polecam każdemu
Spędziliśmy wspaniałe Święta Bożego Narodzenia. Hotel super, wspaniała i uprzejma obsługa, smaczne i obfite posiłki. Pokoje urocze, każdy inny. Brakuje tylko osoby zajmującej się dziećmi w świetlicy. Polecamy:)
Hotel piękny, ludzie życzliwi, wspaniała para masażystów, wykwintne dania. Hotel musi jeszcze zadbać o najmłodszych, kiedy rodzice odpoczywają wieczorem w kawirni, w ogrodzie dzieci nie mają co robić - brak placu zabaw. Jeśli w szybkim czasie właściciele zadbają i o to z czystym sumieniem polecę ten hotel wszystkim znajomym.Wtedy nie trzeba nawet wychodzić po za teren Hotelu. Bardzo ważne basen powinien być czynny do 23 -ej, a nie tak jak teraz do 20-tej. Ale dajmy im czas istnieją dopiero 3 lata. Pozdrawiam pracowników i chętnie wrócę zimą.
hotel rewelacja jedzenie pyszne pokoje spełniaja wymogi
hotel godny polecenia obsługa świetna,jedzenie wyśmienite wspaniale podane,bardzo polecam to miejsce na wypoczynek
Super hote:) Pyszne jedzonko, sympatycznie, pokoje b.ładne. Polecam!!!